1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується.
Рішення міської ради «Про встановлення режиму роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення у м.Дніпродзержинську»
2. Назва виконавця заходів з відстеження.
Управління з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва
та захисту прав споживачів міської ради.
та захисту прав споживачів міської ради.
3. Цілі прийняття регуляторного акта.
Метою зазначеного регуляторного акту є впорядкування роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення, зокрема у вечірній і нічний час, недопущення скарг від мешканців міста на перевищення рівнів шуму, встановлених санітарними нормами (порушення акустичного режиму).
Даний регуляторний акт спрямований на вирішення проблеми, як в цілому (додержання тиші у громадських місцях), так і на вирішення її окремих складових (встановлення режиму роботи, та встановлення порядку зміни режиму роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення, у тому числі цілодобового режиму роботи та режиму роботи з 22 години до 8 години ранку).
4. Строк виконання заходів з відстеження - 25.02.2013 – 25.03.2013.
5. Тип відстеження – повторне відстеження.
6. Методи одержання результатів.
Для проведення повторного відстеження результативності використовувався метод підрахунку даних, які були одержані на протязі обраного періоду (кількість виданих довідок про встановлення режиму роботи).
Оцінка результативності зазначеного регуляторного акта відбувалась за даними управлінь з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів, головного архітектора міста та районних у місті рад про:
- об’єкти торгівлі, ресторанного господарства та МАФ, яким погоджено регламент роботи, зокрема регламент роботи у нічний час;
- об’єкти торгівлі, ресторанного господарства та МАФ, якими допускалось порушення громадського порядку у нічний час та надходили звернення з зазначеного питання;
- використання територіальною громадою міста законних прав та державних гарантій щодо захисту інтересів громадян від тих негативних наслідків, які можуть породжувати порушення прав і законних інтересів громадян щодо дотримання тиші у місцях громадського користування та забезпечення реалізації окремих громадських та суспільних інтересів громадян щодо обмежень певних видів діяльності, що супроводжуються утворенням шуму.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також засоби їх одержання.
Відстеження проведено у період дії регуляторного акта на основі дислокації зазначених вище об’єктів, наданих виконавчими комітетами районних у місті рад, управлінням з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів. До уваги було взято факти, викладені у зверненнях мешканців міста з питання порушення регламенту роботи підприємств, зокрема у нічний час.
Результативність даного регуляторного акта відстежувалась за рахунок:
- зменшення кількості звернень громадян на перевищення рівнів шуму, встановлених санітарними нормами (порушення акустичного режиму) на об'єктах торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення;
- позитивної динаміки кількості протоколів про адмінпорушення, складених контролюючими органами відповідно до ст.182 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності дії регуляторного акта.
Не всі вигоди, які виникають внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, можуть бути кількісно визначені, а основними якісними показниками цього регуляторного акта є впорядкування роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування зокрема у вечірній і нічний час, уникнення скарг мешканців міста на перевищення рівнів шуму, встановлених санітарними нормами (порушення акустичного режиму), та забезпечення прав і законних інтересів громадян щодо дотримання тиші на зазначених вище об'єктах.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеню досягнення визначених цілей.
Проведене повторне відстеження свідчить, що дія рішення міської ради «Про встановлення режиму роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення у м.Дніпродзержинську» є одним із заходів місцевої влади щодо:
- використання територіальною громадою міста законних прав та державних гарантій на захист забезпечення прав і законних інтересів громадян щодо дотримання тиші на підприємствах торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування;
- впорядкування роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування зокрема у вечірній і нічний час, підвищення відповідальності суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність у зазначеної вище сфері.
- уникнення скарг мешканців міста на перевищення рівнів шуму, встановлених санітарними нормами (порушення акустичного режиму);
- створення реєстру закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування яким встановлено та погоджено регламент роботи. Станом на 25.03 2013 року управлінням з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів міської ради за погодженням з власниками зазначених об'єктів господарювання було встановлено зручний для населення режим роботи 380 підприємствам.
Висновок:
Регуляторний акт має високий ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку.
Міський голова С.О.САФРОНОВ