Головна / /
0000-00-00 00:00:00
          
ЗВІТ
про результати базового відстеження
рішення виконавчого комітету міської ради
від 08.06.2011 №230 «Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються
Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги»

Вид та назва регуляторного акту, результативність якого відстежується:
Рішення виконавчого комітету міської ради «Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги».
Назва виконавця заходів з відстеження:
Головне управління економіки міської ради
Цілі прийняття регуляторного акта:
Метою прийняття даного регуляторного акта є здійснення в місті виконавчими органами міської ради ефективної тарифної політики, упорядкування відносин між органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання усіх форм власності, які надають побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги, у межах наданих повноважень.
Строк виконання заходів: з 15 вересня 2011 по 14 жовтня 2011 р.р.
Тип відстеження: базове
Методи одержання результатів відстеження:
Методами відстеження результату регуляторного акта є спостереження за дотриманням виконавчими органами міської ради, які координують діяльність суб’єктів господарювання, що надають побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги, та цими суб’єктами господарювання порядку подання до виконавчого комітету міської ради розрахунків економічно обґрунтованих витрат на надання цих послуг для встановлення тарифів.
Для проведення базового відстеження використано аналітичний метод одержання результатів відстеження.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також спосіб одержання даних:
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта є достатній, оскільки проект акта разом з аналізом регуляторного впливу був розміщений на офіційному сайті Дніпродзержинської міської ради для ознайомлення. Поряд з цим, виконавчими органами міської ради доведено до суб’єктів господарювання усіх форм власності, що надають побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання
та водовідведення, які встановлюються Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги положення зазначеного регуляторного акту.
Відстеження результативності акта здійснювалося за наступники критеріями:
-                     кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акта;
-                     рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб щодо основних положень регуляторного акта.
- відповідність регуляторного акта чинному законодавству щодо встановлення тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги.
Результатом прийняття зазначеного регуляторного акту
«Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги» є запровадження контролю за дотриманням порядку регулювання тарифів у межах чинного законодавства.
Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта є достатній, оскільки після набуття чинності розпорядчий акт було надруковано в інформаційно-аналітичному щотижневику Дніпродзержинської міської ради «Відомості», а також доручено виконавчим органам міської ради довести це рішення до суб’єктів господарювання, діяльність яких координується.
Протягом періоду, який аналізується, відбулися зміни у чинному законодавстві щодо повноважень центральних органів виконавчої влади, змінились надавачі послуг, назви суб’єктів господарювання тощо.
На державному рівні прийнято єдиний п
ідхід до формування тарифів
на житлово-комунальні послуги.
З прийняттям цього регуляторного акта дія його положень поширюється на усіх суб’єктів господарювання, що надають побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення,
які встановлюються Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги, незалежно від форми власності.
Цей порядок є обов’язковим для виконання підприємствами комунальної форми власності та рекомендований суб’єктам господарювання некомунальної форми власності, що надають побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги.
Протягом липня-вересня 2011 року до виконавчого комітету міської ради надходили звернення від підприємств (установ) комунальної форми власності
та від підприємств некомунальної форми власності з питання встановлення тарифів побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги відповідно до порядку регулювання.
Відповідно до цього регуляторного акту проведено регулювання тарифів на послуги з перевезення пасажирів міським електричним транспортом,
що надаються КП «Трамвай», на послуги з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, що здійснюються
КП «Трамвай» та ТОВ «Інтерспецмаркет», на послуги з вивезення побутових відходів (перевезення твердих побутових відходів), що надаються комунальним підприємством «Дніпродзержинське комунальне автотранспортне підприємство – 042802», на послуги з захоронення побутових відходів, що надаються комунальним підприємством Дніпродзержинської міської ради «Комунальник», на платні послуги, що надаються лікувально-профілактичними закладами міста комунальної форми власності та відрегульовано вартість часткового технічного обслуговування ліфтів ТОВ СП «ЛіфтСервіс Дніпро».
У межах наданих повноважень надавалась консультативно-методична допомога виконавчим органам міської ради та суб’єктам господарювання всіх форм власності.
Оцінка результату реалізації регуляторного акту та ступеню досягнення визначених цілей:
Результатом прийняття рішення виконавчого комітету міської ради
від 08.06.2011 №230 «Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги» є впорядкування подання
до виконавчого комітету міської ради суб’єктами господарювання незалежно
від форми власності розрахунків економічно обґрунтованих витрат на надання послуг для встановлення тарифів.
Запровадження такого регулювання базується на збереженні функцій органів місцевого самоврядування, зокрема на здійснені контролю
за формуванням тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги, в межах наданих повноважень, враховує інтереси суб’єктів господарювання та дотримання ними порядків формування тарифів
на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги, затверджених державними органами виконавчої влади.
Відповідно до Закону України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг» змінено назву Національної комісії регулювання ринку комунальних послуг та Національної комісії регулювання електроенергетики України на «Національна комісія, що здійснює державне регулювання
у сфері комунальних послуг» та «Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики». Змінено повноваження органів місцевого самоврядування в частині встановлення тарифів на комунальні послуги, зокрема, тарифів на послуги з централізованого опалення, водопостачання
та водовідведення. Також відкориговано повноваження Державної інспекції
з контролю за цінами в частині надання висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планових витрат.
Висновок
За результатами проведеного базового відстеження після прийняття зазначеного регуляторного акту органи місцевого самоврядування здійснюють регулювання подання до виконавчого комітету міської ради розрахунків тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги
в межах чинного законодавства.
Ураховуючи зміни, що відбулися у чинному законодавстві з питання встановлення тарифів, цей регуляторний акт потребує внесення відповідних змін або прийняття нового регуляторного акту.
 
 
 
Міський голова                                                                 С.О. САФРОНОВ