Положення про фінансовий відділ Дніпровського району

Положення

про фінансовий відділ Дніпровського району 

1.     Загальні положення

1.1. Фінансовий відділ Дніпровського району (далі – Фінансовий відділ) утворюється за рішенням Дніпродзержинської міської ради (входить до складу адміністрації Дніпровського району) і в межах району забезпечує виконання покладених на нього повноважень та завдань.

Положення про фінансовий відділ, його структура за пропозицією голови адміністрації Дніпровського району затверджується Дніпродзержинською міською радою.

1.2. Фінансовий відділ підпорядкований, підзвітний і підконтрольний адміністрації Дніпровського району.

1.3. Фінансовий відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, Бюджетним кодексом України, актами Президента України, Верховної ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують діяльність бюджетних установ району у місті, а також цим Положенням.

1.4. Фінансовий відділ є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банків та в органах Державного казначейства України, герб, печатку, штамп, бланк встановленого зразка.

1.5. Граничну чисельність працівників Фінансового відділу затверджує міська рада за пропозицією міського голови. Кошторис та штатний розпис Фінансового відділу затверджується в установленому порядку.

1.6. Юридичною адресою Фінансового відділу є місцезнаходження її керівництва, а саме: 51937, Дніпропетровська обл., м.Дніпродзержинськ, пр.Перемоги,63.

2. Основні завдання 

2.1. Основним завданням Фінансового відділу є:

- забезпечення реалізації держаної політики у сфері бюджету і фінансів;

- захист фінансових інтересів держави;

2.2. Фінансовий відділ при виконанні покладених на нього завдань в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами адміністрації Дніпровського району, органами місцевого самоврядування, іншими центральними органами виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою належного виконання покладених на нього завдань.

3. Повноваження Фінансового відділу 

3.1. Фінансовий відділ відповідно до покладених на нього завдань здійснює такі повноваження:

3.1.1. Організовує виконання Конституції і законів України, Бюджетного кодексу України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств та здійснює контроль за їх реалізацією.

3.1.2. Бере участь у складанні кошторисів доходів і видатків головного розпорядника, розпорядників, одержувачів бюджетних коштів бюджетних установ району у місті, вносить пропозиції щодо їх змін у межах річних бюджетних призначень

3.1.3.Здійснює:

-          забезпечення досягнення економії бюджетних коштів в діяльності розпорядників бюджетних коштів бюджетних установ району у місті

-          закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, ведення обліку проведення закупівель товарів, робіт і послуг та подання щоквартальної звітності до управління економіки міської ради;

-          координацію діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання їх кошторисів доходів і видатків;

-          обробку персональних даних працівників фінансового відділу в базі даних працівників фінансового відділу в частині розрахунково-платіжних відомостей працівників, листків тимчасової непрацездатності працівників, звітів форми № 1-ДФ щодо сум нарахованого єдиного соціального внеску, про здійснення відрахування та виплати за виконавчими документами, інших звітів, що містять персоніфіковані дані працівників;

3.1.4. Контролює:

-          обґрунтованість планування витрат бюджетних установ району у місті

-          дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу щодо використання бюджетних коштів;

-          дотримання установами, які утримуються за рахунок бюджетних коштів, діючого законодавства щодо використання бюджетних коштів за всіма видами витрат;

         3.1.5 Розглядає:

-          пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз’яснення, здійснює прийом громадян з питань, що належать до компетенції відділу;

3.1.6. Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів міської та обласної рад;

3.1.7. Здійснює інші передбачені законом повноваження

4. Права Фінансового відділу 

4.1. Фінансовий відділ для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

4.1.1. одержувати в установленому законодавством порядку від органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на неї завдань;

4.1.2. залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших виконавчих органів, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за їх згодою);

4.1.3.  вносити в установленому порядку адміністрації Дніпровського району Дніпродзержинської міської ради пропозиції щодо удосконалення роботи відділу;

4.1.4. користуватись в установленому порядку інформаційними базами районної у місті ради та її виконавчого комітету, системами зв’язку  і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

4.1.5. скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції;

4.1.6. одержувати від органу Державної казначейської служби відомості щодо стану поточних бюджетних рахунків підприємств, установ і організацій, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів;

4.1.7.  проводити в адміністрації Дніпровського району Дніпродзержинської міської ради , на підприємствах, в установах і організаціях, які утримуються за рахунок бюджетних коштів, установах банків перевірки  фінансово-бухгалтерських документів, звітів, планів, кошторисів та інших документів, пов’язаних із зарахуванням, перерахуванням і використанням бюджетних коштів, а також отримувати необхідні пояснення, довідки і відомості, що виникають у процесі перевірки;

4.1.8 при виконанні покладених на нього завдань  в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами районної у місті ради, органами місцевого самоврядування, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями, а також з державною податковою інспекцією, органом Державної  фінансової інспекції та органом Державної казначейської служби та іншими органами з метою створення  умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань  та здійснення запланованих заходів.

4.1.9. а також інші права, передбачені чинним законодавством України.

5. Організація управління Фінансовим відділом 

5.1. Фінансовий відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку.

5.2. Начальник Фінансового відділу:

- здійснює керівництво Фінансовим відділом, несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань, організацію та результати її діяльності, сприяє створенню належних умов праці;

- забезпечує дотримання працівниками фінансового відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

- вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи фінансового відділу;

- готує у межах своїх повноважень посадові інструкції працівників Фінансового відділу та розподіляє обов’язки між ними;

- готує накази, організовує контроль за їх виконанням;

- розробляє кошторис та штатний розпис Фінансового відділу в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників;

- розробляє пропозиції стосовно бюджетних асигнувань на виконання програм і здійснення заходів щодо реалізації державної політики з бюджету і фінансів;

- планує роботу структурного підрозділу;

- звітує перед головою адміністрації Дніпровського району  про виконання покладених на Фінансовий відділ завдань та затверджених планів роботи;

- може входити до складу колегіальних органів міської ради;

- може брати участь у засіданнях, які проводить адміністрація Дніпровського району.

- представляє інтереси Фінансового відділу у взаємовідносинах з структурними підрозділами адміністрації Дніпровського району, виконавчими органами  міської ради, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва адміністрації Дніпровського району.

- розпоряджається коштами у межах затвердженого головою кошторису;

- проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Фінансового відділу;

- здійснює інші повноваження, визначені законом.

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення 

           6.1. Фінансовий відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

           6.2. Працівники Фінансового відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутове забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування»та іншими законодавчими актами.

          6.3. Фінансовий відділ є правонаступником майна, прав і обов’язків фінансового відділу Дніпровської районної у м.Дніпродзержинську ради.

7. Відповідальність посадових осіб Фінансового відділу 

            7.1. Посадові особи Фінансового відділу повинні сумлінно виконувати свої посадові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватись високої культури спілкування, не допускати дій та вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

           7.2. Посадові особи Фінансового відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб Фінансового відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

8.Прикінцеві положення 

             8.1. Ліквідація та реорганізація Фінансового відділу проводиться міською радою у порядку, визначеному чинним законодавством України.

             8.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.