ЗВІТ
про базове відстеження результативності регуляторного акта –
проекту рішення Дніпродзержинської міської ради «Про плату за землю»
1. Регуляторний акт – проекту рішення Дніпродзержинської міської ради «Про плату за землю».
2. Виконавець заходів з відстеження – управління земельних відносин Дніпродзержинської міської ради.
3. Цілі прийняття акта – вдосконалення земельних відносин у місті, встановлення економічно обґрунтованих, справедливих, єдиних ставок орендної плати за землю, створення рівних умов конкуренції, поліпшення інвестиційного клімату у місті, забезпечення виконання вимог ст. 288 Податкового кодексу України та рішення Дніпродзержинської міської ради від 15.12.2010 №07-02/VI «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ», поповнення місцевого бюджету.
4. Строки виконання заходів з відстеження – 05.05.2012 р. по 15.06.2012 р.
5. Типове відстеження – базове.
6. Методи одержання результатів відстеження – аналіз даних з кількості укладених додаткових угод до діючих договорів оренди землі та переукладених договорів оренди земельних ділянок, кількості прийнятих рішень судовими установами з метою приведення діючих договорів оренди землі у відповідність до норм чинного законодавства, обсягу надходжень від оренди землі до місцевого бюджету.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, способи одержання даних – основою для відстеження результативності цього регуляторного акта є дані управління земельних відносин міської ради стосовно кількості укладених додаткових угод до діючих договорів оренди землі та переукладених договорів оренди земельних ділянок, кількості прийнятих рішень судовими установами з метою приведення діючих договорів оренди землі у відповідність до норм чинного законодавства, дані Головного фінансового управління міської ради стосовно обсягів надходжень від оренди землі до місцевого бюджету.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта – показниками результативності акта є:
Табл.№1
№ з/п
|
Кількісні показники
|
Одиниці виміру
|
Кількість
|
1.
|
Кількість укладених додаткових угод до договорів оренди землі та переукладених договорів оренди землі
|
Од.
|
90
|
2.
|
Кількість прийнятих рішень судовими установами щодо приведення діючих договорів оренди землі у відповідність до чинного законодавства
|
Од.
|
23
|
3.
|
Обсяг надходжень коштів від оренди землі до місцевого бюджету
|
Грн.
|
74417,73
|
Якісні показники результативності відстеження цього регуляторного акта:
а) виконання вимог чинного законодавства;
б) реалізація державної політики в сфері земельних відносин;
в) встановлення чіткої та прозорої процедури здійснення розрахунку річної орендної плати за земельні ділянки;
е) зменшення соціальної напруги між органами влади та суб’єктами господарювання шляхом встановлення мінімальних розмірів орендної плати за землю;
є) застосування пільги із земельного податку у відсотковому еквіваленті від суми, що зараховується до місцевого бюджету для усіх платників плати
за землю, в залежності від економіко-планувальної зони та категорії земель за функцією використання;
за землю, в залежності від економіко-планувальної зони та категорії земель за функцією використання;
ж) встановлення чітких строків застосування пільги із земельного податку при визначенні річної орендної плати за земельні ділянки;
з) поповнення місцевого бюджету.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта – проекту рішення Дніпродзержинської міської ради «Про плату за землю» та ступені досягнення визначених цілей:
- приведення діючих договорів оренди землі у відповідність до вимог чинного законодавства;
- збільшення доходів місцевого бюджету;
- здійснення якісного планування та прогнозування надходжень від оренди землі при формуванні місцевого бюджету;
- простота та доступність даного регуляторного акта.
Висновок. За результатами базового відстеження результативності регуляторного акта – проекту рішення Дніпродзержинської міської ради «Про плату за землю» останній забезпечує приведення діючих договорів оренди землі у відповідність до вимог чинного законодавства, поліпшення інвестиційного клімату у місті, поповнення місцевого бюджету; створює рівні умови конкуренції; встановлює економічно обґрунтовані, справедливі, єдині ставки орендної плати за землю.
Даний регуляторний акт відповідає вимогам актів вищої юридичної сили, а також компетенції управління земельних відносин Дніпродзержинської міської ради та не потребує внесення змін чи доповнень.
Міський голова С.О.САФРОНОВ