Головна / /
0000-00-00 00:00:00
          
ЗВІТ про базове відстеження рішення виконавчого комітету міської ради від 26.05.2010 №187 «Про забезпечення в місті надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій»
ЗВІТ
про базове відстеження рішення виконавчого комітету
міської ради від 26.05.2010 №187 «Про забезпечення в місті надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій»
 
Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується.
Рішення виконавчого комітету міської ради від 26.05.2010 №187 «Про забезпечення в місті надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій».
Назва виконавця заходів з відстеження.
Управління житлового господарства міської ради (виконавець рішення Управління житлового господарства міської ради).
Цілі прийняття регуляторного акта.
Метою прийняття даного регуляторного акта було затвердження: переліку мінімальних послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, виконання яких забезпечує їх належний санітарно-гігієнічний, протипожежний та технічний стан; переліку додаткових послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, які можуть надаватися суб’єктами господарювання за окремими договорами; періодичність надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій з урахуванням нормативної чисельності робітників житлових підприємств; вимог щодо показників якості надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій та зменшення тарифу у разі зниження цих показників або надання послуг не в повному обсязі; порядку нарахування оплати за фактично надані послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.
Строк виконання заходів з відстеження: з 22.08.2011 по 30.09.2011
Тип відстеження: базове.
Методи одержання результатів відстеження:
Методами відстеження результатів регуляторного акта є проведення моніторингу фінансових результатів діяльності підприємств-виконавців послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій в частині нарахування оплати за фактично надані послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.
Для проведення базового відстеження використано статистичний метод одержання результатів відстеження.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також спосіб їх одержання.
        Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта є достатній, оскільки проект акта разом з аналізом регуляторного впливу був розміщений на офіційному сайті Дніпродзержинської міської ради для ознайомлення.
Результатом прийняття зазначеного регуляторного акту «Про забезпечення в місті надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» було затвердження: переліку мінімальних послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, виконання яких забезпечує їх належний санітарно-гігієнічний, протипожежний та технічний стан; переліку додаткових послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, які можуть надаватися суб’єктами господарювання за окремими договорами; періодичність надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій з урахуванням нормативної чисельності робітників житлових підприємств; вимог щодо показників якості надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій та зменшення тарифу у разі зниження цих показників або надання послуг не в повному обсязі; порядку нарахування оплати за фактично надані послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.
Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта був достатній, оскільки після набуття чинності розпорядчий акт було надруковано в інформаційно-аналітичному щотижневику газеті «Відомості», а також доведено це рішення до суб’єктів господарювання, діяльність яких координується.
З прийняттям цього регуляторного акта було затверджено: перелік мінімальних послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, виконання яких забезпечує їх належний санітарно-гігієнічний, протипожежний та технічний стан; перелік додаткових послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, які можуть надаватися суб’єктами господарювання за окремими договорами; періодичність надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій з урахуванням нормативної чисельності робітників житлових підприємств; вимоги щодо показників якості надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій та зменшення тарифу у разі зниження цих показників або надання послуг не в повному обсязі; порядок нарахування оплати за фактично надані послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.
У разі ненадання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій підприємством проводився перерахунок нарахувань споживачам всіх груп у відповідності до вимог даного регуляторного акту.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення цілей.
Результатом прийняття рішення виконавчого комітету міської ради від 26.05.2010 №187 «Про забезпечення в місті надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» було затвердження: переліку мінімальних послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, виконання яких забезпечує їх належний санітарно-гігієнічний, протипожежний та технічний стан; переліку додаткових послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, які можуть надаватися суб’єктами господарювання за окремими договорами; періодичність надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій з урахуванням нормативної чисельності робітників житлових підприємств; вимог щодо показників якості надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій та зменшення тарифу у разі зниження цих показників або надання послуг не в повному обсязі; порядку нарахування оплати за фактично надані послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.
Висновок.
Аналіз базового відстеження свідчить, що рішення виконавчого комітету міської ради потребує внесення змін, так як до постанови КМУ
від 20.05.2009 №529, на підставі вимог якої був затверджений даний регуляторний акт, внесено зміни та прийнято постанову КМУ від 01.06.2011 №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги».
 
 
Міський голова                                                                     С.О.Сафронов