ЗВІТ
про результати повторноговідстеження
рішення міської ради від 28.12.2011 №301-17/VІ ”Про затвердження Положення про порядок оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів у м.Дніпродзержинську”за період з 01.01.2012 по 01.07.2012.
Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується:
Рішення міської ради „Про затвердження Порядку оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів у м.Дніпродзержинську”.
Назва виконавця заходів з відстеження:
Управління головного архітектора міста міської ради
Мета прийняття регуляторного акта:
Метою правового регулювання, є приведення Порядку оплати за тимчасове кристування місцями розташування рекламних засобів, що знаходяться в комунальній власності м.Дніпродзержинська у відповідність до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, до яких були внесені зміни постановою Кабінету Міністрів України „Про внесення змін до Типових правил розміщення зовнішньої реклами” від 09.09.2009 №968 та у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України „Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності” від 21.05.2009 №526, рішення міської ради від 29.04.2011 №107-07/VI „Про визначення робочого органу для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами в м.Дніпродзержинську”.
Строк виконання заходів: з 01.01.2012 по 01.07.2012
Тип відстеження: повторне
Методи одержання результатів відстеження:
Методом відстеження результату регуляторного акта є проведення аналізу кількості суб’єктів господарювання у сфері розміщення зовнішньої реклами в м.Дніпродзержинську та надходження коштів за тимчасове користування місцями розміщення засобів зовнішньої реклами до бюджету міста.
Для проведення базового відстеження використано статистичний метод одержання результатів відстеження.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також спосіб одержання даних:
Для встановлення кількісних показників результативності регуляторного акта використовувались дані робочого органу для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами в м. Дніпродзержинську та комунального підприємства «Міська інформаційна служба», яке уповноважено укладати договори на тимчасове користування місцями розміщення рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності міста.
Кількість, суб'єктів господарювання та фізичних осіб на яких поширюєся дія акта на 01.01.2012 становила 87 власників рекламних конструкцій. На 01.07.2012 зареєстровано 84 власника рекламних конструкцій.
Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
Рівень поінформованості субєктів господарювання з основних положень акта є достатній, оскільки інформацію про розміщення регуляторного акту на офіційному сайті міської ради було надруковано в інформаційно-аналітичному щотижневику – газеті «Відомості»
Відстеження результативності акта здійснювалося за показниками:
- кількість субєктів господарювання, на яких поширюється дія акта;
- рівень поінформованості субєктів господарювання та фізичних осіб щодо основних положень регуляторного акта;
- зміни чинного законодавства щодо регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами;
- порівняльний аналіз кількості надходжень коштів за тимчасове користування місцями, що знаходяться у комунальній власності міста, на період пріоритету до бюджету міста.
Результатом прийняття зазначеного регуляторного акту „Про затвердження Порядку оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів у м.Дніпродзержинську” затвердженого рішенням міської ради від 28.12.2011 №301-17/VІ є:
- запровадження контролю виконавчих органів міської ради за дотриманням виконання договорів на тимчасове користування місцями, що знаходяться у комунальній власності міста, на період пріоритету;
- здійснення комунальним підприємством «Міська інформаційна служба» контролю за надходженням коштів за тимчасове користування місцями, що знаходяться у комунальній власності міста, на поточний рахунок підприємства; утримання муніципального телебачення;
- утримання муніципального телебачення.
Показники результативності регуляторного акта
|
За період з 01.06.2011- 01.01.2012.(до прийняття регуляторного акту)
|
За період з 01.01.2012- 01.07.2012.(після прийняття регуляторного акту)
|
Отримано заяв на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами
|
14
|
79
|
Надано дозволів на розміщення зовнішньої реклами
|
-
|
17
|
Отримано заяв на скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами
|
--
|
8
|
Скасовано дозволів на розміщення зовнішньої реклами
|
-
|
8
|
Отримано заяв на переоформлення дозволів на розміщення зовнішньої реклами
|
15
|
11
|
Переоформлено дозволів на розміщення зовнішньої реклами
|
-
|
18
|
Надійшло коштів до бюджету міста за тимчасове користування місцями розміщення засобів зовнішньої реклами на період приорітету
|
189,43грн
|
7194,86грн
|
Оцінка результату реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Упровадження данного регуляторного акта дозволило забезпечити реалізацію державної програми сприяння підприємництву, регулювати діяльність у сфері розміщення зовнішньої реклами, що, у свою чергу, підвищило рівень довіри громадян до влади.
Запропоновані способи забезпечують досягнення цілей регулювання:
– диференційного підходу до методики розрахунку плати за тимчасове користування місцями під розміщення засобів зовнішньої реклами на території;
– ефективності використання території міста;
– збільшення надходжень до бюджету міста;
– запобіганню прояву корупційної діяльності.
Висновок
За результатами проведеного повторного відстеження та згідно з тим, що попередній Порядок оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів у м.Дніпродзержинську було розроблено на підставі законодавства, чинного до 2009 року, воно набуло суттєвих змін, що викликало потребу у прийнятті даного регуляторного акта. Зазначені вище проблеми викликані змінами у законодавстві та не могли бути вирішені шляхом залучення ринкових механізмів.
Аналіз повторного відстеження свідчить, що рішення міської ради „Про затвердження Порядку оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів у м.Дніпродзержинську”є актуальним для подальшого забезпечення стабілізації та збільшення надходжень коштів до міського бюджету та утримання муніципального телебачення за рахунок коштів за тимчасове користування місцями, що знаходяться у комунальній власності міста.
У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів при проведенні аналізу показників дії акта, ці моменти буде виправлено шляхом внесення відповідних змін.
Міський голова С.О.САФРОНОВ