Звіт про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів по м’ясу свіжому та замороженому
ЗВІТ
про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів
N _________ від ____________
 
 1. Замовник:
 1.1. Найменування. Неповна середня загальноосвітня школа – інтернат №2 з відділенням для дітей з важкими розладами мови м. Дніпродзержинськ
  1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 21945673
 1.3. Місцезнаходження:51933, Дніпропетровська обл., м. Дніпродзержинськ, вул. 9 Травня,5а.
 1.4. Посадові особи замовника,   уповноважені   здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада таадреса, номер телефону та   телефаксу   із   зазначенням   коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail):Вінник Антоніна Володимирівна, директор НСЗШ – інтернату №2,Чесовська Маргарита Євгенівна, фахівець з ДЗ,Панко Ксенія ікторівна,фахівець з ДЗ,Дніпропетровська обл.,м. Дніпродзержинськ,вул.9 Травня,5а,(05692)3-11-00,3-14-50,internat2@dnepro.net
 1.5. Головний   розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Управління освіти та науки виконкому Дніпродзержинської міської ради,ЄДРПОУ 02142230
 2. Джерело фінансування закупівлі:міський бюджет.
 3. Предмет закупівлі:
 3.1. Найменування: 15.11.1М’ясо свіже та заморожене
 3.2. Кількість товарів, вид робіт або послуг: Субпродукти харчові інші(яловичина) печінка – 800 кг.,м’ясо яловичини замороженої – 1800 кг.,
м’ясо свині свіжої – 1800 кг.
 4. Процедура закупівлі:Відкриті торги
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщувалася      інформація      про      закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
     5.2. Адреса веб-сайту,   на   якому   замовником   додатково розміщувалася інформація про закупівлю (у разі наявності) :www.old.dndz.gov.ua
     5.3. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в   державному   офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України: від 31.01.2011 року №12275
     5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом).
     5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції   конкурсних   торгів,   опублікованого   в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України: від 17.02.2011 року №09367
     5.6. Дата   і номер оголошення про результати проведення торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань   державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України: від 07.03.2011 року №004583
     5.7. Дата і номер оголошення про результати   проведення торгів, опублікованого   у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом).
     6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів:
     6.1. Кількість учасників процедури закупівлі:три учасника.
       6.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові:Учасник №1. Товариство з обмеженою відповідальністю „КРУГ А”;Учасник №2. Підприємство „ Щит ” Дніпропетровської обласної громадської організації „Інвалідів та учасників бойових дій ”;Учасник №3. Товариство з обмеженою відповідальністю науково – виробниче об’єднання „Промсервіс ”.
      6.3. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер:
Учасник №1. ЄДРПОУ 32887904;Учасник №2. ЄДРПОУ 35985110;Учасник №3. ЄДРПОУ 13441711.
   6.4. Місцезнаходження   (для   юридичної   особи)   та місце проживання (для фізичної особи):Учасник №1.49050,м. Дніпропетровськ,вул. Станична,71,тел.(0569)32-17-71;Учасник №2.49094,м. Дніпропетровськ,вул. Набережна Перемоги,50Б,офіс 5,тел. (056)372-73-86;Учасник №3.51921,Дніпропетровська обл.,м. Дніпродзержинськ,вул. Сировця,46,тел.. (05692)2-00-23.
   7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:
   7.1. Строк подання цінових пропозицій (дата і час):15.02.2011р. до 10.00
     7.2. Дата розкриття цінових пропозицій (дата і час): 15.02.2011р. 17.00
     7.3. Кількість отриманих цінових пропозицій:три.
     7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих   на другому   етапі   (у разі застосування процедури двоступеневих торгів).
     7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної   пропозиції
конкурсних торгів: №1. 119700 грн,00 коп - цінова пропозиція дійсна протягом 120 календарних днів;№2. 169080 грн,00 коп - цінова пропозиція дійсна протягом 120 календарних днів;№3. 205320 грн,00 коп - цінова пропозиція дійсна протягом 120 календарних днів.
     7.6. Перелік   відхилених   пропозицій   конкурсних   торгів, обґрунтування підстав відхилення:відсутні.
     8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:
     8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
     найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів 119700 грн,00 коп;
     найвища ціна пропозиції конкурсних торгів  205320 грн,00 коп;
     номер Учасник №1   та ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів: 119700 грн. 00 коп.; (сто дев’ятнадцять тисяч сімсот грн. 00 коп.)         
     8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів:17.02.2011року
     9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
     9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю „КРУГ А”.
     9.2. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер:ЄДРПОУ 32887904.
     9.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49050 м. Дніпропетровськ,вул. Станична,71,тел.(0562)32-17-71.
     10. Дата укладення договору про закупівлю та його ціна:02.03.2011 -119700 грн. 00 коп.(сто дев’ятнадцять тисяч сімсот грн. 00 коп.)
     11. Підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).
     12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:
     12.1. Дата прийняття рішення.
     12.2. Причини.
     13. Зведена    інформація    замовника   про   наявність   та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, встановлених статтею   17   Закону,   із зазначенням відповідних підстав:
     13.1. Перелік учасників, що подали всі   документи,   які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають встановленим законодавством вимогам: №1. Товариство з обмеженою відповідальністю „КРУГ А”; №2. Підприємство „ Щит ” Дніпропетровської обласної громадської організації „Інвалідів та учасників бойових дій ”; №3. Товариство з обмеженою відповідальністю науково – виробниче об’єднання „Промсервіс ”.
     13.2. Перелік   учасників,   які   не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно   до   статті   16 Закону, або подані документи не відповідають встановленим законодавством вимогам:відсутні.
     13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону: Учасник №1. Товариство з обмеженою відповідальністю „КРУГ А”;Учасник №2. Підприємство „ Щит ” Дніпропетровської обласної громадської організації „Інвалідів та учасників бойових дій ”;Учасник №3. Товариство з обмеженою відповідальністю науково – виробниче об’єднання „Промсервіс ”.
     13.4. Перелік учасників, щодо яких встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника:відсутні.
     14. Інша інформація (в тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури): Керуючись Законом України „Про державні закупівлі” Закон застосовується для закупівлі товарів, які повністю здійснюються за рахунок державних коштів. Вартість предмета закупівлі товару перевищує 100 тисяч гривень.
Відкриті торги є основна процедура закупівлі.
     15. Склад      комітету       з       конкурсних       торгів
Директор НСЗШ -інтернату №2_
голова ККТ                                                  Вінник Антоніна Володимирівна
Заступник директора з АГР,                  Голобородько Марина Олександрівна
перший заступник голови ККТ
Головний бухгалтер,                                Фірсова Ірина Анатоліївна
другий заступник голови ККТ
Фахівець з ДЗ,                                            Панко Ксенія Вікторівна
секретар ККТ
Бухгалтер по харчуванню                        Первушина Марина Олексіївна
Заступник директора з ВР                       Овчиннікова Тетяна Миколаївна__
     (прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів).