Положення про апарат при керівництві адміністрації Дніпровського району

ПОЛОЖЕННЯ

про апарат при керівництві адміністрації Дніпровського району  

 

1. Апарат при керівництві адміністрації району (далі – апарат) утворюється міською радою у складі адміністрації Дніпровського району та забезпечує в межах району у місті виконання покладених на нього повноважень та завдань.

2.      Апарат підпорядкований, підзвітний і підконтрольний голові адміністрації Дніпровського району.

3.     Апарат у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Верховної ради України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують діяльність адміністрації району мобілізаційної підготовки та мобілізації, а також цим Положенням.

4.     Основними повноваженнями апарату є:         

-           організація заходів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації  на території району та  контроль за їх здійсненням;

-           здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки і мобілізації суб’єктів господарської діяльності, розташованих на території району, при переводі їх на режим роботи в умовах особливого періоду і сталого функціонування в цих умовах.

5.     Апарат відповідно до визначених повноважень виконує такі завдання:

1)     організовує:

-           виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Верховної ради України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією;

-           інформаційне, методологічне і методичне забезпечення мобілізаційної підготовки та мобілізації;

-           планування, розроблення і проведення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації, у тому числі з переведення Дніпровського району, суб’єктів господарської діяльності, розташованих на території району, на роботу в умовах особливого періоду та здійснює контроль за їх виконанням;

-           під час мобілізації в установленому порядку своєчасне оповіщення та прибуття громадян, які призиваються на військову службу, техніки на збірні пункти та у військові частини, виділення будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів і надання послуг Збройним Силам України, іншим військовим формуванням відповідно до мобілізаційних планів;

-           розробку мобілізаційного плану на особливий період, довготермінових і річних програм мобілізаційної підготовки, методичне забезпечення цієї роботи;

-           бронювання військовозобов’язаних за суб’єктами господарської діяльності, розташованими на території району у місті, на період мобілізації і воєнний час;

-           взаємодію з діяльністю міського військкомату в мирний час та особливий період;

-           взаємодію зі штабом цивільної оборони та з комісією з надзвичайних ситуацій в питаннях узгодження планів ЦО і надзвичайних ситуацій з мобілізаційними планами та довготерміновими і річними програмами мобілізаційної підготовки;

2)     забезпечує: 

-           реалізацію державної політики з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;

-           подання державним органам інформації, необхідної для планування та здійснення мобілізаційних заходів;

-           розроблення, коригування і уточнення основних показників мобілізаційного плану на особливий період;

-           подання звітності з питань бронювання військовозобов’язаних у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

-           надання військовому комісаріату відомостей про реєстрацію, банкрутство (ліквідацію) підприємств, установ, організацій на території району, незалежно від форм власності, згідно із законодавством

-           подання голові адміністрації району інформації, необхідної для планування та здійснення мобілізаційних заходів;

3)     здійснює:

-           доведення до суб’єктів господарської діяльності, розташованих на території району у місті, а також населення наказу військового комісару про оголошення мобілізації;

4)     готує:

-           і доводить іншим структурним підрозділам адміністрації району вказівки щодо виконання актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;

-           проекти рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови, наказів голови адміністрації Дніпровського району з питань, віднесених до повноважень апарату;

-           заходи щодо раціонального використання в особливий період матеріально-технічних, сировинних, фінансових ресурсів та виробничого потенціалу;

-           щорічну доповідь про стан мобілізаційної підготовки та мобілізації та про хід виконання довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

-           листи підприємствам, установам, організаціям, незалежно від форми власності з питань, віднесених до повноважень апарату;

-           інформаційно-аналітичні та методичні матеріали з питань, віднесених до повноважень апарату;

5)     бере участь у:

-           формуванні проекту основних показників мобілізаційних планів;

-           укладення договорів (контрактів) про виконання мобілізаційних завдань (замовлень) із суб’єктами господарської діяльності, розташованими на території району у місті;

-           підготовці та проведенні військово-економічних мобілізаційних навчань і тренувань;

-           розробці заходів щодо нормованого забезпечення населення району у місті продовольчими і господарськими товарами та комунальними послугами в особливий період;

-           роботі щодо перерозподілу трудових ресурсів в особливий період, бронювання військовозобов’язаних з суб’єктами господарської діяльності, розташованими на території району у місті, на період мобілізації і воєнний час;

-           створенні системи інформаційного забезпечення  адміністрації району в умовах особливого періоду;

-           підготовці звітів голови адміністрації району для їх розгляду на нарадах;

-    заходах, які проводяться керівництвом адміністрації району

  6) контролює:

-           створення, розвиток, утримання, передачу, ліквідацію та реалізацію мобілізаційних потужностей суб’єктів господарської діяльності, розташованих на території району у місті, які залучаються до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);

-           створення, зберігання та обслуговування  мобілізаційного резерву матеріально-технічних і сировинних ресурсів суб’єктами господарської діяльності, розташованими на території району у місті,

-           створення об’єктів і потужностей мобілізаційного призначення, а також мобілізаційних запасів стратегічних і найважливіших видів сировини, матеріалів, устаткування, продовольчих, речового та іншого майна;

-           здійснення заходів з мобілізаційної підготовки суб’єктами господарської діяльності, розташованими на території району у місті, з метою сталого функціонування в умовах особливого періоду;

-           здійснення заходів щодо нормованого забезпечення населення району у місті продовольчими і господарськими товарами та комунальними послугами в особливий період;

-           створення і стан готовності спеціалізованих формувань, які передбачається передати до складу Збройних Сил України та інших військових формувань;

7)       сприяє:

-           військовому комісаріату у його роботі в мирний час та під час мобілізації;

-           організації призову громадян на строкову військову та альтернативну (невійськову) службу, а також їх мобілізації;

-           підготовці молоді до служби в Збройних Силах України, організації навчальних (перевірочних) та спеціальних військових зборів;

-           організації виробництва і поставкам у війська суб’єктами господарської діяльності, розташованими на території району, замовленої продукції, послуг, енергоресурсів;

8) вносить пропозиції щодо:

-           участі в організації управління в особливий період;

-           встановлення мобілізаційних завдань (замовлень) підприємствам, установам та організаціям, а також організовує їх доведення до виконавців;

-           передачі мобілізаційних завдань (замовлень) іншим підприємствам, установам та організаціям, розташованим на території району у місті, незалежно від форми власності, у разі ліквідації (реорганізації) підприємств, установ та організацій;

-           створення, формування і ведення страхового фонду документації на продукцію мобілізаційного та оборонного призначення та програми створення такої документації;

-           формування довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

-           бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час;

-           заохочення працівників, які брали участь у розробленні та підготовці заходів з мобілізаційної підготовки, а також про накладення стягнень на осіб, які допустили порушення законодавства про мобілізаційну підготовку та мобілізацію;   

9)     визначає за підсумками перевірок рівень мобілізаційної готовності суб’єктів господарської діяльності, розташованих на території району;

6.     Втручання у діяльність або покладання на апарат обов’язків, що не належать або виходять за межі його повноважень чи обмежують виконання покладених на нього завдань, забороняється.

7.     Апарат для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

1) одержувати у встановленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів адміністрації Дніпровського району, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів адміністрації Дніпровського району, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

3) користуватись у встановленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

4) скликати у встановленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його повноважень;

5) на обробку персональних даних фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на апарат повноважень;

6)     перевіряти і визначати ефективність здійснення іншими структурними підрозділами адміністрації району заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації;

7)     контролювати здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації, стан мобілізаційної готовності.

8.     Апарат для забезпечення функціонування карткових та контрольно-облікових бюро адміністрації Дніпровського району в особливий період має 2 (дві) гербові печатки карткового бюро адміністрації району та гербову печатку контрольно-облікового бюро адміністрації району.

9.     Апарат у встановленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами адміністрації Дніпровського району, органами місцевого самоврядування, іншими центральними органами виконавчої влади, а також підпрємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.