ЗВІТ
про базове відстеження результативності регуляторного впливу наказу управління транспорту та зв’язку Дніпродзержинської міської радивід 07.07.2010 №18 «Про внесення змін до наказу управління транспорту та зв’язку міської ради від 30.04.2010 №11 «Про затвердження переліку об’єктів конкурсу та їх характеристики»
1. Регуляторний акт – наказ управління транспорту та зв’язку Дніпродзержинської міської ради від 07.07.2010 №18 «Про внесення змін до наказу управління транспорту та зв’язку міської ради від 30.04.2010 №11 «Про затвердження переліку об’єктів конкурсу та їх характеристики».
2. Виконавець заходів з відстеження – управління транспорту та зв’язку Дніпродзержинської міської ради.
3.Цілі прийняття акта – метою державного регулювання є Умови конкурсу з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування (далі – Умови), які створять в місті постійно діючу нормативно-правову систему регулювання господарських відносин в сфері пасажирських перевезень відповідно до чинного законодавства України.
Затвердження яких надасть можливість:
- створити системи чітких уніфікованих вимог до перевізників, які надають послуги з перевезення пасажирів автомобільним транспортом;
- проводити конкурси на засадах відкритості, прозорості та передбачуваності, що дозволить запобігти проявам корупції у сфері пасажирських перевезень;
- створити рівні умови для роботи всіх суб’єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність у сфері автомобільного транспорту, щодо обмеження монополізму та розвитку конкуренції;
- створити належні умови для участі всіх зацікавлених суб’єктів господарської діяльності у конкурсах на перевезення пасажирів автомобільним транспортом;
- створити підстави та необхідне нормативно-правове забезпечення тривалих гарантій права перевізників на надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом;
- створити належні економічні умови для розвитку пасажирських перевезень в місті;
- забезпечити захист населення від економічно необґрунтованого підвищення вартості проїзду;
- забезпечити своєчасне оновлення рухомого складу перевізників;
- підтримувати належний рівень безпеки руху та пасажирів;
- забезпечувати оптимальну кількість маршрутів і дотримання графіків руху;
- забезпечувати належний технічний стан рухомого складу.
Впровадження регуляторного акта дозволить забезпечити реалізацію державної політики, спрямованої на подальший розвиток транспортного комплексу міста з метою своєчасного, повного, безпечного, якісного й ефективного задоволення потреб населення у пасажирських перевезеннях автомобільним громадським транспортом.
Запровадження положень проекту даного регуляторного акта дозволить поліпшити сучасний стан у сфері надання транспортних послуг, розвинути транспортну інфраструктуру, зберегти кількість рейсів, маршрутів та графіків руху, що також підвищить рівень довіри громадян до влади.
4.Строк виконання заходів з відстеження – з 07 червня 2010 року по
07 липня 2010 року.
07 липня 2010 року.
5.Тип відстеження – базове.
6.Методи одержання результатів відстеження – розгляд пропозицій, які надходять на протязі терміну та, у разі необхідності, внесення відповідних змін до регуляторного акту.
7.Дані та припущення, на основі, яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних – аналіз і контроль за регулярністю руху на міських автобусних маршрутах загального користування здійснювалось управлінням транспорту та зв’язку міської ради по кожному міському автобусному маршруту загального користування.
Така інформація буде враховуватися при проведенні конкурсів.
Результативність норм буде відстежуватись за кількісними та якісними показниками.
8.Кількісні та якісні значення показників результативності акта – показниками результативності регуляторного впливу є – наказ управління транспорту та зв’язку Дніпродзержинської міської ради від 07.07.2010 №18 «Про внесення змін до наказу управління транспорту та зв’язку міської ради від 30.04.2010 №11 «Про затвердження переліку об’єктів конкурсу та їх характеристики».
Якісні показники:
рівень безпечності пасажирських перевезень пасажирським автомобільним транспортом;
поліпшення чи погіршення якості надання послуг пасажирським автомобільним транспортом загального користування;
задоволення попиту населення на якісні та безпечні перевезення.
Кількісні показники:
кількість скарг та відгуків суб’єктів господарської діяльності, звернень громадян, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування на запровадження на практиці даного регуляторного акту як позитивного, так і негативного характеру, що дасть змогу сформувати точку зору суспільства на дану проблематику;
зростання чи зменшення кількості порушень перевізниками положень нормативно правових актів при здійсненні пасажирських перевезень автомобільним транспортом, що виявлятимуться компетентними органами;
кількість спорів, що виникатимуть внаслідок запровадження на практиці регуляторного акта, та про які стане відомо розробнику.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта наказу управління транспорту та зв’язку Дніпродзержинської міської ради від 07.07.2010 №18 «Про внесення змін до наказу управління транспорту та зв’язку міської ради від 30.04.2010 №11 «Про затвердження переліку об’єктів конкурсу та їх характеристики»
З прийняттям умов конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом в місті створюється єдиний механізм постійного регулювання попиту і пропозицій на ринку з можливістю відстеження перевезень пасажирів, визначення своєчасної оцінки очікуваних результатів, створення сприятливого економічного клімату.
Ніяких додаткових витрат впровадження запропонованого регуляторного акта не потребує.
Запропонований регуляторний акт стосується інтересів держави, суб’єктів господарської діяльності (перевізників), громадян (споживачів послуг).
Структура парку автобусів буде поступово вдосконалюватись. На міських маршрутах загального користування перевагу будуть мати перевізники, які мають більш комфортабельні автобуси.
Регулярність руху на автобусних маршрутах загального користування збільшиться, а маршрутна автобусна мережа буде щорічно зростати або набувати оптимальності.
Впровадження чітких взаємовідносин учасників транспортного процесу дозволить зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод на пасажирському автотранспорті, що надає послуги населенню.
Висновки. За результатами базового відстеження результативності регуляторного акта наказ управління транспорту та зв’язку Дніпродзержинської міської ради від 07.07.2010 №18 «Про внесення змін до наказу управління транспорту та зв’язку міської ради від 30.04.2010 №11 «Про затвердження переліку об’єктів конкурсу та їх характеристики» відповідає вимогам Закону України «Про автомобільний транспорт», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» від 03.12.2008 №1081, та не потребує внесення змін чи доповнень.
Головний спеціаліст, на якого
покладено виконання обов’язків
начальника управління
транспорту та зв’язку міської ради О.Є.ЮРГА