ЗВІТ
про результати базового відстеження
рішення виконавчого комітету міської ради
від 23.12.2009 №636 «Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів (цін)
на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги»
від 23.12.2009 №636 «Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів (цін)
на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги»
Вид та назва регуляторного акту, результативність якого відстежується:
Рішення виконавчого комітету міської ради «Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів (цін) на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги»
Назва виконавця заходів з відстеження:
Головне управління економіки міської ради
Цілі прийняття регуляторного акта:
Метою прийняття даного регуляторного акта є здійснення в місті органами місцевого самоврядування ефективного цінового регулювання економічної діяльності суб’єктів господарювання усіх форм власності, що надають комунальні, побутові, транспортні та інші послуги, у межах наданих повноважень.
Строк виконання заходів: з 10 грудня 2010 по 10 лютого 2011 р.р.
Тип відстеження: базове
Методи одержання результатів відстеження:
Методами відстеження результату регуляторного акта є спостереження за дотриманням виконавчими органами міської ради, які координують діяльність суб’єктів господарювання, що надають житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги, та цими суб’єктами господарювання порядку подання до виконавчого комітету міської ради розрахунків економічно обґрунтованих витрат на надання цих послуг для встановлення (погодження) тарифів (цін).
Для проведення базового відстеження використано аналітичний метод одержання результатів відстеження.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також спосіб одержання даних:
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта є достатній, оскільки проект акту разом з аналізом регуляторного впливу був розміщений на офіційному сайті Дніпродзержинської міської ради для ознайомлення. Поряд з цим, виконавчими органами міської ради доведено до підпорядкованих суб’єктів господарювання усіх форм власності, що надають житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги положення зазначеного регуляторного акту.
Відстеження результативності акта здійснювалося за показниками:
- кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акта;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб щодо основних положень регуляторного акта;
- зміни чинного законодавства щодо встановлення тарифів на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги.
Результатом прийняття зазначеного регуляторного акту «Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів (цін) на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги» є запровадження контролю за дотримання порядку регулювання тарифів (цін) в межах чинного законодавства.
Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта є достатній, оскільки після набуття чинності розпорядчий акт було надруковано в інформаційно-аналітичному щотижневику газеті «Відомості», а також доручено структурним підрозділам міської ради довести це рішення до суб’єктів господарювання, діяльність яких координується.
До затвердження порядку регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів (цін) на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги діяв інший регуляторний акт, яким було визначено перелік суб’єктів господарювання, на яких поширювалась дія розпорядчого акта.
Зміна надавачів послуг, назв суб’єктів господарювання, форм власності підприємств мало вплив, тому що коло суб’єктів господарювання було обмежене.
З прийняттям цього регуляторного акта дія його положень поширювалась на усіх суб’єктів господарювання, що надають житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги, незалежно від форми власності.
Цей порядок є обов’язковим для виконання підприємствами комунальної форми власності та рекомендований суб’єктам господарювання некомунальної форми власності, що надають житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги.
З прийняттям цього регуляторного акту протягом 2010 року
до виконавчого комітету міської ради надійшло 28 звернень від підприємств (закладів) комунальної форми власності та 9 звернень від підприємств некомунальної форми власності з питання встановлення тарифів (цін) на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги відповідно до порядку регулювання.
до виконавчого комітету міської ради надійшло 28 звернень від підприємств (закладів) комунальної форми власності та 9 звернень від підприємств некомунальної форми власності з питання встановлення тарифів (цін) на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги відповідно до порядку регулювання.
Відповідно до встановленого порядку регулювання тарифів (цін) проведено аналіз вартості послуг, що надаються КП «Дніпродзержинський
парк культури та відпочинку», КП «Дніпроміськпроект», КП «Дніпродзержинський спецкомбінат», КП «Дніпродзержинськтепломережа»,
КВП ДМР «Міськводоканал», ДП «Ремекспрес» КП «ДЖО», Дніпродзержинське КАТП – 042802, КП «Ордер», КП «Трамвай»,
лікувально-профілактичними закладами міста комунальної форми власності.
парк культури та відпочинку», КП «Дніпроміськпроект», КП «Дніпродзержинський спецкомбінат», КП «Дніпродзержинськтепломережа»,
КВП ДМР «Міськводоканал», ДП «Ремекспрес» КП «ДЖО», Дніпродзержинське КАТП – 042802, КП «Ордер», КП «Трамвай»,
лікувально-профілактичними закладами міста комунальної форми власності.
Також проаналізовано розрахунки тарифів (цін) на послуги, що надаються ТОВ «Теплосервіс», ТОВ «Оселя», ТОВ СП «ЛіфтСервіс Дніпро», суб’єктами господарювання, які надають послуги з перевезення пасажирів автотранспортом загального користування.
Також надавалась консультативно-методична допомога виконавчим органам міської ради та суб’єктам господарювання всіх форм власності.
Оцінка результату реалізації регуляторного акту та ступеню досягнення визначених цілей:
Результатом прийняття рішення виконавчого комітету міської ради від 23.12.2009 №636 «Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів (цін) на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги» є впорядкування подання до виконавчого комітету міської ради суб’єктами господарювання незалежно від форми власності розрахунків економічно обґрунтованих витрат на надання послуг для встановлення (погодження) тарифів (цін).
Запровадження такого регулювання базується на збереженні функцій органів місцевого самоврядування, зокрема на здійснені контролю за формуванням тарифів (цін) на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги в межах наданих повноважень, враховує інтереси суб’єктів господарювання та дотримання ними порядків формування тарифів (цін) на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги, затверджених центральними органами виконавчої влади.
З прийняттям Закону України «Про Національну комісію регулювання ринку комунальних послуг» змінено повноваження органів місцевого самоврядування в частині встановлення тарифів на комунальні послуги, зокрема, тарифів на послуги з централізованого опалення, водопостачання та водовідведення.
Висновок
За результатами проведеного базового відстеження після прийняття зазначеного регуляторного акту органи місцевого самоврядування здійснюють регулювання процедури подання до виконавчого комітету міської ради розрахунків тарифів (цін) на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги в межах чинного законодавства.
Ураховуючи зміни, що відбулися у чинному законодавстві з питання встановлення тарифів (цін), цей регуляторний акт потребує внесення відповідних змін або прийняття нового регуляторного акту.
Міський голова С.О. САФРОНОВ