ЗВІТ
про
результати
базового
відстеження
рішення
виконавчого
комітету
міської ради
від 31 серпня 2006
року №577
„Про
затвердження
тарифів на
послуги з вивезення
твердих
побутових
відходів,
рідких
нечистот та
послуги
звалища, що
надаються
підприємствами
комунальної
форми
власності”
Вид та назва регуляторного акту, результативність якого відстежується:
Рішення виконкому міської ради „Про затвердження тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, рідких нечистот та послуги звалища, що надаються підприємствами комунальної форми власності”.
Назва виконавця заходів з відстеження:
Головне управління економіки міської ради
Цілі прийняття регуляторного акта:
Метою даного регуляторного акта є приведення тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, рідких нечистот та звалища у відповідність до економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво, утримання міста в належному санітарному стані, забезпечення санітарно-екологічної безпеки, покращення фінансового стану підприємства.
Строк виконання заходів: 01.07.2007 по 01.08.2007
Тип відстеження: базове
Методи одержання результатів відстеження:
Методами відстеження результативності даного регуляторного акта є щоквартальне проведення аналізу фактичних основних показників діяльності підприємства, здійснення контролю за своєчасним та повним розрахунком за спожиті енергоносії та надходженням коштів від споживачів, зменшенням надходжень скарг до підприємства щодо якості наданих послуг.
Дані та
припущення,
на основі
яких відстежувалася
результативність,
а також
спосіб
одержання
даних:
Для встановлення кількісних показників результативності регуляторного акта використовувалася бухгалтерська та економічна звітність КАТП 042802.
Результати відстеження рішення одержані методом контролю за виконанням основних показників фінансово-господарської діяльності підприємства – надавача послуг за періоди з 01.01.2006-01.07.2006 та 01.01.2007-01.07.2007 р.
Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
Порівняльний аналіз кількісних показників КАТП 042802 (тис.грн.)
№ з/п |
Показники |
Період звітності |
Відхилення, +/- абслют. величина. (гр.4-гр.3) |
Відхилення,
% |
|
01.01.2006-01.07.2006 |
01.01.2007-01.07.2007 |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Дохід від реалізації послуг, всього, у т.ч.: |
1364,4 |
2106,8 |
742,4 |
154,4 |
1.1 |
З вивезення твердих побутових відходів, всього, у т.ч. |
931,3 |
1427,3 |
496 |
153,3 |
- населення |
756,1 |
1127,9 |
371,8 |
149,2 |
|
- підприємства, що обслуговують житловий фонд, житлово-будівельні кооперативи, бюджетні організації |
83,4 |
114,3 |
30,9 |
137,1 |
|
- інші споживачі |
91,8 |
185,1 |
93,3 |
201,6 |
|
1.2 |
З вивезення рідких нечистот, всього, у т.ч. |
28,5 |
53,1 |
24,6 |
186,3 |
- населення |
|
2,8 |
2,8 |
|
|
- підприємства, що обслуговують житловий фонд, житлово-будівельні кооперативи, бюджетні організації |
11,1 |
18,3 |
7,2 |
164,9 |
|
- інші споживачі |
17,4 |
32,0 |
14,6 |
183,9 |
|
1.3 |
Послуги звалища, всього, у т.ч. |
78,6 |
328,2 |
249,6 |
417,6 |
- населення |
4,2 |
259,5 |
255,3 |
6178,6 |
|
- підприємства, що обслуговують житловий фонд, житлово-будівельні кооперативи, бюджетні організації |
|
18,7 |
18,7 |
|
|
- інші споживачі |
74,4 |
50 |
-24,4 |
67,2 |
|
2 |
Фінансовий результат від реалізації послуг всього, у т.ч. |
-78,5 |
47,2 |
125,7 |
|
Фінансовий результат від реалізації послуг з основного виду діяльності, всього, у т.ч. |
|
94,0 |
|
* |
|
- з вивезення твердих побутових відходів |
-43,0 |
2,0 |
132,3 |
* |
|
- з вивезення рідких нечистот |
-6,9 |
4,7 |
11,6 |
* |
|
- звалища |
|
87,3 |
|
* |
|
3 |
Обсяги сплати за ПММ |
|
|
|
|
- нараховано |
516 |
576,5 |
60,5 |
111,7 |
|
- сплачено |
464,8 |
572,5 |
107,7 |
123,2 |
|
- відсоток оплати, % |
90 |
99,3 |
|
|
|
4 |
Кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги |
197,6 |
185,7 |
-11,9 |
94,0 |
5 |
Заборгованість до бюджетів, у т.ч.: |
|
|
|
|
- державного |
|
|
|
|
|
- міського |
|
|
|
|
|
6 |
Дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги, у т.ч. |
290,3 |
365,6 |
75,3 |
125,9 |
- населення |
7 |
11,9 |
4,9 |
170,0 |
|
- бюджет |
16 |
18,4 |
2,4 |
115,0 |
|
- інші споживачі |
249,2 |
311,1 |
61,9 |
124,8 |
|
7 |
Фонд заробітної плати |
436 |
660,8 |
224,8 |
151,6 |
8 |
Рівень заробітної плати грн./місяць |
801 |
1177 |
376 |
146,9 |
Порівняльний аналіз якісних показників
з/п |
Показники |
Одиниці виміру |
Період звітності |
Відхилення, +/- абсолют. Величина (гр.5-гр.4) |
Відхилення, % |
|
01.01.2006-01.07.2006 |
01.01.2007-01.07.2007 |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
Кількість скарг від споживачів |
шт. |
|
1 |
1 |
|
2 |
Обсяг наданих послуг |
тис. м³ |
117,4 |
148,3 |
30,9 |
126,3 |
- вивезено ТПВ |
112,0 |
141,4 |
29,4 |
126,3 |
||
- вивезено рідких нечистот |
5,4 |
6,9 |
1,5 |
127,8 |
||
- прийнято відходів |
117,4 |
148,3 |
30,9 |
126,3 |
Оцінка результату реалізації регуляторного акту та ступеню досягнення визначених цілей:
Аналізуючи результати фінансово-господарської діяльності підприємства від реалізації послуг з вивезення твердих побутових відходів, рідких нечистот та послуг звалища за період з 01.01.2007 по 01.07.2007 року за тарифами, які було затверджено даним регуляторним актом, було отримано доходи у розмірі 2106,8 тис.грн, що майже на 54,4% більше ніж за аналогічний період 2006 року.
Так, від реалізації послуг з вивозу твердих побутових відходів отримано 1427,3 тис.грн. доходів, від вивозу рідких нечистот - 53,1тис.грн, від послуг звалища - 328,2 тис.грн, що в порівнянні з попереднім аналогічним періодом більше на 53,3%, 86,3% та 317,6% відповідно.
За рахунок прийняття цього рішення КАТП 042802 має можливість сплачувати 99,3% за ПММ, що майже на 10% більше ніж за попередній період минулого року.
Також, зменшився розмір кредиторської заборгованості за товари, роботи, послуги на 6%, підприємство не має податкової заборгованості до бюджетів.
За рахунок прийняття цього регуляторного акту підприємство вийшло на рівень беззбиткової діяльності та має прибуток з основного виду діяльності у розмірі 94,00 тис.грн.
Висновок
Аналіз базового відстеження свідчить про те, що рішення виконкому міської ради від 31 серпня 2006 року №577 „Про затвердження тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, рідких нечистот та послуги звалища, що надаються підприємствами комунальної форми власності” є актуальним.
З метою приведення у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 27.02.2007 №297 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” та наказу Міністерства економіки України від 07.03.2007 року №67 „Про затвердження Порядку надання висновків щодо економічно обґрунтованих планових витрат на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, виробництва, транспортування, постачання теплової енергії, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, послуги з вивезення твердих побутових відходів, а також технічного обслуговування ліфтів”, Постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. N1010 „Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів” КАТП 042802 необхідно підготувати розрахунки тарифів на зазначені вище послуги та отримати висновок Державної інспекції з контролю за цінами щодо економічної обґрунтованості цих тарифів.
В.о. міського голови,
секретар міської ради В.П. КУЗНЕЦОВА