ЗВІТ
про результати повторного відстеження
рішення виконавчого комітету міської ради
від 08.04.2009 №166 «Про затвердження граничного рівня рентабельності
на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги,
що надаються підприємствами комунальної форми власності
м. Дніпродзержинська»
від 08.04.2009 №166 «Про затвердження граничного рівня рентабельності
на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги,
що надаються підприємствами комунальної форми власності
м. Дніпродзержинська»
Вид та назва регуляторного акту, результативність якого відстежується:
Рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження граничного рівня рентабельності на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги, що надаються підприємствами комунальної форми власності
м. Дніпродзержинська»
м. Дніпродзержинська»
Назва виконавця заходів з відстеження:
Головне управління економіки міської ради
Цілі прийняття регуляторного акта:
Метою прийняття цього регуляторного акта є запобігання наслідкам фінансової кризи, зменшення фінансового навантаження на мешканців міста
та недопущення соціальної напруги, а також приведення у відповідність до рівня економічно обґрунтованих витрат на надання житлово-комунальних, побутових, транспортних та інших послуг, що надаються комунальними підприємствами міста та у разі необхідності підприємств іншої форми власності.
та недопущення соціальної напруги, а також приведення у відповідність до рівня економічно обґрунтованих витрат на надання житлово-комунальних, побутових, транспортних та інших послуг, що надаються комунальними підприємствами міста та у разі необхідності підприємств іншої форми власності.
Строк виконання заходів: з 3 березня 2011 по 3 квітня 2011 р.р.
Період для відстеження квітень 2009 – квітень 2011 р.р.
Тип відстеження: повторне
Методи одержання результатів відстеження:
Методами відстеження результатів регуляторного акта є проведення моніторингу фактичного рівня рентабельності підприємств комунальної форми власності. Також проведення аналізу собівартості житлово-комунальних, транспортних, побутових та інших послуг, що надаються підприємствами некомунальної форми власності, та їх фактичного рівня рентабельності.
Для проведення повторного відстеження використано статистичний метод одержання результатів відстеження.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також спосіб одержання даних:
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта є достатній, оскільки проект регуляторного акта разом з аналізом його регуляторного впливу був розміщений на офіційному сайті Дніпродзержинської міської ради для ознайомлення. Відстеження результативності акта здійснювалося за наступними показниками:
- кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акта;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб щодо основних положень регуляторного акта.
Результатом прийняття зазначеного регуляторного акту
«Про затвердження граничного рівня рентабельності на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги, що надаються підприємствами комунальної форми власності м. Дніпродзержинська» є запровадження системи контролю за формуванням тарифів (цін) в межах затвердженого граничного рівня рентабельності на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги та можливість ініціювати суб’єктами господарювання перегляд тарифів (цін) у разі зміни складових собівартості цих послуг понад 5%.
«Про затвердження граничного рівня рентабельності на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги, що надаються підприємствами комунальної форми власності м. Дніпродзержинська» є запровадження системи контролю за формуванням тарифів (цін) в межах затвердженого граничного рівня рентабельності на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги та можливість ініціювати суб’єктами господарювання перегляд тарифів (цін) у разі зміни складових собівартості цих послуг понад 5%.
Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта є достатній, оскільки після набуття чинності розпорядчий акт було опубліковано в інформаційно-аналітичному щотижневику газеті «Відомості»,
а також доручено структурним підрозділам міської ради довести це рішення
до суб’єктів господарювання, діяльність яких координується.
а також доручено структурним підрозділам міської ради довести це рішення
до суб’єктів господарювання, діяльність яких координується.
З прийняттям цього регуляторного акта регулювання тарифів на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги, окрім тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, централізованого опалення, вивезення побутових відходів та послуги з технічного обслуговування ліфтів,
із застосуванням затвердженого граничного рівня рентабельності здійснюється виконавчим комітетом міської ради для всіх комунальних підприємств міста,
а суб’єктам господарювання некомунальної форми власності, які надають зазначені послуги, рекомендовано керуватись цим актом при здійснені розрахунків тарифів (цін), окрім тих, для яких рівень рентабельності регулюється центральними органами виконавчої влади
із застосуванням затвердженого граничного рівня рентабельності здійснюється виконавчим комітетом міської ради для всіх комунальних підприємств міста,
а суб’єктам господарювання некомунальної форми власності, які надають зазначені послуги, рекомендовано керуватись цим актом при здійснені розрахунків тарифів (цін), окрім тих, для яких рівень рентабельності регулюється центральними органами виконавчої влади
Протягом аналізуємого періоду з урахуванням граничного рівня рентабельності 12% затверджено нові тарифи на окремі види ритуальних послуг відповідно до необхідного мінімального переліку, що надаються
КП «Дніпродзержинський спецкомбінат».
КП «Дніпродзержинський спецкомбінат».
Поряд з цим затверджено вартість квитків на платні послуги,
що надаються КП «Дніпродзержинський парк культури та відпочинку», на 2010 та 2011 роки. Затверджено тарифи на послуги з утримання будинків, споруд
та прибудинкових територій відповідно до переліку мінімально необхідних житлово-комунальних послуг, що надаються ДП «Ремекспрес»
КП «Дніпродзержинське житлове об’єднання» та на додаткові послуги,
що надаються зазначеним підприємством. Встановлено тарифи на платні послуги, що надаються КП «Дніпроміськпроект», КВП ДМР «Міськводоканал», КП «Дніпродзержинськтепломережа», КП «Ордер», КП «Дніпродзержинська гідрометеостанція». Також у межах граничного рівня рентабельності встановлено тарифи на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.
що надаються КП «Дніпродзержинський парк культури та відпочинку», на 2010 та 2011 роки. Затверджено тарифи на послуги з утримання будинків, споруд
та прибудинкових територій відповідно до переліку мінімально необхідних житлово-комунальних послуг, що надаються ДП «Ремекспрес»
КП «Дніпродзержинське житлове об’єднання» та на додаткові послуги,
що надаються зазначеним підприємством. Встановлено тарифи на платні послуги, що надаються КП «Дніпроміськпроект», КВП ДМР «Міськводоканал», КП «Дніпродзержинськтепломережа», КП «Ордер», КП «Дніпродзержинська гідрометеостанція». Також у межах граничного рівня рентабельності встановлено тарифи на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.
Проведено аналіз вартості послуг, що надаються
КП ДАУ «Зеленбуд», КП «Дорожник».
КП ДАУ «Зеленбуд», КП «Дорожник».
Показники результативності
|
Підприємства
|
2009 рік
|
2010 рік
|
2011 рік
|
Кількість прийнятих рішень виконавчого комітету міської ради
з урахуванням вимог цього рішення |
комунальні
|
2
|
8
|
3
|
не комунальні
|
-
|
1
|
-
|
Оцінка результату реалізації регуляторного акту та ступеню досягнення визначених цілей:
Результатом прийняття рішення виконавчого комітету міської ради
від 08.04.2009 №166 «Про затвердження граничного рівня рентабельності
на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги, що надаються підприємствами комунальної форми власності м. Дніпродзержинська»
є запровадження нової форми контролю у галузі цінової політики, яка базується на збереженні функцій органів місцевого самоврядування, зокрема на здійснені функції контролю за формуванням тарифів (цін) на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги у межах затвердженого рівня рентабельності та наданих повноважень, та враховує інтереси суб’єктів господарювання і споживачів послуг.
від 08.04.2009 №166 «Про затвердження граничного рівня рентабельності
на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги, що надаються підприємствами комунальної форми власності м. Дніпродзержинська»
є запровадження нової форми контролю у галузі цінової політики, яка базується на збереженні функцій органів місцевого самоврядування, зокрема на здійснені функції контролю за формуванням тарифів (цін) на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги у межах затвердженого рівня рентабельності та наданих повноважень, та враховує інтереси суб’єктів господарювання і споживачів послуг.
Висновок
За результатами проведеного повторного відстеження після прийняття зазначеного регуляторного акту виконавчі органи місцевого самоврядування здійснюють регулювання формування тарифів на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги в межах затвердженого граничного рівня рентабельності та наданих повноважень. Застосування граничного рівня рентабельності надає можливість запобігти необґрунтованому зростанню тарифів (цін) на зазначені послуги та своєчасно привести їх у відповідність
до рівня економічно обґрунтованих. Зазначений регуляторний акт не втрачає свою актуальність та потребує подальшого подовження терміну дії.
до рівня економічно обґрунтованих. Зазначений регуляторний акт не втрачає свою актуальність та потребує подальшого подовження терміну дії.
Міський голова С.О. САФРОНОВ