Положення про відділ бухгалтерського обліку адміністрації Баглійського району

                                                                                                                                         Додаток 5 до наказу

                                                                                                                                        24.11.2015 № 7 «ОД»

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ бухгалтерського обліку адміністрації Баглійського району

1.Загальні положення

          1.1. Відділ бухгалтерського обліку адміністрації Баглійського району (далі – відділ)  є виконавчим органом Дніпродзержинської міської ради у складі адміністрації Баглійського району (далі – адміністрація). Створюється  для реалізації функцій місцевого самоврядування на території Баглійського району міста Дніпродзержинськ, забезпечення прав і свобод громадян в межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією і законами України.

          1.2. Відділ є підзвітний і підконтрольний адміністрації, підпорядкований заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, голові адміністрації.

          1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про захист персональних даних», «Про доступ до публічної інформації» та іншими законодавчими й нормативними документами за напрямом діяльності, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядчими актами міського голови, регламентами міської ради та її виконавчих органів, Правилами внутрішнього трудового розпорядку в адміністрації Баглійського району, Кодексом етики і моралі працівників виконавчих органів Дніпродзержинської міської ради, положенням про адміністрацію Баглійського району, а також цим  положенням.

 

2.Основні завдання відділу

2.1. Ведення   бухгалтерського  обліку  фінансово-господарської діяльності адміністрації та складення звітності.

          2.2. Відображення у документах достовірної та у повному  обсязі інформації  про  господарські  операції  і  результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.

           2.3. Забезпечення дотримання  бюджетного   законодавства   при взятті  бюджетних  зобов'язань,  своєчасного подання на реєстрацію таких 


зобов'язань,    здійснення     платежів     відповідно     до    взятих  бюджетних   зобов'язань,   достовірного   та   у   повному  обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.

           2.4. Забезпечення контролю бухгалтерського обліку майна, за використанням  фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.

          2.5. Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів. 

3. Обов’язки відділу

                 Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

           3.1. Складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в  порядку, встановленому законодавством.

           3.2. Здійснює поточний контроль за:

           - дотриманням бюджетного  законодавства  при  взятті  бюджетних зобов'язань,  їх  реєстрації  в  органах  Державного  казначейської служби та здійсненням  платежів  відповідно  до  взятих  бюджетних зобов'язань;

           - правильністю зарахування  та  використання надходжень адміністрації;

           - веденням бухгалтерського  обліку,  складенням  фінансової  та бюджетної   звітності,  дотриманням  бюджетного  законодавства  та інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.

           3.3. Своєчасно подає звітність.

           3.4. Своєчасно  та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів.

           3.5. Забезпечує  дотримання  вимог  нормативно-правових   актів щодо:

            - використання фінансових, матеріальних  (нематеріальних)  та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення  документів щодо проведення господарських операцій;

           - інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей,  грошових  коштів,  документів,  розрахунків  та  інших статей балансу;

           3.6. Проводить   аналіз   даних   бухгалтерського   обліку   та звітності,  у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та   кредиторської   заборгованості,  розробляє  та здійснює  заходи  щодо   стягнення   дебіторської   та   погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.

           3.7. Забезпечує:

           - дотримання порядку проведення розрахунків за  товари,  роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

           - достовірність та  правильність    оформлення    інформації, включеної  до  реєстрів   бюджетних   зобов'язань   та   бюджетних фінансових зобов'язань;

           - повноту та  достовірність  даних підтвердних документів,  які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;

           - зберігання, оформлення  та  передачу  до  архіву   оброблених первинних  документів та облікових регістрів,  які є підставою для відображення  у  бухгалтерському  обліку  операцій  та   складення звітності;               

           - керівництво адміністрації у  повному  обсязі  правдивою  та  неупередженою інформацією про фінансовий стан адміністрації,  результати її діяльності та рух бюджетних коштів;

           - відповідні структурні  підрозділи  адміністрації даними бухгалтерського обліку та звітності  для  прийняття  обґрунтованих управлінських    рішень,    та  визначення   можливих   ризиків фінансово-господарської діяльності.

           3.8. Бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.

           3.9. Розробляє   та   забезпечує   здійснення   заходів   щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної  дисципліни  працівників адміністрації.

           3.10. Здійснює  заходи  щодо  усунення  порушень  і  недоліків, виявлених  під  час  контрольних  заходів,  проведених  державними органами,  що  уповноважені здійснювати    контроль    за    дотриманням    вимог   бюджетного законодавства.

4. Права відділу

         Відділ має право:

4.1.Залучати за погодженням з їх керівниками спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій об’єднань громадян  для розгляду питань, що належать до компетенції  відділу.

4.2.Запитувати та одержувати у встановленому порядку від посадових осіб адміністрації,  виконавчих органів міської ради,   керівників підприємств, установ та організацій незалежно від  форми власності документи, довідки та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань в межах власних повноважень.

4.3.Приймати участь в засіданнях, нарадах, консультативних,  дорадчих та інших допоміжних органів при адміністрації.

4.4.Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції відділу.

5.Організація роботи відділу

         5.1.

 

 

Відділ очолює завідувач, який призначається на посаду  та звільнюється з посади згідно з чинним законодавством України міським головою. Погодження призначення  на  посаду  та  звільнення  з  посади завідувача відділу-головного бухгалтера здійснюється головою адміністрації в порядку, встановленому Мінфіном. Висновок про  погодження  (відмову  в погодженні) кандидатури для призначення на посаду  головного  бухгалтера  орган  Державної казначейської служби надсилає  протягом  10  робочих  днів з дня отримання відповідного подання.

         5.2. Обов’язки та права  завідувача і працівників відділу визначаються посадовими інструкціями,  які затверджує міський голова.

          5.3. Завідувач несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

          5.4. Працівники відділу бухгалтерського обліку безпосередньо підпорядковуються завідувачу відділу-головному бухгалтеру.

           5.5. Відділ забезпечується приміщеннями, телефонним зв'язком, засобами комп'ютерної та оргтехніки, доступом до мережі Інтернет, відповідно обладнаними місцями для зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами необхідними для здійснення  повноважень відділом.

Виконуючий обов’язки заступника

міського голови  з питань діяльності

виконавчих органів міської ради,

голови адміністрації Баглійського району                                         

 

 

                  І.В.ЗАДОРОЖНІЙ