Про затвердження
Регламенту виконавчого
комітету Карнаухівської
селищної ради
На виконання п. 2 рішення селищної ради від 11.12.2015 № 11-2/VІІ «Про затвердження виконавчого комітету Карнаухівської селищної ради», керуючись ст. ст. 53, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Карнаухівської селищної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Регламент виконавчого комітету Карнаухівської селищної ради (додається).
2. Посадовим особам виконавчого комітету селищної ради і членам виконкому взяти до уваги та обов’язкового виконання вищезазначений Регламент.
3. Організацію виконання даного рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету селищної ради Денисенко Л.М., контроль за виконанням цього рішення доручити члену виконавчого комітету селищної ради, селищному голові Фріске Т.В.
В. о. селищного голови А.В. Котляр
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням виконавчого комітету
Карнаухівської селищної ради
від 20.01.2016 року № 01
РЕГЛАМЕНТ
виконавчого комітету Карнаухівської селищної ради міста Дніпродзержинська Дніпропетровської області
Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Виконавчим органом селищної ради є виконавчий комітет ради, діяльність якого визначається Конституцією України та Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні". Виконавчий комітет утворюється радою на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради - виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.
2. Кількісний склад виконавчого комітету визначається селищною радою. Персональний склад затверджується радою за пропозицією селищного голови.
3. Виконавчий комітет утворюється у складі селищного голови, секретаря ради, керуючого справами виконкому та членів виконкому.
4. Очолює виконавчий комітет Карнаухівської селищної ради - селищний голова.
5. Особи, які входять до складу виконавчого комітету, крім тих, хто працює у виконавчих органах ради на постійній основі, на час засідань виконавчого комітету, а також для здійснення повноважень в інших випадках звільняються від виконання виробничих або службових обов'язків.
6. Виконавчий комітет селищної ради є підзвітним і підконтрольним селищній раді, що його утворила.
7. На осіб, які входять до складу виконавчого комітету і працюють у ньому на постійній основі, поширюються вимоги, щодо обмеження сумісності їх діяльності з іншою роботою, встановлені для селищного голови.
8. До складу виконавчого комітету не можуть входити депутати відповідної ради, крім секретаря ради.
9. Структура та чисельність апарату виконавчого комітету, витрати на його утримання затверджуються селищною радою за пропозицією селищного голови.
10. Селищний голова затверджує штатний розпис апарату виконкому, приймає та звільняє працівників апарату виконкому у порядку встановленому чинним законодавством.
11. Регламент роботи виконавчого комітету селищної ради є нормативним актом, який передбачає планування роботи виконкому, порядок проведення засідань виконкому, підготовку питань та розгляд їх на засіданні, протоколювання засідань виконкому, регламентує роботу апарату виконкому: роботу зі зверненнями громадян, листування, роботу з кадрами.
Розділ ІІ. ПОВНОВАЖЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
12. Виконавчий комітет селищної ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів ради статті з 27 по 40.
13. Виконавчий комітет селищної ради:
- попередньо розглядає проекти місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд селищної ради;
- координує діяльність виконавчих органів ради, органів самоорганізації населення, підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади, заслуховує звіти про роботу їх керівників;
- має право змінювати або скасовувати акти виконавчих органів ради, а також їх посадових осіб;
- керує роботою утворюваних радою комісій при виконавчому комітеті.
14. Практична діяльність виконкому організується, виходячи із затверджених планів та програм економічного і соціального - культурного розвитку територіальної громади на рік і своїх оперативних планів роботи.
15. План роботи виконавчого комітету селищної ради формується згідно перспективного плану роботи селищної ради та планується поквартально. Квартальний план роботи виконкому затверджується на останньому у поточному кварталі засіданні виконавчого комітету селищної ради.
Розділ ІІІ. ПІДГОТОВКА І ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ ВИКОНКОМУ
РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
16. Основною формою роботи виконавчого комітету селищної ради є його засідання.
17. Засідання виконкому селищної ради скликаються селищним головою, а в разі його відсутності – секретарем селищної ради в міру необхідності, але не рідше одного разу в місяць.
18. Днем проведення засідання виконкому є третя середа кожного місяця. За необхідності скликаються позачергові засідання для вирішення нагальних питань та прийняття рішень строки розгляду яких регламентовано законодавчо.
19. Засідання виконкому починаються о 14.00 годині, для доповіді з питань черги денної надається не більше 10 хвилин, для виступів при обговоренні питань до 6 хвилин.
20. Засідання виконкому є правомочним, якщо в ньому бере участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.
21. На засіданнях виконкому розглядаються найважливіші питання економічного, соціального, культурного та екологічного розвитку території, організації виконання актів законодавчої та виконавчої влади, інші питання місцевого життя віднесені Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" до його відання.
22. Проекти рішень і додатки до них повинні бути кваліфіковано підготовлені з коротким викладенням суті питання, конкретних заходів і строків та виконавців, осіб, що здійснюють контроль.
23. Безпосередній контроль за підготовкою проектів рішень, їх доопрацювання здійснює керуючий справами виконкому.
24. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються селищним головою, а в разі його відсутності секретарем що його замінює.
25. У разі незгоди селищного голови з рішенням виконавчого комітету ради він може винести це питання на розгляд селищної ради.
26. Рішення виконавчого комітету ради з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів ради не можуть бути скасовані відповідною радою.
27. Не пізніше, як в п'ятиденний строк після засідання виконкому необхідна кількість екземплярів рішень повинна бути надіслана діловодом виконавцям, громадянам, зацікавленим особам.
28. Рішення виконкому, які стосуються прав та обов'язків громадян і мають загальний характер доводяться до відома населення шляхом оприлюднення на офіційному сайті, або в інший спосіб.
Розділ ІV. ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ВИКОНКОМУ
29. Засідання виконавчого комітету ради протоколюються. Ведення протоколу здійснює керуючий справами виконавчого комітету.
30. Наступного дня після проведення засідання виконкому здійснюється діловодне опрацювання матеріалів засідання: а саме складення та направлення протокольних доручень, повернення на доопрацювання проектів рішень, реєстрація та оформлення для розсилання рішень виконкому, прийнятих на засіданні.
31. Протокол засідання оформлюється протягом двох тижнів після проведення засідання.
32. Протокол засідання виконавчого комітету селищної ради підписується селищним головою, а у разі його відсутності – секретарем селищної ради.
33. Оригінали протоколів виконавчого комітету селищної ради зберігаються в селищній раді до закінчення терміну повноважень ради, а після цього здаються до державного архіву на постійне зберігання.
Розділ V. РОЗПОРЯДЖЕННЯ СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ
34. Відповідно до законодавства та в межах своїх повноважень селищним головою видаються розпорядження.
35. Розпорядження голови селищної ради реєструються в спеціальному прошнурованому з пронумерованими сторінками журналі і не пізніш, як на третій день доводяться до виконавців.
36. Селищний голова видає розпорядження з питань, які не вимагають колегіального розгляду. Розпорядження підписуються селищним головою, а у разі його відсутності – секретарем селищної ради.
37. Проекти розпоряджень готують працівники апарату виконавчого комітету відповідно до розподілу обов'язків.
38. Проекти розпоряджень і додатки до них повинні бути кваліфіковано підготовлені, з коротким викладенням суті питання, визначенням конкретних заходів, строків та виконавців, осіб, що здійснюють контроль.
39. Безпосередній контроль за підготовкою проектів розпоряджень, їх доопрацювання здійснює керуючий справами виконкому.
40. Розсилка розпоряджень здійснюється аналогічно з розсилкою рішень виконавчого комітету.
Розділ VI. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ АКТІВ ЗАКОНОДАВЧОЇ ТА ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ І ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ У ВИКОНКОМІ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
41. Роботу по реалізації Законів України, Указів Президента України, постанов Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, рішень обласної ради, міської ради, селищної ради, виконкому селищної ради, розпоряджень міського голови, інших актів законодавчої та виконавчої влади особисто організують селищний голова, секретар селищної ради, керуючий справами виконкому згідно з розподілом обов'язків.
42. Документи, що надійшли у виконком, реєструються керуючим справами виконкому і в день надходження передаються на розгляд селищному голові, в разі його відсутності секретарю селищної ради, які в резолюціях визначають кому, що і в який строк необхідно зробити.
43. За виконанням даних доручень керуючим справами виконкому встановлюється постійний контроль. На виконання постанов і розпоряджень вищестоячих органів готуються відповідні документи в строки, визначені головою, або його заступником. Зміст постанов чи розпоряджень, який потрібно взяти до відома, доводиться до відповідних керівників розпорядженням голови виконкому, листом, або шляхом особистого ознайомлення.
44. Інформації, що надсилаються у вищестоящі державні органи про виконання постанов, рішень і розпоряджень підписуються селищним головою або його заступником.
45. Селищний голова, секретар селищної ради, керуючий справами виконкому особисто контролюють виконання рішень виконкому, перевіряють стан справ на місцях в межах своєї компетенції, сприяють їх реалізації, надають необхідну допомогу.
46. Питання про хід виконання раніше прийнятих рішень виносяться на засідання виконкому.
47. Виконані рішення, розпорядження знімаються з контролю рішенням виконкому чи розпорядженням.
48. Організаційно-технічну роботу по здійсненню контролю виконує керуючий справами виконкому.
Розділ VII. ПРОВЕДЕННЯ НАРАД, ЗАСІДАНЬ КОМІСІЇ ТА НАВЧАННЯ
49. Наради, засідання комісій при виконкомі селищної ради проводяться селищним головою і головами комісій згідно з планом роботи.
50. Запрошення учасників нарад і комісій, підготовка доповідачів здійснюється відповідальним за їх проведення.
51. Для організації навчання депутатів, працівників апарату виконкому, органів саморганізації населення проводиться семінари. Дата і тематика семінарів визначається селищним головою і секретарем ради.
Розділ VIII. ПОРЯДОК РОБОТИ З ЛИСТАМИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН У ВИКОНКОМІ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
52. Робота з листами та зверненнями громадян у виконкомі селищної ради проводиться відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян".
54. Селищним головою, секретарем селищної ради, керуючим справами виконкому ведуться журнали особистого прийому громадян.
55. Організація роботи з документами у виконкомі здійснюється у встановленому порядку відповідно до інструкції з діловодства, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України.
56. Загальне керівництво за веденням діловодства у виконкомі здійснює керуючий справами виконкому селищної ради.
57. Службові документи, що надходять до виконкому селищної ради, приймаються, реєструються у журналі вхідної кореспонденції спеціалістом II категорiï і надаються на розгляд селищному голові.
58. Службові документи згідно з резолюцією селищного голови передаються виконавцям.
59. Вихідні документи за підписом селищного голови реєструються в журналі вихідноï кореспонденцiï.
60. Документи фінансового характеру підписує селищний голова та головний бухгалтер виконкому. На таких документах ставиться гербова печатка.
61. Робота з архівними документами у виконкомі здійснюється у встановленому законодавством порядку.
ІХ. РОБОТА З КАДРАМИ У ВИКОНКОМІ
62. Стратегія роботи з кадрами у виконкомі селищної ради визначається відповідно до державної кадрової політики, вимог чинного законодавства та потреб реформування кадрової роботи.
63. Організацію кадрової роботи у виконкомі здійснює керуючий справами виконкому селищноï ради.
64. Прийняття на службу до виконавчого органу селищної ради здійснюється шляхом конкурсного відбору у встановленому порядку або за іншою процедурою, передбаченою законодавством.
65. Посадові особи підписують текст Попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законами України “Про державну службу” та “Про боротьбу з корупцією” і Загальні правила поведінки державного службовця.
66. Посадові особи щорічно складають декларації про доходи в порядку, визначеному чинним законодавством. Претенденти на службу в органах місцевого самоврядування складають і подають декларації разом з заявою про участь у конкурсі. Контроль за своєчасністю подання декларацій здійснює керуючий справами виконкому.
67. Для заміщення посад і просування по службі у виконавчому органі селищної ради створюється кадровий резерв, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню.
68. Посадові особи виконавчого органу селищної ради згідно з чинним законодавством один раз на рік звітують перед селищним головою про виконання покладених на них завдань і обов’язків, за результатами чого робиться щорічна оцінка.
69. Для оцінки ділових та професійних якостей, кваліфікації посадових осіб виконавчого органу селищної ради посадові особи один раз на 4 роки підлягають атестації.
70. Документи з кадрових питань відповідно до чинного законодавства ведуться та зберігаються кадровою службою виконкому.
71. Прийняття на роботу керівників закладів, які належать до комунальної власності, здійснюється селищним головою одноособово.
72. Для аналізу діяльності кадрова служба готує державну статистичну звітність, терміни подання якоï визначені на бланках звітності. Копії звітності зберігаються у кадровій службі виконкому в обов’язковому порядку.
73. Селищним головою до 25 грудня щорічно затверджується графік планових відпусток працівників на наступний рік.
74. Всі інші питання про надання відпусток вирішуються селищним головою, а в разі його відсутності секретарем селищної ради відповідно до Закону України "Про відпустки".
75. Розпорядження про виїзд у відрядження працівника виконавчого комітету видає селищний голова і підписує посвідчення на відрядження.
Розділ Х. АДМІНІСТРАТИВНІ ПИТАННЯ
76. Єдиний початок роботи апарату виконкому - 8.00, закінчення роботи - 17.00. У п’ятницю та передсвяткові дні закінчення роботи – 15.45. Обідня перерва з 12.00 до 12.45 години. Вихідні дня: субота і неділя.
77. Для опрацювання документів у закритому режимі в селищній раді встановлюється єдиний день – вівторок.
78. Перебування працівників апарату виконкому із службових питань в робочий час поза приміщенням повинно бути попередньо узгоджено з селищним головою, секретарем селищної ради або керуючим справами виконкому.
79. Табельний облік робочого часу веде керуючий справами виконкому. Підписаний ним табель обліку робочого часу здається в бухгалтерію до 13 та до 26 числа кожного місяця.
80. Кожен з працівників апарату виконавчого комітету повинен підтримувати нормальний морально-психологічний клімат установи.
81. Порядок та режим роботи в приміщенні виконкому регламентуються правилами внутрішнього трудового розпорядку.
Керуюча справами
виконкому селищної ради Л.М. Денисенко.
Україна
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
КАРНАУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
М. ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬК, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ
Р І Ш Е Н Н Я
20.01.2016 № 02 смт Карнаухівка
Про організаційні заходи по забезпеченню проведення переобрання органів самоорганізації населення
|
|
|
Відповідно до ст. ст. 10, 11 Закону України «Про органи самоорганізації населення», рішення Карнаухівської селищної ради від 25.12.2015 № 15-3/VІІ «Про затвердження програми забезпечення діяльності органів самоорганізації населення селища Карнаухівка на 2016-2017 роки» та рішення виконавчого комітету селищної ради від 24.09.2002 № 53 «Про надання дозволу на створення квартальних комітетів та затвердження територій квартальних комітетів», ст. ст. 14, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Карнаухівської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Провести переобрання органів самоорганізації селища Карнаухівка населення: а саме керівника, заступника керівника, секретаря та інших членів з 28.03.2016 по 31.03.2016 року
2. Затвердити:
організаційно-технічні заходи з підготовки та проведення виборів квартальних комітетів (додаток 1).
3. Організацію виконання даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Денисенко Л.М., контроль доручити члену виконавчого комітету, селищному голові Фріске Т. В.
В. о. селищного голови А.В. Котляр
Додаток 1
до рішення виконкому
Карнаухівської селищної ради
від 20.01.2016 №02
Організаційно-технічні заходи
з підготовки та проведення виборів квартальних
комітетів селища Карнаухівка у 2016 році
№
п/п
|
Найменування заходу
|
Термін
виконання
|
Відповідальні
|
1
|
Провести нараду з головами квартальних комітетів з питань підготовки та проведення виборів
|
15.02.2016
|
Фріске Т.В.
Денисенко Л.М.
|
2
|
Надати до виконкому селищної ради уточнену кількість виборців по кожній вулиці на відповідних кварталах
|
до 22.02.2016
|
Голови квартальних комітетів
|
3
|
Розробити графік проведення зборів (сходів) мешканців кварталів з питання визначення делегатів на конференції
|
до 29.02.2016
|
Денисенко Л.М.
|
4
|
Підготувати інформацію про роботу кожного квартального комітету для звітування перед мешканцями кварталу
|
до 01.03.2016
|
Голови квартальних комітетів
|
5
|
Забезпечити проведення зборів мешканців вулиць та провулків селища згідно з графіком
|
з 01 по 20.03. 2016
|
Виконавчий комітет, депутати селищної ради, голови квартальних комітетів
|
6
|
Здати до селищної ради печатки та документацію, яка ведеться головою квартального комітету
|
за 3 дні до проведення виборів
|
Голови квартальних комітетів
|
7
|
Підготувати методичний матеріал і виборчі бюлетені для проведення конференцій та забезпечити ним учасників виборчого процесу
|
До 20.03.2016
|
Спеціаліст ІІ категорії виконкому
|
8
|
Підготувати приміщення для проведення конференцій, забезпечити його необхідним інвентарем
|
За 3 дні
до дня проведення виборів
|
Директор БК
|
9
|
Забезпечити виборчий процес необхідними матеріально-технічними засобами (скринька, оргтехніка та ін.)
|
На час проведення виборів
|
Денисенко Л.М.
|
10
|
Організувати роботу по розгляду заяв та пропозицій жителів щодо підготовки та проведення виборів квартальних комітетів
|
На час проведення виборів
|
Фріске Т.В.
Денисенко Л.М.
Котляр А.В.
|
11
|
Забезпечити друкарсько-множильний супровід виборів
|
На час проведення виборів
|
Спеціаліст ІІ категорії виконкому
|
Керуючий справами виконкому Л.М. Денисенко.
Україна
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
КАРНАУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬК, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ
Р І Ш Е Н Н Я
20.01.2016 № 03 смт Карнаухівка
Про внесення змін та доповнень до рішення №02 від 21.01.2015
«Про матеріальну допомогу громадянам селища за рахунок коштів селищного бюджету»
|
З метою вдосконалення системи надання соціальної допомоги у селищі, поліпшення організації забезпечення підтримки найбільш незахищених верств населення, які не можуть самостійно підтримувати власне існування чи тимчасово опинилися в скрутному матеріальному становищі внаслідок непередбачених обставин, забезпечення виконання заходів Програми основних напрямків соціально-економічного та культурного розвитку селища на 2016 рік, затвердженої рішенням селищної ради від 25.12.2015 № 17-3/VIІ, керуючись ст. ст. 34, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 99 «Про затвердження Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого», виконком Карнаухівської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Внести зміни та доповнення та затвердити у наступній редакції:
1.1. Порядок надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища, що додається (додаток 1).
1.2. Склад комісії з питань надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища, що додається (додаток 2).
1.3 Положення про комісію з питань надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища, що додається (додаток 3).
2. Головному бухгалтеру виконкому селищної ради (Ткаченко) здійснювати в межах затверджених асигнувань фінансування витрат відповідного бюджетного періоду, для надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища, за рахунок коштів селищного бюджету.
4. Контроль за виконанням даного рішення доручити члену виконавчого комітету селищної ради, селищному голові Фріске Т.В.
В. о. селищного голови А.В. Котляр
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
селищної ради від 20.01.2016 № 03
зі змінами та доповненнями
Порядок
надання одноразової грошової допомоги
малозабезпеченим верствам населення
та допомоги на поховання громадянам селища
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Порядок надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища (далі – Порядок) визначає умови використання коштів селищного бюджету на надання допомоги малозабезпеченим громадянам, ветеранам війни та праці, самотнім людям похилого віку, багатодітним сім’ям, дітям-сиротам, опікунам, інвалідам та іншим громадянам, які не можуть самостійно підтримувати власне існування чи тимчасово опинилися в скрутному матеріальному становищі внаслідок непередбачених обставин.
1.2. Матеріальна допомога надається незахищеним верствам населення, а саме:
- членам територіальної громади, що проживають та зареєстровані на території селища;
- у виняткових випадках, громадянам, які проживають тривалий час в селищі без реєстрації, які не можуть самостійно підтримувати власне існування чи тимчасово опинилися в скрутному матеріальному становищі внаслідок непередбачених обставин, за рахунок коштів, у межах сум передбачених у селищному бюджеті на відповідний рік.
1.3. Матеріальна допомога не носить постійного характеру, а є додатковою до існуючого доходу і може надаватися не більше одного разу на рік.
1.4. Матеріальна допомога – це одноразова грошова допомога:
- на лікування та придбання медикаментів (якщо доход заявника за останні три місяці не перевищує п'яти прожиткових мінімумів для кожної окремої категорії на дату звернення);
- як часткове відшкодування при екстремальній ситуації (стихійне лихо, пожежа, скоєний злочин);
- у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем (якщо доход заявника разом з членами його родини, які проживають разом з ним за останні три місяці не перевищує п'яти прожиткових мінімумів для кожної окремої категорії на дату звернення);
- на вирішення соціально-побутових потреб багатодітних родин.
- як одноразове відшкодування витрат на лікування особам, які повернулися із зони АТО;
- у зв’язку з поверненням із зони АТО або по прибуттю у відпустку;
- особам, які відзначають 100 річний ювілей, як поважним мешканцям селища що дожили до відповідного віку;
- на поховання виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов'язалась поховати померлого.
1.5. Рішення про надання та розмір грошової допомоги приймається на засіданні комісії з питань надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища (далі - комісія) та оформляється у вигляді протоколу. Комісія утворюється рішенням виконавчого комітету. Зміни до складу комісії у разі необхідності вносяться окремим розпорядженням селищного голови. Рішення комісії є правомочним, якщо на засіданні присутні більше половини її членів, і приймається більшістю голосів.
ІІ. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ
ДЛЯ НАДАННЯ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ
2.1. Підставою для надання матеріальної допомоги є звернення громадянина до селищного голови на особистому прийомі або листом з особистою заявою та необхідними документами до неї.
2.1.1 У разі потреби надання матеріальної допомоги на лікування та придбання медикаментів до заяви надаються наступні документи:
- довідка про місце проживання заявника та склад його сім’ї, видана не пізніше місячного строку на дату звернення (у разі, якщо заявник зареєстрований за межами селища, але тривалий час мешкає у селищі, надається відповідний акт від голови квартального комітету);
- копія паспорта громадянина України;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
- копія посвідчення пільгової категорії, ксерокопія висновку медико-соціальної експертної комісії (для громадян, яким встановлено групу інвалідності), лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей-інвалідів) про встановлення інвалідності;
- довідка про доходи за попередні три місяці від дати звернення (допускається урахування даних автоматизованої системи обробки пенсійної документації (АСОПД).
Необхідність надання матеріальної допомоги підтверджують такі документи:
- оригінальна медична довідка про стан здоров’я, видана лікувальним закладом не більше як за три місяці відносно до дати звернення;
- ксерокопія медичного епікризу, виданого не більше ніж за рік до дати звернення.
2.1.2. У разі потреби надання матеріальної допомоги на часткове відшкодування витрат при екстремальних ситуаціях (стихійне лихо, пожежа, скоєний злочин) до заяви надаються наступні документи:
- довідка про місце проживання заявника та склад його сім’ї, видана не пізніше місячного строку на дату звернення (у разі, якщо заявник зареєстрований за межами селища, але тривалий час мешкає у селищі, надається відповідний акт від голови квартального комітету);
- копія паспорта громадянина України;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
- копія посвідчення пільгової категорії, ксерокопія висновку медико-соціальної експертної комісії (для громадян, яким встановлено групу інвалідності), лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей-інвалідів) про встановлення інвалідності.
Необхідність надання матеріальної допомоги підтверджують такі документи:
- ксерокопія рішення міської комісії з питань техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій;
- ксерокопія акта про пожежу;
- ксерокопія документа, підтверджуючого факт скоєння злочину стосовно заявника.
2.1.3. У разі потреби надання матеріальної допомоги у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем до заяви додаються наступні документи:
- довідка про місце проживання заявника та склад його сім’ї, видана не пізніше місячного строку на дату звернення (у разі, якщо заявник зареєстрований за межами селища, але тривалий час мешкає у селищі, надається відповідний акт від голови квартального комітету);
- копія паспорта громадянина України;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
- копія посвідчення пільгової категорії, ксерокопія висновку медико-соціальної експертної комісії (для громадян, яким встановлено групу інвалідності), лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей-інвалідів) про встановлення інвалідності.
Необхідність надання матеріальної допомоги підтверджують такі документи:
- довідка про доходи за попередні три місяці від дати звернення (допускається урахування даних автоматизованої системи обробки пенсійної документації (АСОПД);
- довідка Дніпродзержинського міського центру зайнятості про перебування заявника на обліку та отримання допомоги по безробіттю;
- довідка, видана реєстраційною службою Дніпродзержинського міського управління юстиції Дніпропетровської області, про те, що громадянин не є приватним підприємцем, або копія сторінок трудової книжки про звільнення з останнього місця роботи (для безробітних громадян);
- довідка про відбуття покарання та звільнення з місць позбавлення волі (для громадян, які звільнилися з місць позбавлення волі).
2.1.4. У разі потреби надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових потреб багатодітних родин до заяви додаються наступні документи:
- довідка про місце проживання заявника та склад його сім’ї, видана не пізніше місячного строку на дату звернення (у разі, якщо заявник зареєстрований за межами селища, але тривалий час мешкає у селищі, надається відповідний акт від голови квартального комітету);
- копія паспорта громадянина України;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- копія посвідчення пільгової категорії.
Необхідність надання матеріальної допомоги підтверджують такі документи:
- копії свідоцтв про народження кожної дитини;
- документи про встановлення опіки чи піклування над малолітніми чи неповнолітніми дітьми (рішення суду або виконавчих комітетів відповідних рад).;
- довідка про сукупний дохід сім'ї за попередні три місяці від дати звернення.
2.1.5. У разі потреби надання матеріальної допомоги на одноразове відшкодування витрат на лікування особам, які повернулись із зони АТО до заяви додаються наступні документи:
- копія паспорта громадянина України;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
- копії довідок, підтверджуючих безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення, виданих відповідними військовими формуваннями;
- оригінал або копія документа медичного закладу, що засвідчує проходження лікування;
- документи, які підтверджують витрати на лікування (оплата медичних послуг, досліджень, придбання медикаментів, тощо).
2.1.6. У разі потреби надання матеріальної допомоги у зв’язку з поверненням із зони АТО або по прибуттю у відпустку до заяви додаються наступні документи:
- копія паспорта громадянина України;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
- копії довідок, підтверджуючих безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення та про демобілізацію або відпустку, виданих відповідними військовими формуваннями.
2.1.7 У разі потреби надання матеріальної допомоги для членів громади які відсвятковують 100 річний ювілей до заяви додаються наступні документи:
- копія паспорта громадянина України;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
2.1.8 Для розгляду питання про надання допомоги на поховання виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого, до заяви додаються такі документи:
- свідоцтво про смерть (копія);
- довідка про смерть (оригінал);
- довідка з місця проживання померлого, що підтверджує реєстрацію померлого на день смерті (від голови квартального комітету);
- довідка-підтвердження, за чиї кошти здійснено поховання (від голови квартального комітету з підписами двох свідків);
- трудова книжка (копія першої та останньої сторінок з записом про останнє місце звільнення з роботи);
- акт про те, що померлий на день смерті не працював (від голови квартального комітету з підписами двох свідків, при відсутності трудової книжки померлого);
- довідка з центра зайнятості;
- довідка, видана реєстраційною службою Дніпродзержинського міського управління юстиції Дніпропетровської області (про наявність чи відсутність підприємницької діяльності).
- копія паспорта заявника;
- копія ідентифікаційного коду заявника;
2.2. Підставою для надання матеріальної допомоги може бути клопотання організації ветеранів війни та праці селища Карнаухівка з нагоди знаменних, пам’ятних дат, а також у разі скрутного матеріального становища громадянам пільгової категорії.
У випадку клопотання щодо надання матеріальної допомоги з нагоди знаменних та пам’ятних дат до клопотання додаються:
- копія паспорта заявника;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;
- копія посвідчення пільгової категорії;
У випадку клопотання щодо надання матеріальної допомоги громадянам селища у зв’язку з непередбаченими обставинами, що склалися у їх житті, до клопотання додається особиста заява та документи, зазначені у п. 2.1. цього Порядку.
ІІІ. ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРУ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ
3.1. Матеріальна допомога для лікування та придбання медикаментів може надаватись у розмірі до 50% прожиткового мінімуму для кожної окремої категорії на дату звернення.
3.1.1. У виняткових випадках, якщо медичною довідкою або епікризом підтверджено наявність діагнозу важких онкозахворювань, серцевих хвороб, операцій або невиліковних хвороб у дітей та дорослих (на розгляд комісії) надається матеріальна допомога у розмірі до 100% прожиткового мінімуму для кожної окремої категорії на дату звернення.
3.2. Матеріальна допомога для часткового відшкодування витрат при екстремальних ситуаціях (стихійне лихо, пожежа, скоєний злочин) може надаватись у розмірі до 50% прожиткового мінімуму для кожної окремої категорії на дату звернення.
3.3. Матеріальна допомога у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем може надаватись у розмірі до 50% прожиткового мінімуму для кожної окремої категорії на дату звернення.
3.4. Матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових потреб багатодітних родин може надаватись на кожну дитину у розмірі до 10% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку на дату звернення.
3.5. Матеріальна допомога на поховання виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого може надаватись у розмірі до 50% прожиткового мінімуму для кожної окремої категорії на дату звернення.
3.6. Матеріальна допомога для одноразового відшкодування витрат на лікування особам, які повернулись із зони АТО надається в розмірі фактичних витрат, але не більше 1000 грн. на одну особу.
3.7. Матеріальна допомога у зв’язку з поверненням із зони АТО або по прибуттю у відпустку надається у розмірі 500 грн. на одну особу.
3.8. Матеріальна допомога у зв’язку з 100 річним ювілеєм надається у розмірі до 100% прожиткового мінімуму визначеного для пенсіонерів;
3.9. Матеріальна допомога за клопотаннями організації ветеранів війни та праці селища Карнаухівка з нагоди знаменних та пам’ятних дат може надаватись у розмірі до 25% прожиткового мінімуму для кожної окремої категорії на дату звернення.
IV. ВІДМОВА У НАДАННІ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ
4.1. Комісія за результатами розгляду документів може відмовити в наданні матеріальної допомоги, якщо:
- особа, яка звернулася з питання отримання матеріальної допомоги, не надала необхідні документи, визначені пунктом 2.1. цього Порядку;
- у разі відмови заявника у проведенні обстеження матеріально-побутових умов за місцем проживання;
- у разі, якщо при проведенні обстеження матеріально-побутових умов життя з’ясовано, що заявник зловживає алкоголем та веде асоціальний спосіб життя;
- обставини, які зазначено особою у заяві, як обґрунтування для надання матеріальної допомоги, не відповідають дійсності, що встановлено при обстеженні матеріально-побутових умов життя заявника.
- у разі, якщо доходи заявника за попередні три місяці від дати звернення перевищують розмір п'яти прожиткових мінімумів для кожної окремої категорії на дату звернення (окрім пунктів 3.1.1, 3.5 та 3.8).
4.2. У разі відмови в наданні матеріальної допомоги, заявникові надається вмотивована відповідь із зазначенням причин відмови.
Керуюча справами виконкому Л. М. Денисенко
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
селищної ради від 20.01.2016 № 03
С К Л А Д
комісії з питань надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення
та допомоги на поховання громадянам селища
1. КОТЛЯР Анастасія Володимирівна - голова комісії, секретар селищної ради;
2. ТКАЧЕНКО Людмила Василівна - заступник голови комісії,
головний бухгалтер виконкому;
3. За посадою - секретар комісії,
спеціаліст ІІ категорії виконкому;
4. ДЕНИСЕНКО Людмила Миколаївна - член комісії,
керуюча справами виконкому;
5. ЗАРИЧАНСЬКА Наталія Петрівна - член комісії,
директор Будинку культури
селища Карнаухівка.
Керуюча справами виконкому Л.М. Денисенко
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету
селищної ради від 20.01.2016 № 03
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з питань надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення
та допомоги на поховання громадянам селища
за рахунок коштів селищного бюджету
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Комісія з питань надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища за рахунок коштів селищного бюджету (далі – комісія) створюється з метою підтримки незахищених верств населення, які не можуть самостійно підтримувати власне існування чи тимчасово опинилися в скрутному матеріальному становищі внаслідок непередбачених обставин, а також на поховання.
1.2. Головними завданнями комісії є:
- розгляд заяв та комплекту документів громадян селища, які звернулися до селищного голови з питання надання грошової допомоги за рахунок коштів селищного бюджету (далі – матеріальна допомога);
- розгляд клопотань організації ветеранів війни та праці селища Карнаухівка з нагоди знаменних, пам’ятних дат та у разі скрутного матеріального становища громадянам пільгової категорії;
- визначення розміру матеріальної допомоги у кожному окремому випадку;
- надання селищному голові проекту розпорядження щодо одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища.
1.3. У своїй діяльності комісія керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими актами, а також цим Порядком.
ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КОМІСІЇ
2.1 Рішення про надання та розмір грошової допомоги приймається на засіданні комісії з питань надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища (далі - комісія) та оформляється у вигляді протоколу. Комісія утворюється рішенням виконавчого комітету. Зміни до складу комісії у разі необхідності вносяться окремим розпорядженням селищного голови. Рішення комісії є правомочним, якщо на засіданні присутні більше половини її членів, і приймається більшістю голосів.
2.2 Персональний склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету. Члени комісії беруть участь у роботі комісії на громадських засадах.
2.3 Організація роботи комісії покладається на голову комісії. Голова комісії скликає і веде засідання комісії, дає доручення членам комісії.
2.4 У разі відсутності голови комісії чи неможливості виконання ним своїх повноважень з інших причин його функції здійснює заступник голови комісії.
2.5 Основною формою роботи комісії є засідання, які проводяться не рідше одного разу на місяць виходячи з кількості поданих заяв але не пізніше 23 числа кожного місяця.
2.6 Комісія правомочна приймати рішення за наявності на засіданні більшості загального складу.
2.7 Кожне звернення щодо надання матеріальної допомоги з визначенням обставин, що склалися у житті кожного заявника, розглядається комісією окремо. Розмір матеріальної допомоги у кожному окремому випадку визначається комісійно відповідно до розділу ІІІ Порядку надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища.
2.8 Рішення про відмову у наданні матеріальної допомоги приймається комісійно відповідно до розділу ІV Порядку надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища.
2.9 Рішення комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість від загального складу комісії. У разі рівного розподілу голосів голос голови комісії є вирішальним.
ІІІ. ОФОРМЛЕННЯ РІШЕНЬ КОМІСІЇ ТА ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ ОСІБ,
ЯКІ ОТРИМАЛИ МАТЕРІАЛЬНУ ДОПОМОГУ
3.1. Протокол комісії підписуються головою комісії, а у випадках визначених п. 2.4. цього Порядку, особою, яка виконує його обов’язки.
3.2. Секретар комісії оформлює протокол засідання зазначеної комісії на аркуші А4 в друкованому вигляді та додає його до групи документів, які є підставами для виплати матеріальної допомоги.
3.3. За результатами прийнятих рішень комісія надає селищному голові проект розпорядження щодо надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення або на поховання.
3.4. Відмова у наданні матеріальної допомоги, відповідно до розділу ІV Порядку надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища, оформлюється у вигляді листа з вмотивованою відповіддю та надається заявнику.
3.5. Остаточне рішення про надання матеріальної допомоги приймається селищним головою шляхом підписання відповідного розпорядження.
3.6. Реєстр осіб, що отримують матеріальну допомогу, складається секретарем комісії у відповідному журналі обліку виплати матеріальної допомоги.
Керуюча справами виконкому Л.М. Денисенко
Україна
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
КАРНАУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬК, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ
Р І Ш Е Н Н Я
20.01.2015 № 04 смт Карнаухівка
Про роботу органів
самоорганізації населення
|
Заслухавши та обговоривши доповідну записку голови квартального комітету № 3 Рощиної Віри Олексіївни відповідальної за роботу голів квартальних комітетів селища Карнаухівка та плани щодо покращення їх роботи на наступний період, керуючись ст.ст. 27, 31, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Карнаухівської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Звіт про роботу органів самоорганізації населення Карнаухівської селищної ради підготовлений головою квартального комітету № 3 Рощиною В.О. прийняти до відома.
2. Роботу голів квартальних комітетів за період їх роботи по трудовому договору визнати задовільною.
3. Врахувати пропозиції щодо покращення роботи квартальних комітетів та органів самоорганізації населення в цілому при роботі Карнаухівської селищної ради VІІ скликання.
4. Організацію виконання даного рішення та контроль доручити члену виконавчого комітету селищної ради, селищному голові Т. В. Фріске.
В. о. селищного голови А.В. Котляр
|