ЗВІТ
про базове відстеження результативності регуляторного впливу наказу управління транспорту та зв’язку Дніпродзержинської міської ради від 20.05.2011 №15 «од» «Про затвердження кошторису витрат пов'язаного з підготовкою та проведенням конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м.Дніпродзержинську на об’єктах №№1, 2 та 3»
1. Регуляторний акт – наказ управління транспорту та зв’язку Дніпродзержинської міської ради від 20.05.2011 №15 «од»«Про затвердження кошторису витрат пов'язаного з підготовкою та проведенням конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м.Дніпродзержинську на об’єктах №№1, 2 та 3»
2. Виконавець заходів з відстеження – управління транспорту та зв’язку Дніпродзержинської міської ради.
3. Цілі прийняття акта – Необхідність розроблення проекту наказу управління транспорту та зв’язку міської ради полягає у забезпеченні вимог діючого законодавства в частині покриття витрат, пов’язаних з підготовкою та проведенням конкурсу й встановлення розміру плати претендентів-автомобільних перевізників за участь у конкурсі, яка не повинна перевищувати 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян на дату подання заяви на участь у конкурсі.
3. Цілі прийняття акта – Необхідність розроблення проекту наказу управління транспорту та зв’язку міської ради полягає у забезпеченні вимог діючого законодавства в частині покриття витрат, пов’язаних з підготовкою та проведенням конкурсу й встановлення розміру плати претендентів-автомобільних перевізників за участь у конкурсі, яка не повинна перевищувати 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян на дату подання заяви на участь у конкурсі.
Метою розроблення проекту наказу управління транспорту та зв’язку міської ради є встановлення обґрунтованої плати за участь у конкурсі претендентами, які офіційно подаватимуть свої пропозиції для участі в конкурсі на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування.
4.Строк виконання заходів з відстеження – з 20 квітня 2011 року по 20 травня 2011 року.
5.Тип відстеження – базове.
6.Методи одержання результатів відстеження – розгляд пропозицій, які надходять на протязі терміну та, у разі необхідності, внесення відповідних змін до регуляторного акту.
7.Дані та припущення, на основі, яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних – З метою встановлення обґрунтованої плати за участь у конкурсі для претендентів, які офіційно подали свої пропозиції для участі в конкурсі з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, управління транспорту та зв’язку міської ради встановило розмір плати за участь у конкурсі.
Відповідно до пункту 60 Порядку кошторис витрат, пов'язаних з підготовкою та проведенням конкурсу, включає виграти з:
- підготовки пропозицій щодо об’єктів та умов конкурсу;
- розміщення інформації про об'єкти та умови конкурсу в засобах масової інформації;
- організації приймання документів:
- перевірки достовірності одержаної від перевізника-претендента інформації;
- аналізу та оцінки відповідності пропозицій перевізника-претендента умовам конкурсу:
- підготовки інформаційних матеріалів для членів конкурсного комітету:
- доведення результатів конкурсу до відома перевізників-претендентів:
- подання перевізникам-претендентам інформації про участь у конкурсі:
- технічного забезпечення проведення конкурсу:
- виготовлення паспортів автобусних маршрутів.
Кошторис витрат за участь у конкурсі розроблено на підставі трудомісткості фактичних витрат за видами робіт, які необхідно здійснити для забезпечення організації підготовки та проведення засідань конкурсного комітету.
На підставі кошторису визначено розмір плати за участь у конкурсі. Відповідно до Порядку, розмір плати за-участь у конкурсі встановлюється організатором і не може перевищувати 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян на дату подання заяви на участь у конкурсі, на підставі чого проектом наказу управління транспорту та зв’язку міської ради встановлено розмір плати за участь у конкурсі на міському автобусному маршруті загального користування, який не перевищує 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
8.Кількісні та якісні значення показників результативності акта – показниками результативності регуляторного впливу є – наказ управління транспорту та зв’язку Дніпродзержинської міської ради від 20.05.2011 №15 «од»«Про затвердження кошторису витрат пов'язаного з підготовкою та проведенням конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м.Дніпродзержинську на об’єктах №№1, 2 та 3».
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта наказу управління транспорту та зв’язку Дніпродзержинської міської ради від 20.05.2011 №15 «од»«Про затвердження кошторису витрат пов'язаного з підготовкою та проведенням конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м.Дніпродзержинську на об’єктах №№1, 2 та 3».
Впровадження даного регуляторного акта дозволить виконати вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року №1081«Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» щодо фінансування підготовки та проведення конкурсу по визначенню перевізників на автобусних маршрутах загального користування.
Дія даного регуляторного акта поширюється на всі суб'єкти господарювання, що здійснюють пасажирські перевезення на міських автобусних маршрутах загального користування.
Рівень поінформованості суб'єктів господарювання щодо основних положень акта - високий: проект розміщено на офіційному сайті міської ради, повідомлення про розміщення проекту опубліковане в міській газеті «Відомості», після прийняття проекту наказ буде опубліковано в установленому законодавством порядку.
Висновки. Базове відстеження результативності наказу буде здійснюватися до набуття ним чинності.
Відстеження результативності регуляторного акту здійснюватиметься шляхом аналізу даних моніторингу діяльності пасажирських автоперевізників і вартості витрат на підготовку та проведення конкурсів, вивчення громадської думки.
Повторне відстеження результативності даного регуляторного акту буде проведено не пізніше ніж через 2 роки з моменту набуття ним чинності, у разі якщо в цей термін не відбудеться прийняття іншого регуляторного акту щодо проведення конкурсів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, не буде потреби у зміні розміру плати за участь у конкурсі для належного матеріального його забезпечення.
Періодичне відстеження здійснюється раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження.
Начальник управління
транспорту та зв’язку
міської ради М.М.МИРОШНИЧЕНКО