ЗВІТ
про базове відстеження рішення виконавчого комітету
міської ради від 27.04.2011 №196 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 11.06.2008 №476 зі змінами»
Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується.
Рішення виконавчого комітету міської ради від 27.04.2011 №196 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 11.06.2008 №476 зі змінами»
Назва виконавця заходів з відстеження.
Управління житлового господарства міської ради (виконавець рішення головне управління економіки).
Цілі прийняття регуляторного акта.
Метою прийняття даного регуляторного акта було встановлення тарифів на надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій побудинково, на підставі рішення виконавчого комітету міської ради від 11.06.2008 №476 зі змінами, без корегування рівня тарифів.
Строк виконання заходів з відстеження: з 22.08.2011 по 30.09.2011
Тип відстеження: базове.
Методи одержання результатів відстеження:
Методами відстеження результатів регуляторного акта є проведення моніторингу фінансових результатів діяльності підприємств-виконавців послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій правобережної частини міста, а саме фактичного рівня рентабельності підприємства.
Для проведення базового відстеження використано статистичний метод одержання результатів відстеження.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також спосіб їх одержання.
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта є достатній, оскільки проект акта разом з аналізом регуляторного впливу був розміщений на офіційному сайті Дніпродзержинської міської ради для ознайомлення.
Результатом прийняття зазначеного регуляторного акту «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 11.06.2008 №476 зі змінами» було встановлення тарифів на надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій побудинково, на підставі рішення виконавчого комітету міської ради від 11.06.2008 №476 зі змінами, без корегування рівня тарифів.
Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта був достатній, оскільки після набуття чинності розпорядчий акт було надруковано в інформаційно-аналітичному щотижневику газеті «Відомості», а також доведено це рішення до суб’єктів господарювання, діяльність яких координується.
З прийняттям цього регуляторного акта тарифи на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій встановлено побудинково, на підставі рішення виконавчого комітету міської ради від 11.06.2008 №476 зі змінами, без корегування рівня тарифів.
У разі ненадання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій підприємством проводився перерахунок нарахувань споживачам всіх груп. В основу розрахунку діючого на момент прийняття рішення тарифу було покладено вартість енергоносіїв, в тому числі: матеріалів, електричної енергії та інше, на рівні цін діючих у 2008 році.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення цілей.
Результатом прийняття рішення виконавчого комітету міської ради
від 27.04.2011 №196 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 11.06.2008 №476 зі змінами» було встановлення тарифів на надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій побудинково, на підставі рішення виконавчого комітету міської ради від 11.06.2008 №476 зі змінами, без корегування рівня тарифів.
від 27.04.2011 №196 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 11.06.2008 №476 зі змінами» було встановлення тарифів на надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій побудинково, на підставі рішення виконавчого комітету міської ради від 11.06.2008 №476 зі змінами, без корегування рівня тарифів.
.
Висновок.
За результатами проведеного базового відстеження після прийняття зазначеного регуляторного акту органи місцевого самоврядування здійснюють державне регулювання формування тарифів на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій в межах затвердженого граничного рівня рентабельності. Застосування граничного рівня рентабельності надає можливість запобігти необґрунтованому зростанню тарифів (цін) на зазначені послуги та своєчасно привести їх у відповідність до рівня економічно обґрунтованих.
Аналіз базового відстеження свідчить, що рішення виконавчого комітету міської ради від 27.04.2011 №196 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 11.06.2008 №476 зі змінами» потребує перегляду, так як постанова КМУ від 12.07.2005 № 560, на підставі якої були розраховані тарифи на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, втратила чинність. Крім того, в основу розрахунку діючого на момент прийняття рішення тарифу було покладено вартість енергоносіїв, в тому числі: матеріалів, електричної енергії, мінімальної заробітної плати та інше, на рівні цін діючих у 2008 році.
Міський голова С.О.Сафронов