Звіт про результати проведення у 2015 році оцінки ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр-міністра України в частині делегованих повноважень, розпорядженнями голови облдержадміністрації, розпорядчими документами міського голови та виконавчого комітету міської ради виконавчими органами міської ради
Підставою для проведення оцінки ефективності здійснення виконавчими органами міської ради контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України в частині делегованих повноважень, розпоряджень голови облдержадміністрації, розпоряджень міського голови та рішень виконавчого комітету міської ради є постанова Кабінету Міністрів України від 18 травня 2011 року №522 «Про затвердження Методики проведення оцінки ефективності здійснення органами виконавчої влади контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядження голови облдержадміністрації від 29.09.2015 №Р-578/0/3-15 «Про проведення у 2015 році оцінки ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр-міністра України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації»,  розпорядження міського голови від 12.10.2015 №214-р «Про проведення           у 2015 році оцінки ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр-міністра України в частині делегованих повноважень, розпорядженнями голови облдержадміністрації, розпорядчими документами міського голови та виконавчого комітету міської ради».
Відповідно до розпорядження міського голови  від 12.10.2015 №214-р з 10 по 20 листопада 2015 року проведено оцінку ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України
та Кабінету Міністрів України в частині делегованих повноважень, розпорядженнями голови облдержадміністрації, розпорядженнями міського голови та рішеннями виконавчого комітету міської ради (далі – оцінка) за період з 01 січня 2015 року по 01 листопада 2015 року робочою групою у такому складі:
 
ЗАВГОРОДНЯ
Тетяна Жоржівна
-       -
       заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради,
керуючий справами виконавчого комітету міської ради, керівник робочої групи
ТОВМАЧ
Людмила Володимирівна
-
начальник загального відділу міської ради, заступник керівника робочої групи
ІЛЛАРІОШИНА
Наталія Анатоліївна
-
заступник начальника загального відділу міської ради
КОЗЛОВА
Ірина Василівна
-
головний спеціаліст загального відділу міської ради
СОЛДАТЕНКО
Олена Вікторівна
 
головний спеціаліст загального відділу міської ради
ЗАНЬКО
Римма Антонівна
-
заступник начальника управління, начальник відділу комплектування та державного обліку документів архівного управління м.Дніпродзержинська міської ради

Оцінка проводилася шляхом перевірок відповідно до Методики проведення оцінки ефективності здійснення органами виконавчої влади контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України
та Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 18 травня 2011 року №522, показників та графіка оцінки, затверджених розпорядженням міського голови  від 12.10.2015 №214-р.
Проведення оцінки у департаменті охорони здоров’я та соціального захисту населення міської ради перенесено на січень 2016 року відповідно до службової записки від 05.11.2015 №01вих-06/2543 директора департаменту охорони здоров’я та соціального захисту населення міської ради
Манаєнкової Ю.В. у зв’язку з тим, що на час проведення перевірки посадова особа, яка здійснювала діловодство, звільнилася з роботи.
Метою проведення оцінки є надання робочою групою необхідної методичної та практичної допомоги посадовим особам щодо організації контролю  та забезпечення високого рівня виконавської дисципліни
з виконання в частині делегованих повноважень завдань, визначених актами законодавства та розпорядженнями голови облдержадміністрації, розпорядженнями міського голови та рішеннями виконавчого комітету міської ради.
Робоча група проводила оцінку за такими показниками:
-                    архівна справа;
-                    документування управлінської інформації;
-                    організація (здійснення) контролю за виконанням службових документів;
-                    організація (здійснення) контролю за виконанням запитів
на інформацію.
У ході перевірки  за визначеними показниками встановлено наступне.
Архівна справа
Перевіркою встановлено, що всі виконавчі органи міської ради ведуть діловодство відповідно до затверджених номенклатур справ, які схвалені експертною комісією архівного управління м.Дніродзержинська міської ради.
Згідно з чинним законодавством в управлінні містобудування та архітектури міської ради, департаменті житлово-комунального господарства та будівництва міської ради, департаменті фінансів міської ради, департаменті комунальної власності та земельних відносин міської ради, управлінні культури міської ради проведено роботу з упорядкування та передавання на державне зберігання документів Національного архівного фонду України.
В управлінні містобудування та архітектури міської ради, управлінні надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг), департаменті економічного розвитку міської ради на високому рівні проводиться робота щодо формування справ відповідно до номенклатури.
Перевірка показала, що опрацювання резолюцій, списання до справи службових документів, формування поточного архіву потребує доопрацювання в департаменті житлово-комунального господарства та будівництва міської ради, управлінні транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради, управлінні промисловості та екології міської ради, департаменті фінансів міської ради, службі у справах дітей міської ради.
В окремих виконавчих органах міської ради потребує доопрацювання належне оформлення вихідних документів, що залишаються у справах, відповідно до інструкції з діловодства у виконавчих органах Дніпродзержинської міської ради, затвердженої розпорядженням міського голови від 21.01.2014 №10-р.
Документування управлінської інформації
Робочою групою відзначено, що відповідно до вимог інструкції
з діловодства у виконавчих органах Дніпродзержинської міської ради, затвердженої розпорядженням міського голови від 21.01.2014 №10-р,
                у виконавчих органах міської ради, що підлягали перевірці, використовується автоматизована система діловодства, яка дозволяє оперативно вносити інформацію, прискорює отримання статистичної та довідкової інформації, гарантує своєчасний розгляд документів, сприяє ефективному контролю
за станом їх виконання.
Слід відзначити, що значно поліпшився рівень володіння автоматизованою системою діловодства у виконавчих органах міської ради порівняно з минулою перевіркою. Ефективно використовують автоматизовану систему діловодства управління містобудування та архітектури міської ради, управління культури міської ради, управління освіти і науки міської ради, департамент комунальної власності та земельних відносин міської ради, департамент економічного розвитку міської ради, управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг).
За результатами проведеного аналізу стану діловодства
та підготовки документів у виконавчих органах міської ради, що підлягали оцінюванню, зроблено наступні висновки:
- опрацювання вхідних службових документів здійснюється відповідно до інструкції з діловодства;
- на належному рівні забезпечується діловодне оформлення та підготовка вихідних службових документів з додержанням вимог законодавства про мови
та офіційно-діловий стиль.
Організація (здійснення) контролю за виконанням службових документів
У період з 01 січня по 01 листопада 2015 року виконавчими органами міської ради опрацьовано контрольованих документів – 4121.
Організація (здійснення) контролю за виконанням службових документів у самостійних виконавчих органах міської ради покладено на окремих посадових осіб.
Контроль за виконанням законів України, постанов Верховної Ради України, актів і доручень Президента України та Кабінету Міністрів України в частині делегованих повноважень забезпечується загальним відділом міської ради шляхом:
- постійного моніторингу стану виконавської дисципліни, контролю за додержанням строків, встановлених для виконання документів;
- систематичного аналізу статистичних матеріалів щодо виконання контрольованого документа;
- розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради питання щодо стану виконавської дисципліни.
Виконавчими органами міської ради в цілому забезпечується дотримання строків виконання отриманих контрольованих документів, вимог щодо їх розгляду, підготовки та належного оформлення відповідних проектів документів, організації здійснення діловодного контролю за їх виконанням.
Контроль за виконанням документів у виконавчих органах міської ради покладено на посадових осіб, відповідальних за діловодство. В окремих виконавчих органах міської ради функції щодо діловодства та контролю є додатковими посадовими обов’язками. Слід зазначити, що в департаменті житлово-комунального господарства та будівництва міської ради ведення діловодства забезпечує відділ діловодства, кадрової роботи та господарчої діяльності, в департаменті комунальної власності та земельних відносин міської ради – сектор діловодства та кадрової роботи.
Організація (здійснення) контролю за виконанням запитів на інформацію
Робота щодо реєстрації (обліку), встановлення та дотримання контрольних строків, опрацювання резолюцій, ведення статистичної звітності та аналітичних матеріалів щодо запитів на інформацію, розміщення звітів щодо запитів на інформацію на офіційному сайті міської ради у виконавчих органах міської ради впорядкована та забезпечується на належному рівні.
 
Стан виконавської дисципліни за 10 місяців 2015 року щодо виконання контрольованих документів по виконавчих органах становить:

п/п
Найменування
виконавчого органу
міської ради
Показник виконавської дисципліни, % відповідно
до середнього показника 0,3%
1.
Департамент економічного розвитку
-
2.
Департамент житлово-комунального господарства        та будівництва
1,1%
3.
Департамент комунальної власності та земельних відносин
0,3%
4.
Департамент фінансів
-
5.
Департамент охорони здоров’я та соціального захисту населення
-
6.
Департамент молоді та спорту
-
7.
Управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг)
-
8.
Управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення
-
9.
Управління містобудування та архітектури
-
10.
Управління промисловості та екології
-
11.
Управління культури
-
12.
Управління освіти та науки
-
13.
Служба у справах дітей
-
14.
Архівне управління м.Дніпродзержинська
-
 
Проведений аналіз свідчить, що на високому рівні робота з контрольованими документами ведеться у департаменті економічного розвитку міської ради, управлінні містобудування та архітектури міської ради, управлінні освіти і науки міської ради, управлінні надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг).
Необхідно посилити персональну відповідальність посадових осіб за виконання контрольованих службових документів в департаменті житлово-комунального господарства та будівництва міської ради, департаменті комунальної власності та земельних відносин. Більшість контрольованих документів у зазначених департаментах виконуються своєчасно, але за тенденцією попереднього нагадування.
 
ВИСНОВОК:
Робоча група, провівши оцінку ефективності здійснення виконавчими органами міської ради контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України в частині делегованих повноважень, розпорядженнями голови облдержадміністрації, розпорядженнями міського голови та рішеннями виконавчого комітету міської ради за період з 01 січня по 01 листопада 2015 року відповідно до визначених показників, виявила, що у виконавчих органах міської ради забезпечується ведення архівної справи, використання автоматизованої системи діловодства, організація (здійснення) контролю за виконанням службових документів, ведення діловодства та підготовка документів відповідно до встановлених вимог.         
Ураховуючи результати проведення у 2015 році оцінки ефективності здійснення виконавчими органами міської ради контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України в частині делегованих повноважень, розпорядженнями голови облдержадміністрації, розпорядженнями міського голови та рішеннями виконавчого комітету міської ради та викладене вище, діяльність Дніпродзержинської міської ради визначено ефективною, зокрема по виконавчих органах міської ради визначено як ефективну, недостатньо ефективну у наведеній нижче таблиці.

п/п
Найменування виконавчого органу міської ради
Оцінка ефективності здійснення  контролю
1.
Департамент економічного розвитку
ефективна
2.
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва
 
ефективна
3.
Департамент комунальної власності                    та земельних відносин
ефективна
4.
Департамент фінансів
ефективна
5.
Департамент молоді та спорту
ефективна
6.
Управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг)
ефективна
7.
Управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення
ефективна
8.
Управління містобудування та архітектури
ефективна
9.
Управління промисловості та екології
недостатньо
ефективна
10.
Управління культури
ефективна
11.
Управління освіти та науки
ефективна
12.
Служба у справах дітей
ефективна
13.
Архівне управління м.Дніпродзержинська
ефективна
        
Керівник робочої групи:
____________________Т.Ж.Завгородня
Заступник керівника робочої групи:
_____________________Л.В.Товмач
Члени робочої групи:
____________________Н.А.Ілларіошина
____________________ І.В.Козлова
____________________ Р.А.Занько
____________________О.В.Солдатенко