15-03-2012
14 березня виконком Дніпродзержинської міської ради, розглянувши питання про виконання Закону «Про звернення громадян» структурними підрозділами апарату міської ради, виконавчими органами міської, районних у місті та Карнаухівської селищної ради, підприємствами, які надають житлово-комунальні послуги громадянам у 2011 році, прийняв рішення посилити контроль за персональною відповідальністю посадових осіб щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян.
Аналіз розгляду звернень громадян посадовцями органів місцевого самоврядування показав, що керівники низки структурних підрозділів реагують на скарги та звернення із значним запізненням або не надають конкретних відповідей. У зв’язку з цим виконком рекомендував застосувати до цих керівників дисциплінарні стягнення.
«Дякувати Богу, наші люди аж надто терплячі і очікують відповідей на звернення навіть тоді, коли вже треба волати «СОС». Тому ситуацію з реагуванням посадовців на скарги городян требі виправляти терміново, контролювати роботу будемо жорстко», — сказав міський голова Станіслав Сафронов.
Рішення виконкому містить низку доручень стосовно опрацювання питань проведення особистих виїзних прийомів посадовцями міської та районних у місті рад, модернізації існуючої системи обліку звернень громадян з метою оперативного реагування та якісного опрацювання звернень.
У 2011 році до місцевих органів самоврядування Дніпродзержинська надійшло 9700 звернень громадян, в яких порушено 11178 питань. До вищих органів влади звернулися 675 громадян міста за 710 питаннями.