Перелік рішень виконавчого комітету Карнаухівської селищної ради, включених до протоколу №01 від 21.01.2015 року

 

  

 П Е Р Е Л І К

 

рішень виконавчого комітету Карнаухівської селищної ради,

включених в протокол № 01 від  21.01.2015 року

 

 

№ п/п

Найменування  рішень

Індекс

1.

Про виконання Програми соціально-економічного і культурного розвитку селища за 2014 рік та основні напрямки роботи на 2015 рік

01

 

2.

Про матеріальну допомогу громадян селища за рахунок коштів селищного бюджету.

 

02

 

ПРОТОКОЛ № 01

засідання виконавчого комітету Карнаухівської селищної ради               

                                                                                                                   21 січня 2015 року

                                                                                                               Початок о 14.00

                                                                                                                   Закінчення о 14.50

Присутні:

Фріске Т. В. – селищний голова

Бабій А. І. – секретар селищної ради

Котляр А.В. – в.о. керуючої справами виконкому

Сорокіна А.А. – член виконкому

Іванюженко Н.В. – член виконкому

Грищенко В.В. – член виконкому

Хамурда Н.В. – член виконкому

Панченко В.Л. – член виконкому

 

 

 

  1.  Слухали:  Про виконання Програми соціально-економічного і культурного розвитку селища за  2014 рік та основні напрямки роботи на           2015 рік.

     Доповідав: Фріске Т. В. – селищний голова

     Виступили: Бабій А. І., Грищенко В.А.

     Вирішили:  (Рішення 01 додається).

 

2. Слухали:  Про матеріальну допомогу громадян селища за рахунок коштів селищного бюджету.

     Доповідав: Котляр А.В. – в.о.керуючої справами виконкому.

     Виступили: Іванюженко Н.В., Сорокіна А.А.

     Вирішили:  (Рішення 02 додається).

 

 

 

Селищний голова                                                                  Т. В. ФРІСКЕ

 

Україна

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

 КАРНАУХІВСЬКОЇ      СЕЛИЩНОЇ      РАДИ

М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬК, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

21.01.2015 № 01       

 

Про виконання Програми соціально-економічного і культур-ного розвитку селища за  2014 рік та основні напрямки роботи на 2015 рік

 

Заслухавши і обговоривши доповідь селищного голови про підсумки виконання основних напрямків соціально-економічного і культурного розвитку селища за 2014 рік, виконком відзначає, що у 2014 році Карнаухівською селищною радою та її виконавчим комітетом була проведена значна робота щодо благоустрою і санітарної очистки території, розвитку культури на базі комунальних закладів – Будинку культури та Бібліотеки селища Карнаухівка, ремонту і утримання доріг, вирішенню питання зовнішнього освітлення, налагодженню систематичного вивозу твердих побутових відходів,  та з інших напрямків. Керуючись ст.ст. 27, 29, 31, 32, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Карнаухівської селищної ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1.       Звіт про виконання Програми соціально-економічного і культурного розвитку селища за 2014 рік та основні напрямки роботи на 2015 рік  прийняти до відома та внести на розгляд чергової сесії Карнаухівської селищної ради.

 

2.       Організацію виконання даного рішення та контроль доручити селищному голові  Т. В. Фріске.

 

 

 

Селищний голова                                                                    Т. В. ФРІСКЕ

 

 

 

Звіт

 про роботу виконкому Карнаухівської селищної ради

2014 рік

 

     У 2014 році ми продовжували працювати щодо втілення «Програми розвитку селища Карнаухівка на період 2011-2015 рр.». Над втіленням наших задумів працює колектив Карнаухівської селищної ради у складі 5 кваліфікованих спеціалістів, 11 голів квартальних комітетів та 30-ти депутатів селищної ради на чолі з секретарем селищної ради Бабієм А.І.

Дозвольте Вам доповісти, що було зроблено за 2014 рік  виконавчим комітетом Карнаухівської селищної ради.

 

 

БЛАГОУСТРІЙ ТА ШЛЯХОВЕ ГОСПОДАРСТВО

 

         1) Згідно договору з ПП «СЕГМЕНТ» здійснювалось зимове утримування доріг селища, зокрема чистка від снігу  та посипка пісчано-сольовим розчином.

         2) На дев’яти клумбах  в парковій зоні БК висаджені квіти, за якими  доглядають працівники БК, селищної ради.

         3) На всій території селища проведено близько 20 суботників за активної участі голів квартальних комітетів, депутатів селищної ради, ветеранів та мешканців селища.

         4) Проведено дворазово покіс карантинних трав в селищі.

         5) Дорожнє господарство селища підготовлене до роботи в осінньо-зимовий період, укладений договір на зимове утримання доріг. На випадок сніжної зими в селищному бюджеті закладено достатньо коштів на чистку та посипку центральних доріг та підйомів селища у   2014 -2015 р. р.

6) У 2011 році сесією Карнаухівської селищної ради було прийнято рішення щодо прийняття на баланс селищної ради мережі зовнішнього освітлення селища Карнаухівка з урахуванням оплати реконструкції мереж на базі енергозберігаючих технологій та фінансування оплати за використану електроенергію з бюджету селища. Що надало можливість самостійно регулювати освітлення в селищі.

7) На даний час в селищі знаходяться 3 ТП, в яких встановлені нові 2-х фазні лічильники електричної енергії, і в січні 2013 року було укладено договір на постачання електроенергії між Карнаухівською селищною радою та ПАТ «ДТЕК ДНІПРООБЛЕНЕРГО».

         На даний час  освітлена значна частину селища, зокрема освітлені вулиці Барикадна, Пушкіна, Садова, Фрунзе. В першому кварталі 2015 року буде закінчена робота по освітленню вулиць Першотравнева, Чернишевського, Куйбишева, Ширшова, Стаханова, Молодіжна, Лермонтова, 1 та 2 провулки 2 П'ятирічки, Некрасова,Плавнева, частина Садової, Квітів.

       8)  В селищі з початку року було проведена 1 ярмарка сільськогосподарських та продовольчих товарів.

      9) На протязі року у селищі проведено 1 велике свято –277-ма річниця з дня заснування селища Карнаухівка.

        

        

 

                                                      ЕКОЛОГІЯ

 

У селищі існує дві зони небезпечних екологічних процесів: зона зсуву по вул. Жовтневій та зона підтоплення по вул. Толстого.

Замовником робіт по ліквідації вказаних зон є управління охорони навколишнього природного середовища Дніпродзержинської міської ради, а фінансуються ці роботи з Державного бюджету України.

        На початку 2013 року були розпочаті роботи щодо ліквідації зони зсуву по вул. Жовтневій згідно проекту ТОВ НВК «Будінвестпроект» «Ліквідація підтоплення  селища Карнаухівка м.Дніпродзержинська», але у зв'язку із затримкою фінансування роботи тимчасово призупинені.

 

ОРГАНИ ПРАВОПОРЯДКУ

 

На посаді дільничного інспектора у селищі працює Глущенко Ігор Володимирович. В пункті прийому дільничного інспектора вивішено графік його роботи, згідно якого проводяться прийоми громадян селища.

Баглійським РОВД у м. Дніпродзержинську забезпечувалася охорона громадського порядку на всіх заходах, які проводилися в селищі на протязі звітного періоду. На всі дзвінки та листи селищної ради щодо порушення правопорядку, органи міліції реагували своєчасно.

 

РОБОТА СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 

Підводячи підсумки роботи за 2014 рік по розгляду звернень громадян, що надішли до виконкому селищної ради, повідомляю наступне: загальна сума звернень, що надійшла до селищної ради становить 452,  19 надійшло через органи влади, 202 письмові звернення,  231 усні звернення, які були розглянуті на особистому прийомі селищного голови, секретаря селищної ради та керуючої справами виконкому.  

Для розгляду звернень громадян залучалися депутати селищної ради, голови квартальних комітетів, фахівці відділу головного архітектора міста, міськводоканалу, представники правоохоронних органів, спеціалісти бюро технічної інвентаризації та інші.

 

Для допомоги соціально незабезпеченим верствам населення, враховуючи можливості селищного бюджету, за 2014 рік була надана матеріальна допомога 155 громадянам на загальну суму 50000 грн.

Відповідно до ст. 4 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» від 01.07.2010 року № 2398-VI виконавчі органи сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад є органами державної реєстрації актів цивільного стану, які проводять державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті.

За звітний період виконавчим комітетом Карнаухівської селищної раді зареєстровано 41 народження і 69 смерті.

Слід зауважити, що наведена статистика не відображає реальної картини в цілому у смт. Карнаухівка, оскільки наші мешканці мають право оформити свідоцтво про смерть або народження і в Баглійському відділі державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Дніпродзержинського міського управління юстиції у Дніпропетровській області, але на платній основі.

 

Щодо роботи голів квартальних комітетів слід відмітити, що квартальні комітети, будучи складовою частиною місцевого самоврядування в селищі, надають значну допомогу виконкому селищної ради у вирішення питань благоустрою, утриманню в належному стані садиб, вулиць, цвинтарів, Братської могили, проведені суботників, допомагають жителям в оформленні різного роду документів, приймають участь у розгляді звернень та вирішенні конфліктів між мешканцями.

 

Хотілося б відмітити активну роботу депутатського корпусу.

За 2014 рік проведено 4 чергових та 2 позачергові сесії селищної ради, прийнято 73 рішення.

 

У  селищній раді ведеться виїзний прийом громадян фахівцями управління соціального захисту населення Баглійської районної ради, де кваліфіковані фахівці надають консультативну допомогу з різних питань соцзахисту, оформляють субсидії та допомагають соціально незахищеним верствам населення.

 

Також знаходиться громадська організація ветеранів селища, яку очолює Цимбал І.О. Організація тісно співпрацює з селищною радою та активно допомагає ветеранам у вирішенні складних життєвих проблем. У 2014 році на фінансову підтримку ветеранської організації  з селищним бюджетом передбачено 10000грн.

 

КУЛЬТУРА

 

На балансі Карнаухівської селищної ради знаходяться  3 комунальні заклади соціальної сфери: Будинок культури, дитячий дошкільний заклад №42 «Вербичка» та бібліотека, які ми фінансуємо, утримуємо, контролюємо і даємо поштовх для їх розвитку.

         В БК проводяться святкові концерти аматорськими колективами, свої вистави показує театр ім. Лесі Українки м. Дніпродзержинська, а також циркові вистави.

Продовж року  неодноразово  проводилися суботники на території Будинку культури, за участю працівників БК, селищної ради, керівників підприємств та мешканців селища, голів квартальних комітетів та депутатів селищної ради.

 

Силами працівників селищної ради та БК виготовлена та встановлена бесідка на території паркової зони.

      Завдяки мешканцям селища в парковій зоні з’явився куточок з декоративними виробами це і чаші під квіти, папуга, жирафа, пальма, віз і т.п.

 

    Було виконано припис Пожежного нагляду та техногенної безпеки, а саме:

- заведений журнал з правил техногенної безпеки;

- виготовлено стенд  де розміщено план евакуації, інструкція, правила користуванням вогнегасником вразі виникнення пожежі;

Виконано поточний  ремонт   котельні Будинку культури  – 46,8  тис. грн.

Виготовлений новий технічний план Будинку культури селища Карнаухівка -12240 грн.

 

                                      Плани Будинку культури:

-придбати  два пластикових вікна для фойє БК;

-придбати двері в кабінет гол. бухгалтера та сторожів;

-придбати стільці для сидіння  в кімнату гурткової роботи;

-придбати гардини для вікон, шпалери та провести власними силами поточний ремонт в кабінетах котрі мають в цьому потребу.

-проводити роботу в напрямку відкриття  кінозалу;

-придбати  електричні елементи для музичної апаратури;

-систематично проводити покіс карантинних трав;

-до оформити  земельну  та право установчу документацію на передані Будинку культури приміщення.

 

  Одним із комунальних закладів селищної ради є Бібліотека селища Карнаухівка, яка робить вагомий внесок у задоволення інформаційних та культурно-освітніх потреб нашого населення.

  За звітний період у бібліотеці пророблена наступна робота.

Виконувалася основна задача бібліотеки - обслуговування читачів та інформаційно-бібліографічна діяльність. Так, станом на                31 грудня п.р. нараховується 1810 відвідувань читачами бібліотеки та понад 4000 книговидач.

1.            Допомагає в задоволенні запитів читачів Інтернет, адже тепер при відсутності книги чи автора можна швидко знайти інформацію в інтернеті  і розпечатать її. У поточному році селищна рада виділила бібліотеці  5 тис. грн., але потім  при перегляді бюджету ці видатки були скасовані. 

2.            Бібліотечні фонди все  ж поповнюються, але виключно за рахунок благодійників. Так, у поточному році завдяки акції «Подаруй книгу бібліотеці», мешканці Карнаухівки (49 чоловік) здали в бібліотеку 302 книги.

3.     До свят та знаменних дат у бібліотеці оформлялися  різноманітні виставки:

       а) книжкові:    - «Тих днів не змовкне слава»;

                           - «Твори наших земляків»;

                               - «200-річний ювілей Тараса Шевченка»,                                                                - «Дарунки наших читачів»;

                           - «Світ енциклопедій» тощо;

б) виставки малюнків читачів, виробів ручної роботи.

 У бібліотеці працює літературна вітальня. Так, протягом року проводилися поетичні читання:

-         «Тарас Шевченко – великий син великого народу» з демонстрацією фільму про Кобзаря та покладанням квітів до його пам’ятника,

-         «Знов білим цвітом вкрилися сади і знов приходить свято Перемоги..»,

-         «Поезія юних сердець», де старшокласники читали власні вірші як першу пробу пера та познайомилися з творчістю карнаухівської поетеси, членом Спілки письменників України - Марії Дружко.

 

 

МЕДИЦИНА

 

В селищі функціонує лікарська амбулаторія загальної практики сімейної медицини №5 комунального закладу охорони здоров`я Дніпродзержинської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2».

На даний час заклад облаштований:

-         електрокардіографом, апаратом для дослідження сечі, апаратом для дослідження загального аналізу крові, глюкометром для вимірювання цукру в крові та холестерину, комп’ютером та сумками для надання невідкладної медичної допомоги.

 

Майже два роки працює в селищі аптечний пункт, який в повному обсязі обслуговує мешканців медичними препаратами. Власник аптечного пункту має на меті розширення приміщення та надання більш широкого переліку послуг.

 

ОСВІТА

        

      У  2014 році та на теперішній час у дитячому садку №42 працює 4 групи, які відвідують 134 дитини.

В дитячому закладі 3-х разове дитяче харчування. Усі продукти харчування. які потрапляють до дошкільного закладу, мають відповідність до умов державних стандартів та супроводжуються документацією з висновками щодо їх якості, терміну реалізації, кількості.

Вартість харчування у закладі складає:

Ясла:

всього вартість харчування за день – 12.96

бюджетні кошти -6,48

батьківські кошти – 6,48

% батьківської плати – 50%

Сад:

всього вартість харчування за день – 19,28

бюджетні кошти -9,64

батьківські кошти – 9,64

% батьківської плати – 50%

 

 Зроблені наступні роботи:

-         придбано медикаменти для першої медичної допомоги 0,5 тис грн..

-         вибірковий ремонт та генеральне прибирання в групах.

-         відремонтовано та пофарбовано ігрове обладнання на майданчиках.

-         зроблено новий паркан на суму 220,7 тис грн..

-         обрізано все сухе гілля та сухі дерева навкруги дитсадка;

-         відремонтовано тіньові навіси

-         зроблено новий технічний паспорт на установу.

-         було придбано посуд та миючі засоби на суму 8,7 тис грн.

-         зроблено технічний  огляд котлів на суму 745 грн.

 

ТРАНСПОРТ

 

Питання транспортних перевезень населення  знаходиться на постійному контролі селищної ради.

Маршрут «смт. Карнаухівка – пл. Островського м. Дніпропетровськ» працює згідно графіку, зауважень збоку мешканців не має.

Маршрут №6  працює згідно встановленого графіку розробленого управлінням транспорту та зв’язку міської ради. Інтервал перевезень складає 30 хвилин.

Маршрут №3  працює згідно встановленого графіку розробленого управлінням транспорту та зв’язку міської ради. Інтервал перевезень складає 30 хвилин.

 

ПРОГРАМА

основних напрямків соціально-економічного

та культурного розвитку селища на 2015 рік

 

І.  Б Л А Г О У С Т Р І Й

       На виконання  Програми розвитку благоустрою на 2011 – 2015 роки, затвердженої рішенням селищної ради від 30.12.2010 № 19-3/УІ, яка спрямована на реалізацію повноважень в галузі благоустрою згідно з Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», на 2015рік заплановані наступні заходи.

 

1. Дорожнє господарство

       Основною задачею обслуговування доріг є своєчасне здійснення заходів, які забезпечують технічний стан доріг відповідно до зростаючих потреб автомобільного транспорту та забезпечення безпеки руху.

 

1.1.1. Ямковий ремонт асфальтного покриття вулиць селища .

1.1.2. Профілактичний ремонт дренажної канави в зоні підтоплення.

1.1.3. Поліпшення стану другорядних доріг шляхом відсипки відвальним шлаком з послідуючим плануванням вулиць Барикадна,Межова,Садова, Горького,Плавнева, Стаханова, Куйбишева, Молодіжна, Кооперативна, Петровського, Жовтнева,  Тельмана, провулків та інших вулиць

1.1.4. Підсипка доріг, що прилягають до селищних цвинтарів.

1.1.5. Зимове утримання доріг селища.

1.1.6. поточний ремонт тротуарів по центральних вулицях селища.

1.1.7. Закупівля бетону та бетонування окремих дільниць доріг по вулицях Толстого, Плавневої, Барикадної, Ширшова, Стаханова, Лермонтова, Тельмана,Шевченка та інших.

1.1.8. Поточний ремонт вулиці Горького.

 

 

 

2. Водопостачання

 

1.2.1. Створення умов для проведення КВП «Міськськводоканал» капітальних та поточних ремонтів мереж водопостачання в селищі.

1.2.2. Звіт керівників КВП «Міськськводоканал» на засіданні чергової сесії селищної ради щодо поточного стану мереж водопостачання та перспектив  їх оновлення.

 

3. Санітарія селища

1.3.1. Продовження головами квартально-вуличних комітетів робіт   по укладенню договорів між домовласниками та ТОВ «БІОС» на вивезення твердих побутових відходів  з приватного сектору.

1.3.2.  Організація суботників та регулярне прибирання території селища в літній і зимовий період, очистка стихійних звалищ.

1.3.3. Контроль за утриманням територій, закріплених за підприємствами і установами, розташованими в селищі.

1.3.4. Спіл аварійних дерев.

1.3.5.  Придбання  інвентарю для благоустрою. 

1.3.6.  Покіс карантинних трав.

1.3.7. Додаткове встановлення баків для сміття .

 

 

4. Утримання кладовищ селища.

1.4.1. Контроль забезпечення умов для належного утримання кладовища, а саме:

 прибирання алей, доріжок, покіс трав та   ремонт  зовнішніх  огорож.

5. Зовнішнє освітлення.

1.5.1 Реконструкція  мереж зовнішнього освітлення по вулицях Дзержинського, Кірова, Шевченка, Тельмана, Петровського(низ), Кооперативна, Садова, Толстого(верх), Фрунзе(верх), Ціолковського, Нова та інших та провулків, прилеглих до них.

6. Інше.

 

1.6.1 Відсипка ґрунту та насадження декоративних дерев та кущів біля пам’ятника загиблим воїнам

 

ІІ.  Г У М А Н І Т А Р Н А    С Ф Е Р А

 

1. Охорона здоров’я та відпочинок

2.1.1. Облаштування  зони відпочинку на узбережжі   р. Дніпра.

 

 

2. Освіта

ДНЗ №42

2.2.1. Узгодження та експертиза проектної документації на реконструкцію будівлі ДНЗ№42

2.2.2. Ремонт зовнішній  каналізації

 

3. Культура

 

Будинок культури

2.3.1. Поточний ремонт апаратної,  даху, підвісних стель кінозалу  Будинку культури.

2.3.2 Поточний ремонт будівель художньої галереї та будинку побуту(старих шкільної майстерні та котельні).

2.3.3. Переоформлення земельної ділянки Будинку Культури

2.3.4.Закупівля модуля-роздягальні та  облаштування приміщення фітнес-клубу  спортивними тренажерами для відкриття в ньому спортивних та інших секцій.

2.3.5.  Закупівля  необхідного обладнання для апаратної та  музичних інструментів.

 

2.3.6. Облаштування міні стадіону,  куточку  казок в паркової зоні

2.3.7. Розширення та розвиток роботи гуртків для різних вікових категорій населення.

2.3.8. Узгодження та експертиза проектної документації на реконструкцію приміщень Будинку Культури

Бібліотека

 

2.3.9.  Ремонт приміщення бібліотеки.

2.3.10. Проведення читацьких вечорів, уроків краєзнавства, в тому числі в музею, виставок, бесід  згідно розробленого та затвердженого селищним головою  річного плану роботи бібліотеки.

2.3.11. Поповнення книжкового фонду бібліотеки,  враховуючи інтереси всіх категорій населення.

 

 

ІІІ. СОЦІАЛЬНА  СФЕРА

 

3.1.1. Соціальний захист населення, а саме надання допомоги на поховання непрацездатних громадян, матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення.

3.1.2. Розробка детальних планів територій для індивідуальної забудови

3.1.3.  Фінансування ради ветеранів смт. Карнаухівка.

3.1.4. Вирішення питання відкриття на території селища магазину продовольчих товарів (типу супермаркет).

 

 

 

Селищний голова                                                            Т.В. Фріске

 

Україна

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

 КАРНАУХІВСЬКОЇ      СЕЛИЩНОЇ      РАДИ

М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬК,  ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

21.01.2015 № 02        

               смт Карнаухівка

 

Про матеріальну допомогу громадянам селища за рахунок коштів селищного бюджету

 

 

З метою вдосконалення системи надання соціальної допомоги у селищі, поліпшення організації забезпечення підтримки найбільш незахищених верств населення, які не можуть самостійно підтримувати власне існування чи тимчасово опинилися в скрутному матеріальному становищі внаслідок непередбачених обставин, забезпечення виконання заходів Програми основних напрямків соціально-економічного та культурного розвитку селища на 2015 рік, затвердженої рішенням селищної ради від 04.01.2015 №385-26/VI, керуючись ст. ст. 34, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування  в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 99 «Про затвердження Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого», виконком Карнаухівської селищної ради

                                         

                                             В И Р І Ш И В:

1. Затвердити:

1.1. Порядок надання одноразової грошової допомоги  малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища, що додається (додаток 1).

1.2. Склад комісії з питань надання одноразової грошової допомоги  малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища, що додається (додаток 2).

1.3 Положення про комісію з питань надання одноразової грошової допомоги  малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища, що додається (додаток 3).

2. Головному бухгалтеру виконкому селищної ради (Ткаченко) здійснювати в межах затверджених асигнувань фінансування витрат відповідного бюджетного періоду, для надання одноразової грошової допомоги  малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища, за рахунок коштів селищного бюджету.

3. Рішення виконавчого комітету Карнаухівської селищної ради від 18.01.2012 №02 «Про матеріальну допомогу громадянам селища за рахунок коштів селищного бюджету» зі змінами вважати таким, що втратило чинність.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на селищного голову Фріске Т.В.

 

Селищний голова                                                          Т. В. ФРІСКЕ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           Додаток 1

                                                                  до рішення виконавчого комітету

                                                                      селищної ради від 21.01.2015 № 02 ­­

 

 

Порядок

 надання одноразової грошової допомоги

 малозабезпеченим верствам населення

 та допомоги на поховання громадянам селища

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Порядок надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим  верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища (далі – Порядок) визначає умови використання коштів селищного бюджету на надання допомоги малозабезпеченим громадянам, ветеранам війни та праці, самотнім людям похилого віку, багатодітним сім’ям, дітям-сиротам, опікунам, інвалідам та іншим громадянам, які не можуть самостійно підтримувати власне існування чи тимчасово опинилися в скрутному матеріальному становищі внаслідок непередбачених обставин.

1.2. Матеріальна допомога надається незахищеним верствам населення, а саме:

- членам територіальної громади, що проживають та зареєстровані на території селища;

- у виняткових випадках, громадянам, які проживають тривалий час в селищі без реєстрації, які не можуть самостійно підтримувати власне існування чи тимчасово опинилися в скрутному матеріальному становищі внаслідок непередбачених обставин, за рахунок коштів, у межах сум передбачених у  селищному бюджеті на відповідний рік.

1.3. Матеріальна допомога не носить постійного характеру, а є додатковою до існуючого доходу і може надаватися не більше одного разу на рік.

1.4. Матеріальна допомога – це одноразова грошова допомога:

- на лікування та придбання медикаментів;

- як часткове відшкодування при екстремальній ситуації (стихійне лихо, пожежа, скоєний злочин);

- у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем (якщо доход заявника за останні три місяці не перевищує п'яти прожиткових мінімумів для кожної окремої категорії на дату звернення);

- на вирішення соціально-побутових потреб багатодітних родин.

- на поховання виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов'язалась поховати померлого.

 

1.5. Рішення про надання та розмір грошової допомоги приймається на засіданні комісії з питань надання одноразової грошової допомоги  малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища (далі - комісія) та оформляється у вигляді протоколу. Комісія  утворюється рішенням виконавчого комітету. Зміни до складу комісії у разі необхідності вносяться окремим розпорядженням селищного голови. Рішення комісії є правомочним, якщо на засіданні присутні більше половини її членів, і приймається більшістю голосів.

 

ІІ. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ

ДЛЯ НАДАННЯ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ

 

2.1. Підставою для надання матеріальної допомоги є звернення громадянина до селищного голови на особистому прийомі або листом з особистою заявою та необхідними документами до неї.

 

2.1.1 У разі потреби надання матеріальної допомоги на лікування та придбання медикаментів до заяви надаються наступні документи:

- довідка про місце проживання заявника та склад його сім’ї, видана не пізніше місячного строку на дату звернення (у разі, якщо заявник зареєстрований за межами селища, але тривалий час мешкає у селищі, надається відповідний акт від голови квартального комітету;

- копія паспорта громадянина України;

- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

- копія посвідчення пільгової категорії, ксерокопія висновку медико-соціальної експертної комісії (для громадян, яким встановлено групу інвалідності), лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей-інвалідів) про встановлення інвалідності;

- довідка про доходи за попередні три місяці від дати звернення (допускається урахування даних автоматизованої системи обробки пенсійної документації (АСОПД).

Необхідність надання матеріальної допомоги підтверджують такі документи:

- оригінальна медична довідка про стан здоров’я, видана лікувальним закладом не більше як за три місяці відносно до дати звернення;

- ксерокопія медичного епікризу, виданого не більше ніж за рік до дати звернення.

2.1.2. У разі потреби надання матеріальної допомоги на часткове відшкодування витрат при екстремальних ситуаціях (стихійне лихо, пожежа, скоєний злочин) до заяви надаються наступні документи:

- довідка про місце проживання заявника та склад його сім’ї, видана не пізніше місячного строку на дату звернення (у разі, якщо заявник зареєстрований за межами селища, але тривалий час мешкає у селищі, надається відповідний акт від голови квартального комітету;

- копія паспорта громадянина України;

- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

- копія посвідчення пільгової категорії, ксерокопія висновку медико-соціальної експертної комісії (для громадян, яким встановлено групу інвалідності), лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей-інвалідів) про встановлення інвалідності.

Необхідність надання матеріальної допомоги підтверджують такі документи:

- ксерокопія рішення міської комісії з питань техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій;

- ксерокопія акта про пожежу;

- ксерокопія документа, підтверджуючого факт скоєння злочину стосовно заявника.

2.1.3. У разі потреби надання матеріальної допомоги у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем до заяви додаються наступні документи:

- довідка про місце проживання заявника та склад його сім’ї, видана не пізніше місячного строку на дату звернення (у разі, якщо заявник зареєстрований за межами селища, але тривалий час мешкає у селищі, надається відповідний акт від голови квартального комітету);

- копія паспорта громадянина України;

- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

- копія посвідчення пільгової категорії, ксерокопія висновку медико-соціальної експертної комісії (для громадян, яким встановлено групу інвалідності), лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей-інвалідів) про встановлення інвалідності.

Необхідність надання матеріальної допомоги підтверджують такі документи:

- довідка про доходи за попередні три місяці від дати звернення (допускається урахування даних автоматизованої системи обробки пенсійної документації (АСОПД);

- довідка Дніпродзержинського міського центру зайнятості про перебування заявника на обліку та отримання допомоги по безробіттю;

- довідка, видана реєстраційною службою Дніпродзержинського міського управління юстиції Дніпропетровської області, про те, що громадянин не є приватним підприємцем, або копія сторінок трудової книжки про звільнення з останнього місця роботи (для безробітних громадян);

- довідка про відбуття покарання та звільнення з місць позбавлення волі (для громадян, які звільнилися з місць позбавлення волі).

2.1.4. У разі потреби надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових потреб багатодітних родин до заяви додаються наступні документи:

- довідка про місце проживання заявника та склад його сім’ї, видана не пізніше місячного строку на дату звернення (у разі, якщо заявник зареєстрований за межами селища, але тривалий час мешкає у селищі, надається відповідний акт від голови квартального комітету);

- копія паспорта громадянина України;

- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

- копія посвідчення пільгової категорії.

Необхідність надання матеріальної допомоги підтверджують такі документи:

- копії свідоцтв про народження кожної дитини;

- документи про встановлення опіки чи піклування над малолітніми чи неповнолітніми дітьми (рішення суду або виконавчих комітетів відповідних рад).;

- довідка про сукупний дохід сім'ї за попередні три місяці від дати звернення.

 

2.1.5 Для розгляду питання про надання допомоги на поховання виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого, до заяви додаються такі документи:

-  свідоцтво про смерть (копія);

-  довідка про смерть (оригінал);

-  довідка з місця проживання померлого, що підтверджує реєстрацію померлого на день смерті (від голови квартального комітету);

- довідка-підтвердження, за чиї кошти здійснено поховання (від голови  квартального комітету з підписами двох свідків);

-  трудова книжка (копія першої та останньої сторінок з записом про останнє місце звільнення з роботи);

- акт про те, що померлий на день смерті не працював (від голови  квартального комітету з підписами двох свідків, при відсутності трудової книжки померлого);

- довідка з центра зайнятості;

- довідка, видана реєстраційною службою Дніпродзержинського міського управління юстиції Дніпропетровської області (про наявність чи відсутність підприємницької діяльності).

 -  копія паспорта заявника;

- копія ідентифікаційного коду заявника;

 

2.2. Підставою для надання матеріальної допомоги може бути клопотання організації ветеранів війни та праці селища Карнаухівка з нагоди знаменних, пам’ятних дат, а також у разі скрутного матеріального становища громадянам пільгової категорії.

У випадку клопотання щодо надання матеріальної допомоги з нагоди знаменних та пам’ятних дат до клопотання додаються:

- копія паспорта заявника;

- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;

- копія посвідчення пільгової категорії;

У випадку клопотання щодо надання матеріальної допомоги громадянам селища у зв’язку з непередбаченими обставинами, що склалися у їх житті, до клопотання додається особиста заява та документи, зазначені у п. 2.1. цього Порядку.

ІІІ. ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРУ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ

3.1. Матеріальна допомога для лікування та придбання медикаментів може надаватись у розмірі до 50% прожиткового мінімуму для кожної окремої категорії на дату звернення.

3.2. Матеріальна допомога для часткового відшкодування витрат при екстремальних ситуаціях (стихійне лихо, пожежа, скоєний злочин) може надаватись у розмірі до 50% прожиткового мінімуму для кожної окремої категорії на дату звернення.

3.3. Матеріальна допомога у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем може надаватись у розмірі до 50% прожиткового мінімуму для кожної окремої категорії на дату звернення.

3.4. Матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових потреб багатодітних родин може надаватись на кожну дитину у розмірі до 10% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку на дату звернення.

3.5. Матеріальна допомога на поховання виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого може надаватись у розмірі до 50% прожиткового мінімуму для кожної окремої категорії на дату звернення.

3.6. Матеріальна допомога за клопотаннями організації ветеранів війни та праці селища Карнаухівка з нагоди знаменних та пам’ятних дат може надаватись у розмірі до 25% прожиткового мінімуму для кожної окремої категорії на дату звернення.

 

IV. ВІДМОВА У НАДАННІ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ

 

4.1. Комісія за результатами розгляду документів може відмовити в наданні матеріальної допомоги, якщо:

- особа, яка звернулася з питання отримання матеріальної допомоги, не надала необхідні документи, визначені пунктом 2.1. цього Порядку;

- у разі відмови заявника у проведенні обстеження матеріально-побутових умов за місцем проживання;

- у разі, якщо при проведенні обстеження матеріально-побутових умов життя з’ясовано, що заявник зловживає алкоголем та веде асоціальний спосіб життя;

- обставини, які зазначено особою у заяві як обґрунтування для надання матеріальної допомоги, не відповідають дійсності, що встановлено при обстеженні матеріально-побутових умов життя заявника.

- у разі, якщо доходи заявника за попередні три місяці від дати звернення перевищують розмір п'яти прожиткових мінімумів для кожної окремої категорії на дату звернення (при зверненні за матеріальною допомогою у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем).

4.2. У разі відмови в наданні матеріальної допомоги, заявникові надається вмотивована відповідь із зазначенням причин відмови.

 

 

В.о.керуючої справами виконкому                                           А.В. Котляр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                          Додаток 2

                                                                  до рішення виконавчого комітету

                                                                     селищної ради від 21.01.2015 № 02 ­­

 

 

С К Л А Д

комісії з питань надання одноразової грошової допомоги  малозабезпеченим верствам населення

 та допомоги на поховання громадянам селища

 

1.  БАБІЙ  Анатолій Іванович              -   голова комісії, секретар селищної ради;

 

2.  ТКАЧЕНКО Людмила Василівна   -   заступник голови комісії,

                                                                     головний бухгалтер виконкому;

 

3.  КОТЛЯР Анастасія Володимирівна  -  секретар комісії,

                                                                      спеціаліст ІІ категорії виконкому;

 

4. ЯВНОВА Наталія Олегівна -                член комісії,

                                                                     керуюча справами виконкому;

 

5. ЗАРИЧАНСЬКА Наталія Петрівна    - член комісії,

                                                                     директор Будинку культури

                                                                     селища Карганухівка.

 

 

 

 

 

 

В.о.керуючої справами виконкому                                           А.В. Котляр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 

                          Додаток 3

                                                                  до рішення виконавчого комітету

                                                                     селищної ради від 21.01.2015 № 02 ­­

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію з питань надання одноразової грошової допомоги  малозабезпеченим верствам населення

 та допомоги на поховання громадянам селища

за рахунок коштів селищного бюджету

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Комісія з питань надання одноразової грошової допомоги  малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища за рахунок коштів селищного бюджету (далі – комісія) створюється з метою підтримки незахищених верств населення, які не можуть самостійно підтримувати власне існування чи тимчасово опинилися в скрутному матеріальному становищі внаслідок непередбачених обставин, а також на поховання.

1.2. Головними завданнями комісії є:

- розгляд заяв та комплекту документів громадян селища, які звернулися до селищного голови з питання надання грошової допомоги за рахунок коштів селищного бюджету (далі – матеріальна допомога);

- розгляд клопотань організації ветеранів війни та праці селища Карнаухівка з нагоди знаменних, пам’ятних дат та у разі скрутного матеріального становища громадянам пільгової категорії;

- визначення розміру матеріальної допомоги у кожному окремому випадку;

- надання селищному голові проекту розпорядження щодо одноразової грошової допомоги  малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища.

1.3. У своїй діяльності комісія керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими актами, а також цим Порядком.

ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КОМІСІЇ

2.1 Рішення про надання та розмір грошової допомоги приймається на засіданні комісії з питань надання одноразової грошової допомоги  малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища (далі - комісія) та оформляється у вигляді протоколу. Комісія  утворюється рішенням виконавчого комітету. Зміни до складу комісії у разі необхідності вносяться окремим розпорядженням селищного голови. Рішення комісії є правомочним, якщо на засіданні присутні більше половини її членів, і приймається більшістю голосів.

2.2 Персональний склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету. Члени комісії беруть участь у роботі комісії на громадських засадах.

2.3 Організація роботи комісії покладається на голову комісії. Голова комісії скликає і веде засідання комісії, дає доручення членам комісії.

2.4 У разі відсутності голови комісії чи неможливості виконання ним своїх повноважень з інших причин його функції здійснює заступник голови комісії.

2.5 Основною формою роботи комісії є засідання, які проводяться не рідше одного разу на місяць (не пізніше 20 числа кожного місяця).

2.6 Комісія правоможна приймати рішення за наявності на засіданні  більшості загального складу.

2.7 Кожне звернення щодо надання матеріальної допомоги з визначенням обставин, що склалися у житті кожного заявника, розглядається комісією окремо. Розмір матеріальної допомоги у кожному окремому випадку визначається комісійно відповідно до розділу ІІІ Порядку надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища.

2.8 Рішення про відмову у наданні матеріальної допомоги приймається комісійно відповідно до розділу IV Порядку надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища.

 2.9 Рішення комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість від загального складу комісії.  У разі рівного розподілу голосів голос голови комісії є вирішальним.

 

ІІІ. ОФОРМЛЕННЯ РІШЕНЬ КОМІСІЇ ТА ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ ОСІБ,

ЯКІ ОТРИМАЛИ МАТЕРІАЛЬНУ ДОПОМОГУ

 

3.1. Протокол комісії підписуються головою комісії, а у випадках визначених п. 2.4. цього Порядку, особою, яка виконує його обов’язки.

3.2. Секретар комісії оформлює протокол засідання зазначеної комісії у відповідному журналі.

3.3. За результатами прийнятих рішень комісія надає селищному голові проект розпорядження щодо надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення або на поховання.

3.4. Відмова  у наданні матеріальної допомоги, відповідно до розділу IV Порядку надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища, оформлюється у вигляді листа з вмотивованою відповіддю та надається заявнику.

3.5. Остаточне рішення про надання матеріальної допомоги приймається селищним головою шляхом підписання відповідного розпорядження.

3.6.  Реєстр осіб, що отримують матеріальну допомогу, складається секретарем комісії у відповідному журналі обліку виплати матеріальної допомоги.

 

В.о. керуючої справами виконкому                                          А.В. Котляр