ЗВІТ
про результати базового відстеження
проекту рішення виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради
«Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів на побутові, комунальні
(крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання
та водовідведення, які встановлюються національною комісією,
що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг), транспортні та інші послуги»
«Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів на побутові, комунальні
(крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання
та водовідведення, які встановлюються національною комісією,
що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг), транспортні та інші послуги»
Вид та назва регуляторного акту, результативність якого відстежується:
Проект рішення виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради «Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг), транспортні та інші послуги»
Назва виконавця заходів з відстеження:
Головне управління економіки міської ради
Цілі прийняття регуляторного акта:
Метою прийняття даного регуляторного акта є приведення у відповідність до норм чинного законодавства акта виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради, проведення в місті ефективної тарифної політики, впорядкування відносин між органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання, що надають побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг), транспортні та інші послуги, у межах наданих повноважень.
Строк виконання заходів: з 15.07.2012 по 25.08.2012
Тип відстеження: базове
Методи одержання результатів відстеження:
Методами відстеження результату регуляторного акта є спостереження
за дотриманням виконавчими органами Дніпродзержинської міської ради,
які координують діяльність суб’єктів господарювання, що надають побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання
та водовідведення, які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг), транспортні та інші послуги, та цими суб’єктами господарювання порядку подання до виконавчих органів Дніпродзержинської міської ради розрахунків економічно обґрунтованих витрат на надання цих послуг для встановлення тарифів.
за дотриманням виконавчими органами Дніпродзержинської міської ради,
які координують діяльність суб’єктів господарювання, що надають побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання
та водовідведення, які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг), транспортні та інші послуги, та цими суб’єктами господарювання порядку подання до виконавчих органів Дніпродзержинської міської ради розрахунків економічно обґрунтованих витрат на надання цих послуг для встановлення тарифів.
Для проведення базового відстеження використано аналітичний метод одержання результатів відстеження.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також спосіб одержання даних:
Результативність даного проекту регуляторного акту відстежується
на підставі таких даних та припущень: проведення аналізу інформації
щодо кількості звернень до органів виконавчої влади з питання встановлення тарифів та дотримання вимог запропонованого порядку.
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта
є достатній, оскільки проект акту разом з аналізом його регуляторного впливу буде розміщено на офіційному сайті Дніпродзержинської міської ради
для ознайомлення та отримання пропозицій та зауважень.
Поряд з цим, виконавчими органами Дніпродзержинської міської ради буде доведено до підпорядкованих суб’єктів господарювання усіх форм власності,
що надають житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги положення зазначеного проекту регуляторного акту.
на підставі таких даних та припущень: проведення аналізу інформації
щодо кількості звернень до органів виконавчої влади з питання встановлення тарифів та дотримання вимог запропонованого порядку.
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта
є достатній, оскільки проект акту разом з аналізом його регуляторного впливу буде розміщено на офіційному сайті Дніпродзержинської міської ради
для ознайомлення та отримання пропозицій та зауважень.
Поряд з цим, виконавчими органами Дніпродзержинської міської ради буде доведено до підпорядкованих суб’єктів господарювання усіх форм власності,
що надають житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги положення зазначеного проекту регуляторного акту.
Відстеження результативності акта здійснювалося за показниками: кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акта та рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб щодо основних положень регуляторного акта.
Результатом прийняття зазначеного проекту регуляторного акту
«Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг), транспортні та інші послуги» є упорядкування
та систематизація процедури встановлення тарифів в межах чинного законодавства.
«Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг), транспортні та інші послуги» є упорядкування
та систематизація процедури встановлення тарифів в межах чинного законодавства.
Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта є достатній, оскільки після набуття чинності розпорядчий акт буде надруковано в інформаційно-аналітичному щотижневику газеті «Відомості»,
а також доручено структурним підрозділам міської ради довести це рішення
до суб’єктів господарювання, діяльність яких координується. З прийняттям цього регуляторного акта дія його положень поширюється на всіх суб’єктів господарювання, що надають житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги, незалежно від форми власності в межах чинного законодавства.
а також доручено структурним підрозділам міської ради довести це рішення
до суб’єктів господарювання, діяльність яких координується. З прийняттям цього регуляторного акта дія його положень поширюється на всіх суб’єктів господарювання, що надають житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги, незалежно від форми власності в межах чинного законодавства.
Цей порядок є обов’язковим для виконання підприємствами комунальної форми власності та рекомендований суб’єктам господарювання некомунальної форми власності, що надають житлово-комунальні, побутові, транспортні
та інші послуги, тарифи на які підлягають державному регулюванню.
та інші послуги, тарифи на які підлягають державному регулюванню.
Оцінка результату реалізації регуляторного акту та ступеню досягнення визначених цілей:
Результатом прийняття рішення виконавчого комітету міської ради
від 23.12.2009 №636 «Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів (цін) на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги» є впорядкування подання
до виконавчого комітету міської ради суб’єктами господарювання незалежно від форми власності розрахунків економічно обґрунтованих витрат на надання послуг для встановлення тарифів.
від 23.12.2009 №636 «Про порядок регулювання в місті виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради тарифів (цін) на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги» є впорядкування подання
до виконавчого комітету міської ради суб’єктами господарювання незалежно від форми власності розрахунків економічно обґрунтованих витрат на надання послуг для встановлення тарифів.
Запровадження такого регулювання базується на збереженні функцій органів місцевого самоврядування, зокрема на здійснені контролю
за формуванням тарифів на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги в межах наданих повноважень, враховує інтереси суб’єктів господарювання та дотримання ними порядків формування тарифів
на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги, затверджених центральними органами виконавчої влади.
за формуванням тарифів на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги в межах наданих повноважень, враховує інтереси суб’єктів господарювання та дотримання ними порядків формування тарифів
на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги, затверджених центральними органами виконавчої влади.
З прийняттям Закону України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг» змінено повноваження органів місцевого самоврядування в частині встановлення тарифів на комунальні послуги, зокрема, тарифів
на послуги з централізованого опалення, централізованого водопостачання
та водовідведення.
на послуги з централізованого опалення, централізованого водопостачання
та водовідведення.
Висновок
За результатами проведеного базового відстеження після прийняття зазначеного регуляторного акту органами місцевого самоврядування буде запроваджено порядок регулювання в місті тарифів (цін)
на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги та дотримання процедури подання до виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради розрахунків на ці послуги в межах чинного законодавства. Запропонований проект регуляторного акту підготовлено з урахуванням змін, що відбулися
у чинному законодавстві з питання регулювання органами місцевого самоврядування тарифів на житлово-комунальні, транспортні та побутові послуги.
на житлово-комунальні, побутові, транспортні та інші послуги та дотримання процедури подання до виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради розрахунків на ці послуги в межах чинного законодавства. Запропонований проект регуляторного акту підготовлено з урахуванням змін, що відбулися
у чинному законодавстві з питання регулювання органами місцевого самоврядування тарифів на житлово-комунальні, транспортні та побутові послуги.
Міський голова С.О. САФРОНОВ