Положення про відділ з питань кадрової роботи та управління персоналом адміністрації Дніпровського району

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ з питань кадрової роботи та управління персоналом адміністрації Дніпровського району

1. Відділ з питань кадрової роботи та управління персоналом адміністрації Дніпровського району (далі – відділ) утворюється міською радою у складі адміністрації Дніпровського району та забезпечує в межах району у місті виконання покладених на нього повноважень та завдань.

2. Відділ підпорядкований заступнику голови адміністрації (згідно з розподілом посадових обов’язків), підзвітний і підконтрольний голові адміністрації Дніпровського району.

3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, рекомендаціями Національного агентства України з питань державної служби, Міністерства соціальної політики України, Міністерства юстиції України та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують діяльність з питань кадрової роботи, управління персоналом та проходження служби в органах місцевого самоврядування, з питань запобігання і протидії корупції, розпорядчими актами Дніпропетровської обласної ради та Дніпропетровської обласної державної адміністрації, рішеннями Дніпродзержинської міської ради та виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами, а також цим Положенням.

4. Основними повноваженнями відділу є:

- забезпечення реалізації державної політики у сфері служби в органах місцевого самоврядування, з питань кадрової роботи та управління персоналом;

-          документальне оформлення проходження служби посадовими особами адміністрації Дніпровського району, фінансового відділу Дніпровського району, управління соціального захисту населення Дніпровського району, служби у справах дітей Дніпровського району (далі – адміністрація, структурні підрозділи адміністарції Дніпровського району зі статусом юридичної особи) та трудових відносин працівників адміністрації та структурних підрозділів адміністрації зі статусом юридичної особи;

-          організація заходів щодо підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб;

-           підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції;

-           проведення організаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції;

-           проведення перевірки фактів своєчасності подання декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру;

-           здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів;

-           надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства.

5. Відділ відповідно до визначених повноважень виконує такі завдання:

1) організовує:

- виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за  їх реалізацією;

- своєчасне подання посадовими особами адміністрації, структурних підрозділів адміністрації зі статусом юридичної особи (далі – посадові особи) відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру  за минулий рік (декларування доходів);

- складення Присяги посадової особи місцевого самоврядування для осіб, які вперше приймаються на службу в органи місцевого самоврядування;

- проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них завдань і обов’язків;

2) забезпечує:                       

- реалізацію державної політики у сфері служби в органах місцевого самоврядування, управління персоналом та кадрової роботи, з питань запобігання і протидії корупції;

- у разі виявлення правопорушень під час перевірок декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, інформування голови адміністрації та правоохоронних органів про виявлені правопорушення;

- у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими особами, інформування голови адміністрації та правоохоронних органів про виявлення таких фактів;

- в межах своїх повноважень доступ до публічної інформації, розпорядником якої є відділ;

- планування службової кар’єри та аналіз ефективності роботи персоналу;

- захист персональних даних працівників, які обробляються, від незаконної обробки та незаконного доступу до них;

- своєчасне внесення змін та доповнень до Колективного договору між власником та трудовим колективом адміністрації Дніпровського району;

- функціонування системи управління охороною праці в адміністрації Дніпровського району;

- дотримання правил пожежної безпеки, техніки безпеки та гігієни праці   в приміщенні адміністрації Дніпровського району;

3) здійснює:

- обробку персональних даних працівників адміністрації, структурних підрозділів адміністрації зі статусом юридичної особи (далі – працівниікв) у Базі персональних даних працівників в частині даних, які містяться в особових справах та особових картках працівників, наказах з кадрових питань, картках обліку військовозобов’язаних, звітах, що містять персоніфіковані дані працівників, електронній базі системи «Кадри-Картка»;

- організаційно-методичне керівництво формуванням кадрового резерву, проводить роботу з кадровим резервом, контролює виконання особистих планів, аналізує якісний склад кадрового резерву та узагальнює практику формування кадрового резерву в адміністрації, структурних підрозділах адміністрації за статусом юридичної особи;

- заходи щодо забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов’язані з проведенням службового розслідування та застосуванням дисциплінарних стягнень та заходів дисциплінарного впливу;

- заходи щодо ведення комп’ютерного обліку електронних особових справ (особових карток) та електронних карток посадових осіб, супроводження і зберігання відомостей для формування єдиної державної комп’ютерної системи “Кадри” та своєчасної підготовки і подання до органів влади вищого рівня необхідної інформації на паперових та електронних носіях;

- роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ, особових карток працівників;

- облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних;

- реєстрацію наказів з кадрових питань, виготовлення їх копій та розсилку, забезпечення їх збереження;

- облік використання відпусток та вихідних днів працівниками;

- оформлення листків тимчасової непрацездатності працівників адміністрації Дніпровського району;

- виконання заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням в діяннях посадових осіб;

- заходи щодо виявлення конфлікту інтересів;

- виявлення сприятливих для вчинення корупційних правопорушень ризиків в діяльності посадових осіб;

- облік посадових осіб, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;

- розгляд, у межах наданих повноважень, повідомлення щодо причетності посадових осіб до вчинення корупційних правопорушень;

- надання посадовим особам розяснень щодо застосування антикорупційного законодавства;

- надання допомоги в заповненні декларацій про майно, доходи, витрати  і зобов’язання фінансового характеру посадовим особам;

- проведення у встановленому законодавством порядку перевірки декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру;

- у разі виявлення порушень терміну подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру письмове повідомлення про це посадових осіб для подання ними письмового пояснення та/або виправленої декларації;

-      прийом громадян з питань, віднесених до повноважень відділу;

4) готує:

- проекти рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської  ради, розпоряджень міського голови, наказів голови адміністрації Дніпровського району з питань, віднесених до повноважень відділу;

- проекти угод, договорів, протоколів з питань, віднесених до повноважень відділу;

- подання міському голові щодо преміювання працівників адміністрації Дніпровського району;

- інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові адміністрації Дніпровського району, міській раді, виконавчому комітету міської ради, міському голові;

- проект Колективного договору між власником та трудовим колективом адміністрації Дніпровського району;

- Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників адміністрації Дніпровського району та структурних підрозділів адміністрації зі статусом юридичної особи;

- графіки відпусток працівників;

- документи для службових відряджень працівників адміністрації;

- листи підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності з питань, віднесених до повноважень відділу;

- заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням в діяннях посадових осіб;

- протоколи нарад, засідань, зустрічей з питань, віднесених до повноважень відділу;

- довідки, інформації, інформаційно-аналітичні матеріали з питань, віднесених до повноважень відділу;

-      відповіді на звернення громадян з питань, віднесених до повноважень відділу;

5) контролює:

- та узагальнює розроблення Положень про структурні підрозділи адміністрації та структурні підрозділи адміністрації зі статусом юридичної особи та посадових (службових, робочих) інструкцій працівнвиків адміністрації, структурних підрозділів адміністрації зі статусом юридичної особи, внесення змін до них;

- виконання керівниками структурних підрозділів функцій з організації робіт з обробки персональних даних працівників та їх захисту в частині окремих складових Бази персональних даних працівників адміністрації, структурних підрозділів адміністрації зі статусом юридичної особи;

- дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів;

- здійснення заходів щодо запобігання корупційних правопорушень в діяннях посадових осіб;

- виконання умов Колективного договору між власником та трудовим колективом адміністрації Дніпровського  району;

- стан трудової та виконавської дисципліни в адміністрації, структурних підрозділах адміністрації зі статусом юридичної особи;

6) бере участь у:

- проведенні в установленому порядку службового розслідування (перевірки) з метою виявлення причин та умов, що призвели до вчинення корупційного правопорушення або невиконання вимог антикорупційного законодавства;

- розробленні проектів рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови, наказів голови адміністрації Дніпровського району головними розробниками яких є інші структурні підрозділи адміністрації Дніпровського району;

- заходах, які проводяться керівництвом адміністрації Дніпровського району;

7) вносить пропозиції щодо:

- структури адміністрації Дніпровського району, структурних підрозділів адміністрації зі статусом юридичної особи;

- повноважень адміністрації Дніпровського району, структурних підрозділів адміністрації зі статусом юридичної особи;

- переміщення та переведення працівників адміністрації Дніпровського району, структурних підрозділів адміністрації зі статусом юридичної особи;

- ротації кадрів та просування по службі посадових осіб;

- перевірки використання робочого часу працівниками адміністрації Дніпровського району, структурних підрозділів адміністрації зі статусом юридичної особи;

- преміювання працівників адміністрації Дніпровського району, структурних підрозділів адміністрації зі статусом юридичної особи;

- застосування дисциплінарних стягнень та заходів дисциплінарного впливу;

- поліпшення стану трудової та виконавської дисципліни в адміністрації Дніпровського району, структурних підрозділах адміністрації зі статусом юридичної особи;

- усунення ризиків для вчинення корупційних правопорушень у діяльності посадових осіб;

8) вивчає поточну та перспективну потребу в персоналі;

9) планує переміщення по службі посадових осіб з урахуванням їх індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результатів роботи;

10) веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад посадових осіб;

11) ознайомлює працівників з Колективним договором, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими (службовими, робочими) інструкціями з проставленням ними особистих підписів;

12) оформляє документи про присвоєння чергових рангів посадовим особам;

13) обчислює стаж служби в органах місцевого самоврядування, готує документи для встановлення надбавок за вислугу років;

14) проводить роботу щодо створення сприятливого психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;

15) розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз’яснення, веде прийом громадян з питань, віднесених до повноважень відділу;

16) проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування;

17)   взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції вищих органів місцевого самоврядування, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції;

6. Покладання на відділ обов’язків, що не належать або виходять за межі його повноважень, забороняється.

7. Відділ для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

1) одержувати у встановленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів адміністрації Дніпровського району, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів адміністрації Дніпровського району, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

3) користуватись у встановленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

4) скликати у встановленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його повноважень;

5) на обробку персональних даних фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на відділ повноважень;

6) перевіряти і контролювати дотримання працівниками Правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування.

8. Відділ у встановленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами адміністрації Дніпровського району, органами місцевого самоврядування, іншими центральними органами виконавчої влади, а також підпрємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

9. Відділ очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» у встановленому законодавством порядку.