ЗВІТ
базового відстеження результативності проекту регуляторного акту – рішення міської ради «Про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 кв.метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території
м. Дніпродзержинська»
1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується.
Проект рішення міської ради «Про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 кв.метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території м. Дніпродзержинська».
2. Назва виконавця заходів з відстеження.
Головне фінансове управління Дніпродзержинської міської ради.
3. Цілі прийняття регуляторного акта.
- виконання підпункту 170.1.2 пункту 170.1 статті 170 Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1253 «Про затвердження Методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб» щодо визначення міською радою мінімальної вартості оренди 1 кв.метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території м. Дніпродзержинська, необхідної для обрахування мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно, для подальшого її застосування при оподаткуванні фізичних осіб, які надають в оренду об’єкти нерухомості;
- отримання додаткових надходжень до бюджету міста за рахунок оподаткування доходів від здачі в оренду нерухомого майна фізичних осіб.
4. Строк виконання заходів з відстеження.
з 16.10.2012 по 16.11.2012
5. Тип відстеження.
Базове.
6. Методи одержання результатів відстеження:
Статистичний
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також спосіб їх одержання.
- дані щодо мінімальної вартості місячної оренди 1 кв.м. загальної площі нерухомого майна фізичних осіб, що надається в оренду по м.Дніпродзержинськ.
- дані Дніпродзержинської об’єднаної державної податкової інспекції щодо суми податку на доходи фізичних осіб, отриманої до бюджету міста від надання в оренду нерухомого майна фізичних осіб.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
У результаті впровадження регуляторного акта буде досліджуватись та аналізуватись:
- ефективність розробленого механізму;
- обсяг надходжень податку на доходи фізичних осіб до бюджету міста;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акта.
Аналіз зміни значення мінімальної вартості місячної оренди 1 кв.метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб наведено у таблиці:
грн
Зони міста:
|
Рішення Дніпродзержинської міської ради від 23.12.2004 №465-17/ІУ
|
Проект рішення Дніпродзержинської міської ради
|
||||
Виробнича діяльність
|
Інша комерційна діяльність
|
Некомерційна діяльність, у тому числі для проживання фізичних осіб
|
Виробнича діяльність
|
Інша комерційна діяльність
|
Некомерційна діяльність, у тому числі для проживання фізичних осіб
|
|
Мінімальна вартоість місячної оренди 1 кв.метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб, у тому числі:
|
1,33
|
-
|
||||
-центральна зона
|
-
|
-
|
-
|
16,72
|
25,08
|
8,36
|
-близько від центра
|
-
|
-
|
-
|
12,54
|
18,81
|
6,27
|
-далеко від центра
|
-
|
-
|
-
|
8,36
|
12,54
|
4,18
|
За даними ОДПІ у місті сума податку на доходи фізичних осіб за ознакою 106 «Надання майна в оренду, лізинг або суборенду згідно з п.170.1 ст.170 розділу ІУ Кодексу» утриманого з платників у І півріччі 2012 року, склала
320,9 тис.грн, тобто, до бюджету міста отримано 160,4 тис.грн.
320,9 тис.грн, тобто, до бюджету міста отримано 160,4 тис.грн.
Суб’єкти господарювання та фізичні особи будуть проінформовані засобами масової інформації (вісник «Відомості») та на офіційному сайті мережі Інтернет Дніпродзержинської міської ради стосовно основних положень регуляторного акта.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення цілей.
Проведене базове відстеження свідчить, що реалізація розробки та впровадження регуляторного акту – рішення міської ради «Про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 кв.метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території м. Дніпродзержинська» відповідає вимогам Податкового кодексу, постанові Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1253 та засадам регуляторної політики.
Після прийняття міською радою даного проекту рішення буде запроваджено механізм визначення мінімальної суми орендного платежу за 1 кв.метр нерухомого майна фізичних осіб в залежності від місцезнаходження об’єкта нерухомого майна та його функціонального використання, тим самим зменшено можливість приховування доходів від оподаткування та досягнуто збільшення надходжень до міського бюджету податку на доходи фізичних осіб від надання нерухомості в оренду.
Час, що витрачатимуть суб’єкти підприємницької діяльності на виконання вимог цього регуляторного акта, залишиться незмінним.
Міський голова С.О.САФРОНОВ