|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Начальник ГУ ДФС
_________________ В.М. Андрухів « 28 » грудня 2015 року
|
№ з/п |
Зміст заходу |
Відповідальні виконавці |
Термін виконання |
1. |
Розділ 1. Організація роботи щодо забезпечення виконання встановлених завдань із надходження податків, зборів та інших платежів, а також єдиного внеску до бюджетів та державних цільових фондів
|
||
1.1. |
Забезпечення надходження податків, зборів та інших платежів (далі – платежі) до державного і місцевого бюджетів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) у розрізі платежів в обсягах, визначених наказами Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДФС) |
Структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
1.2. |
Здійснення аналізу стану надходжень платежів до загального та спеціального фондів державного бюджету у розрізі джерел доходів, бюджетоутворюючих платників податків, за видами економічної діяльності, з метою виявлення резервів їх збільшення. Підготовка відповідних аналітичних матеріалів органам виконавчої влади, керівництву Дніпродзержинської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі – ОДПІ) на засідання колегії ГУ ДФС, апаратні наради (наради) тощо |
Координаційно-моніторинговий відділ, структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
1.3. |
Забезпечення своєчасності та повноти сплати податку на прибуток підприємств у обсягах, не менших ніж доведено відповідними наказами ГУ ДФС та ОДПІ про індикативні показники доходів, у т.ч. авансових внесків з податку на прибуток |
Управління оподаткування юридичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.4. |
Здійснення контролю за повнотою і достовірністю нарахування та сплати частини прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами і їх об’єднаннями та своєчасністю сплати авансових внесків з податку на прибуток при виплаті дивідендів |
Управління оподаткування юридичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.5. |
Опрацювання звітності платників податків за підсумками декларування податку на прибуток за 2015 рік у розрізі суб’єктів господарювання, які: припинили сплату авансових внесків у зв’язку з поданням збиткової (безприбуткової) звітності за 9 місяців 2015 року; протягом 2015 року обрали спрощену систему оподаткування та припинили нарахування та сплату авансових внесків; повинні надати уточнюючи розрахунки та збільшити нарахування авансових внесків (за результатами контрольно-перевірочної роботи за 2014 рік збільшено базу оподаткування) |
Управління оподаткування юридичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.6. |
Відпрацювання резервів додаткових надходжень податку на прибуток у розрізі «ризикових» груп платників податку згідно з доведеними ГУ ДФС відповідними процедурами та методами |
Управління оподаткування юридичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.7. |
Забезпечення контролю за скороченням надміру сплачених сум податку на прибуток та недопущення їх росту |
Управління оподаткування юридичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.8. |
Забезпечення контролю за сплатою податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами |
Управління оподаткування юридичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.9. |
Забезпечення повноти нарахування та своєчасності сплати задекларованих сум ПДВ у обсягах, не менших, ніж доведено відповідними наказами ГУ ДФС та ОДПІ про індикативні показники доходів |
Управління оподаткування юридичних осіб, управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.10. |
Проведення заходів щодо поліпшення рівня декларування позитивних нарахувань з ПДВ та добровільної сплати за рахунок оперативного та якісного контролю за відповідністю задекларованих податкових зобов’язань показникам економічного розвитку |
Управління оподаткування юридичних осіб, управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.11. |
Проведення заходів щодо розширення кола сумлінних платників податку, зокрема, за рахунок упередження згортання нарахованих зобов’язань від’ємним значенням ПДВ, сформованим за рахунок податкового кредиту по сумнівних операціях |
Управління оподаткування юридичних осіб, управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.12. |
Проведення моніторингу даних Єдиного реєстру податкових накладних та встановлення дієвого контролю щодо реєстрації податкових накладних та формування податкового кредиту по податкових накладних суб’єктами господарювання |
Управління оподаткування юридичних осіб, управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Щомісячно |
1.13. |
Здійснення контролю за правомірністю використання спеціальних режимів оподаткування з ПДВ сільськогосподарськими товаровиробниками |
Управління оподаткування юридичних осіб, управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.14. |
Вжиття заходів із ліквідації заборгованості з відшкодування ПДВ та недопущення виникнення протермінованої заборгованості з відшкодування ПДВ |
Управління оподаткування юридичних осіб, управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.15. |
Вжиття заходів щодо своєчасного відпрацювання підприємств реального сектору економіки, які скористалися послугами «сумнівних» контрагентів для мінімізації чи ухилення від оподаткування |
Управління оподаткування юридичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.16. |
Забезпечення дієвого контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати акцизного податку у розмірах, не менших, ніж доведено відповідними наказами ГУ ДФС та ОДПІ про індикативні показники доходів
|
Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів, відділення |
Протягом півріччя |
1.17. |
Забезпечення контролю за цільовим використанням підакцизних товарів, які оподатковуються за пільговими ставками акцизного податку |
Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
|
Протягом півріччя |
1.18. |
Забезпечення повноти нарахування та сплати рентних платежів та екологічного податку |
Управління оподаткування юридичних осіб, управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.19. |
Проведення аналізу звітів про втрати бюджету внаслідок пільгового оподаткування. У разі виявлення фактів неправомірності застосування платниками пільг, вжити заходів, встановлених чинним законодавством. Підготовка відповідних аналітичних матеріалів керівництву ОДПІ та ГУ ДФС |
Координаційно-моніторинговий відділ, структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
1.20. |
Формування інформації про виконання ОДПІ доведених індикативних показників доходів та підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів керівництву ОДПІ для участі у засіданнях Колегії ДФС України (далі – ДФС), ГУ ДФС, нарад за участі керівників ДПІ з питань забезпечення надходжень платежів до державного бюджету |
Координаційно-моніторинговий відділ, структурні підрозділи, відділення |
Щомісячно |
1.21. |
Залучення до оподаткування фізичних осіб – підприємців, щодо яких виявлені розбіжності між задекларованими сумами доходів та інформацією згідно з базою даних за ф.1ДФ та доходами, виплаченими самозайнятій особі (ознака «157») |
Управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.22. |
Визначення та залучення резервів збільшення надходження до бюджету податку на доходи фізичних осіб за результатами опрацювання відомостей податкових розрахунків ф.1ДФ |
Управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.23. |
Забезпечення повноти нарахування та сплати до місцевого бюджету транспортного податку |
Управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.24. |
Забезпечення нарахування фізичним особам податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та здійснення контролю за повнотою декларування податку юридичними особами, власниками об’єктів нерухомості |
Управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.25. |
Забезпечення нарахування платникам плати за землю з фізичних осіб (земельного податку, орендної плати) та здійснення контролю за повнотою декларування та сплати податку юридичними особами та фізичними особами – підприємцями |
Управління доходів і зборів з фізичних осіб, управління оподаткування юридичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.26. |
Здійснення податкового контролю за установами та організаціями, які справляють державне мито |
Управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.27. |
Здійснення організаційних заходів із проведення у 2016 році кампанії декларування доходів громадян, отриманих у 2015 році
|
Управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.28. |
Забезпечення своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати єдиного внеску, застосування фінансових санкцій, адміністративних стягнень
|
Управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.29. |
Залучення платників до добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування |
Управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
1.30. |
Забезпечення скорочення податкового боргу. Вжиття заходів, спрямованих на зменшення кількості підприємств-боржників та загальної суми податкового боргу
|
Відділ погашення заборгованостей, відділення |
Протягом півріччя |
1.31. |
Проведення позовної роботи в частині направлення звернень до суду щодо накладення арешту на кошти та інші цінності, що знаходяться в банку платника податків, який має податковий борг, у разі, якщо у такого платника податків відсутнє майно та/або його балансова вартість менша суми податкового боргу, та/або таке майно не може бути джерелом погашення податкового боргу |
Відділ погашення заборгованостей, відділення |
Протягом півріччя |
1.32. |
Здійснення опису майна платника податків у податкову заставу та його продажу відповідно до вимог діючого законодавства
|
Відділ погашення заборгованостей, відділення |
Протягом півріччя |
1.33. |
Проведення роботи щодо виявлення, обліку, зберігання, оцінки, розпорядження безхазяйним майном, а також іншим майном, що переходить у власність держави |
Відділ погашення заборгованостей, відділення |
Протягом півріччя |
1.34. |
Розгляд пропозицій платників податків щодо розстрочення (відстрочення) сплати грошових зобов’язань та податкового боргу, підготовка відповідних рішень згідно з вимогами чинного законодавства та здійснення контролю за виконанням умов договорів розстрочення (відстрочення) |
Відділ погашення заборгованостей, відділення |
Протягом півріччя |
1.35. |
Забезпечення стягнення до бюджетів та державних цільових фондів сум простроченої заборгованості суб’єктів господарювання перед державою за кредитом (позикою), залученим під державну гарантію |
Відділ погашення заборгованостей, відділення |
Протягом півріччя |
2. |
Розділ 2. Організація проведення контрольно-перевірочної роботи
|
||
2.1. |
Надання пропозицій до планів-графіків проведення документальних планових перевірок суб’єктів господарювання, у т.ч. фізичних осіб |
Управління податкового аудиту, управління доходів і зборів з фізичних осіб |
Протягом півріччя |
2.2. |
Проведення (участь у проведенні) перевірок дотримання суб’єктами господарювання вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого законом покладено на органи ДФС |
Управління податкового аудиту, управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів |
Протягом півріччя |
2.3. |
Проведення фактичних перевірок щодо дотримання суб’єктами господарювання норм законодавства з питань наявності ліцензій, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) тощо |
Управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів |
Протягом півріччя |
2.4. |
Проведення перевірок суб’єктів господарювання – фізичних осіб з питань сплати єдиного внеску |
Управління доходів і зборів з фізичних осіб |
Протягом півріччя |
2.5. |
Здійснення заходів контролю стосовно суб’єктів господарювання, які порушують податкове законодавство при виплаті заробітної плати (без утримання податку на доходи фізичних осіб, виплати за рахунок не облікованих коштів, використання праці найманих осіб без укладання трудових угод) |
Управління доходів і зборів з фізичних осіб
|
Протягом півріччя |
2.6. |
Забезпечення проведення перевірок суб’єктів господарювання з питань правомірності заявлених ними до відшкодування з бюджету сум ПДВ
|
Управління оподаткування юридичних осіб, управління доходів і зборів з фізичних осіб
|
Протягом півріччя |
2.7. |
Проведення перевірок суб’єктів господарювання з питань дотримання вимог законодавства, яке регулює відносини у сфері виробництва та обігу спирту, спиртовмісної продукції, нафтопродуктів, палива моторного альтернативного, скрапленого газу, алкогольних напоїв і тютюнових виробів тощо |
Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів |
Протягом півріччя |
2.8. |
Проведення документальних перевірок суб’єктів господарювання, стосовно яких прийнято рішення про припинення (закриття) їх діяльності |
Управління оподаткування юридичних осіб, управління доходів і зборів з фізичних осіб |
Протягом півріччя |
2.9. |
Проведення зустрічних звірок юридичних та фізичних осіб – підприємців |
Управління податкового аудиту, управління доходів і зборів з фізичних осіб
|
Протягом півріччя |
2.10. |
Проведення перевірок платників податків з питань повноти нарахування та сплати податків під час здійснення контрольованих операцій |
Управління податкового аудиту |
Протягом півріччя |
2.11. |
Здійснення перевірок суб’єктів господарювання з питань своєчасності подання податкової звітності по закріплених платежах та повноти і своєчасності сплати самостійно задекларованих податкових зобов’язань |
Управління оподаткування юридичних осіб, управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів, відділення
|
Протягом півріччя |
2.12. |
Проведення перевірок відповідно до Закону України від 16 вересня 2014 року |
Управління доходів і зборів з фізичних осіб |
Протягом півріччя |
2.13. |
Проведення перевірок відомостей, зазначених особами у декларацiях про майно, доходи, витрати i зобов'язання фiнансового характеру за минулий рік відповідно до частини 9 статті 12 Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VIІ «Про запобігання корупції» |
Управління доходів і зборів з фізичних осіб |
Протягом півріччя |
3. |
Розділ 3. Організація роботи щодо контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів
|
||
3.1. |
Організація роботи з приймання документів та видачі оформлених ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами суб’єктам господарювання |
Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів |
Протягом півріччя |
3.2. |
Проведення роботи щодо запобігання і боротьби з незаконним виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, нафтопродуктів та палива-моторного альтернативного |
Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів |
Протягом півріччя |
3.3. |
Забезпечення належної організації роботи акцизних постів на підприємствах, які використовують речовини, отримані за нульовою ставкою акцизного податку як сировину для виробництва у хімічній промисловості |
Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів |
Протягом півріччя |
3.4. |
Забезпечення належної організації роботи акцизних складів на підприємствах, які здійснюють діяльність з вироблення, оброблення (перероблення), змішування, зберігання, одержання чи видачі нафтопродуктів, скрапленого газу, палива моторного альтернативного |
Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів |
Протягом півріччя |
3.5. |
Забезпечення належного контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства щодо реалізації тютюнових виробів за цінами, вищими від максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби, встановлених виробниками або імпортерами таких тютюнових виробів |
Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів |
Протягом півріччя |
3.6. |
Виявлення та руйнування схем ухилення від сплати акцизного податку під час реалізації підакцизних товарів |
Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів |
Протягом півріччя |
3.7. |
Забезпечення обстеження місць зберігання, виробництва, транспортування та реалізації спирту, спиртовмісної продукції, виноматеріалів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та палива-моторного альтернативного
|
Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів |
Протягом півріччя |
4. |
Розділ 4. Організація роботи щодо боротьби з правопорушеннями у сфері оподаткування, митній і бюджетній сферах, а також правопорушеннями, пов’язаними з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом
|
||
4.1. |
Забезпечення взаємодії з оперативним управлінням та слідчим відділом фінансових розслідувань ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області щодо запобігання та виявлення кримінальних та інших правопорушень у сфері оподаткування, митній та бюджетній сферах, провадження оперативно-розшукової діяльності та досудового розслідування
|
Структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
4.2. |
Проведення, у межах компетенції, заходів щодо виявлення фактів ухилення від сплати податків, не облікованого виготовлення і реалізації продукції підприємствами-виробниками підакцизних товарів |
Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів, управління податкового аудиту
|
Протягом півріччя |
4.3. |
Забезпечення застосування, у межах компетенції, заходів щодо протидії незаконному ввезенню та обігу на внутрішньому ринку підакцизних товарів, вилучення їх з незаконного обігу |
Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів, управління податкового аудиту, управління оподаткування юридичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
5. |
Розділ 5. Впровадження та розвиток електронних сервісів для суб’єктів господарювання. Організація роботи з платниками податків, громадськістю та засобами масової інформації
|
||
5.1. |
Дотримання термінів розгляду та опрацювання заяв на реєстрацію платника ПДВ, заяв про анулювання реєстрації платника ПДВ, запитів про отримання витягу з реєстру платників ПДВ, які надані суб’єктами господарювання засобами електронного зв’язку в електронній формі |
Управління реєстрації платників та електронних сервісів, відділення |
Протягом півріччя |
5.2. |
Дотримання вимог чинного законодавства при прийманні та обробці документів податкової звітності платників податків, моніторинг роботи приймального шлюзу ДФС |
Управління реєстрації платників та електронних сервісів, відділ ІТ, відділення |
Протягом півріччя |
5.3. |
Вжиття заходів щодо залучення платників податків до отримання послуг електронного цифрового підпису |
Управління реєстрації платників та електронних сервісів, відділення |
Протягом півріччя |
5.4. |
Забезпечення своєчасного надання адміністративних послуг та інших сервісів платникам податків у Центрах обслуговування платників |
Управління реєстрації платників та електронних сервісів, структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
5.5. |
Забезпечення опрацювання відомостей з Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, створення відокремлених підрозділів юридичних осіб |
Управління реєстрації платників та електронних сервісів, відділення |
Протягом півріччя |
5.6. |
Забезпечення формування, ведення і достовірності даних: Реєстру платників ПДВ; Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; Реєстру постійних представництв – нерезидентів; Реєстру договорів про спільну діяльність; Реєстру неприбуткових організацій та інших реєстрів |
Структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
5.7. |
Забезпечення кваліфікованого і своєчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» |
Управління реєстрації платників та електронних сервісів, структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
5.8. |
Організація та проведення особистого прийому громадян посадовими особами ОДПІ. Доведення до структурних підрозділів ОДПІ доручень, наданих керівництвом під час особистих прийомів громадян |
Управління реєстрації платників та електронних сервісів, структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя (відповідно до затвердженого графіка особистого прийому громадян) |
5.9. |
Забезпечення своєчасного розгляду та надання відповідей на запити на інформацію відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» |
Структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
5.10. |
Забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень громадян та суб’єктів господарювання, які надходять на електронний сервіс «Пульс»
|
Управління реєстрації платників та електронних сервісів, структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
5.11. |
Організація та проведення зустрічей з представниками бізнесу та інститутів громадянського суспільства для обговорення актуальних питань реалізації податкової політики |
Сектор комунікацій, структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
5.12. |
Організація та проведення семінарів, інтернет-семінарів/конференцій для платників щодо практики застосування законодавства з питань, що належать до компетенції ОДПІ |
Сектор комунікацій, структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
5.13. |
Проведення «круглих столів», тематичних зустрічей на підприємствах, в організаціях, установах та інших заходів з актуальних питань, що належать до компетенції ОДПІ |
Сектор комунікацій, структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
5.14. |
Здійснення своєчасного, об’єктивного та систематичного інформування громадськості через ЗМІ та суб-сайт територіальних органів ДФС у Дніпропетровській області про реалізацію податкової політики, завдань, напрямів і результатів роботи ОДПІ, соціальної значимості добровільної сплати податків, зборів та інших платежів |
Сектор комунікацій, структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
5.15. |
Висвітлення у ЗМІ кампанії декларування доходів громадян, отриманих у 2015 році
|
Сектор комунікацій, управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
До 01.05.2016 |
5.16. |
Проведення за участі керівництва ОДПІ прес-конференцій, брифінгів та інших публічних заходів з актуальних питань діяльності ОДПІ |
Сектор комунікацій, структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
5.17. |
Проведення масово-роз’яснювальної роботи серед платників шляхом підготовки та розміщення у ЗМІ матеріалів щодо практики застосування законодавства з питань, що належать до компетенції ДФС |
Сектор комунікацій, структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
5.18. |
Забезпечення надання інформації відповідно до вимог статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» для оприлюднення на суб-сайті територіальних органів ДФС у Дніпропетровській області |
Сектор комунікацій, структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
6. |
Розділ 6. Забезпечення взаємозв’язків з органами державної влади та місцевого самоврядування тощо
|
||
6.1. |
Проведення, сумісно з органами місцевого самоврядування, роботи з керівниками підприємств, установ, організацій (незалежно від форм власності), спрямованої на зменшення податкового боргу, погашення заборгованості з виплати заробітної плати, підвищення рівня виплати заробітної плати та сплати належних сум податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску |
Управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділ погашення заборгованостей, відділення |
Протягом півріччя |
6.2. |
Забезпечення участі представників ОДПІ та надання відповідних матеріалів на засідання комісії міської ради та районних державних адміністрацій з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевих бюджетів |
Управління оподаткування юридичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
6.3. |
Забезпечення взаємодії з: |
|
|
6.3.1. |
місцевими органами Державної виконавчої служби з метою збільшення надходжень коштів до бюджету за судовими рішеннями щодо стягнення податкового боргу, прийнятими на користь ОДПІ; |
Відділ погашення заборгованостей, відділення |
Протягом півріччя |
6.3.2. |
Департаментом екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної держаної адміністрації щодо переліку водокористувачів, які мають дозволи на спеціальне водокористування та які працюють без дозволів, та щодо платників, які мають дозволи на скиди, викиди та розміщення відходів; |
Управління оподаткування юридичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
6.3.3. |
Дніпропетровським обласним виробничим управлінням водного господарства щодо надання інформації по підприємствах, які не подали статистичну звітність; |
Управління оподаткування юридичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
6.3.4. |
державними реєстраторами, іншими установами – учасниками реєстраційних та після реєстраційних дій щодо забезпечення повноти обліку платників податків; |
Управління реєстрації платників та електронних сервісів, відділення
|
Протягом півріччя |
6.3.5. |
управліннями Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області щодо звірки звітних даних про надходження податків і зборів до бюджетів усіх рівнів; |
Координаційно- моніторинговий відділ, відділення
|
Щомісячно |
6.3.6. |
Департаментом фінансів Дніпродзержинської міської ради, фінансовими управліннями райдержадміністрацій з питань оподаткування та планування бюджетів у розрізі адміністративно-територіальних одиниць |
Координаційно-моніторинговий відділ, структурні підрозділи, відділення
|
Протягом півріччя |
6.4. |
Забезпечення проведення звірок з органами місцевого самоврядування щодо переліку орендарів з якими укладено договори оренди земельних ділянок та з землевпорядними органами |
Управління оподаткування юридичних осіб, управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділення |
Протягом півріччя |
7. |
Розділ 7. Координація роботи з питань основної діяльності, здійснення контролю за виконанням документів
|
||
7.1. |
Формування плану роботи ОДПІ на друге півріччя 2016 року, направлення його до Забезпечення оприлюднення плану роботи ОДПІ на друге півріччя 2016 року шляхом розміщення його на суб-сайті територіальних органів ДФС у Дніпропетровській області |
Організаційно-розпорядчий сектор, структурні підрозділи, відділення |
Травень
|
7.2. |
Складання звіту про виконання плану роботи ОДПІ на друге півріччя 2015 року, направлення його до ГУ ДФС та забезпечення розміщення на суб-сайті територіальних органів ДФС у Дніпропетровській області |
Організаційно-розпорядчий сектор, структурні підрозділи, відділення |
Січень |
7.3. |
Складання звіту про виконання плану роботи ОДПІ на 2015 рік, направлення його до
|
Організаційно-розпорядчий сектор, структурні підрозділи, відділення |
Січень |
7.4. |
Підготовка та надання, в установленому порядку, до ГУ ДФС для погодження начальником ГУ ДФС та подальшого затвердження Головою ДФС структури ОДПІ та переліків змін до неї |
Організаційно-розпорядчий сектор |
Протягом півріччя |
7.5. |
Підготовка та надання, в установленому порядку, на затвердження начальнику
|
Відділ фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку |
Протягом півріччя |
7.6. |
Здійснення комплексу заходів щодо виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 05 травня 2014 року № 85 «Про деякі питання затвердження граничної чисельності працівників апарату та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, інших державних органів» зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 840 в частині скорочення штатної чисельності ОДПІ |
Організаційно-розпорядчий сектор, відділ персоналу, відділ фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку, юридичний відділ |
Протягом півріччя |
7.7. |
Забезпечення проведення заходів з реорганізації ОДПІ відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 листопада 2015 року № 892 «Деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби» |
Організаційно-розпорядчий сектор, відділ персоналу, відділ фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку, юридичний відділ, управління реєстрації платників та електронних сервісів |
Протягом півріччя |
7.8. |
Організаційне забезпечення проведення апаратних нарад ОДПІ з питань основної діяльності та підготовка відповідних інформаційно-аналітичних матеріалів |
Організаційно-розпорядчий сектор, структурні підрозділи, відділення
|
Протягом півріччя |
7.9. |
Здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням доручень, визначених розпорядчими документами органів вищого рівня, зверненнями і запитами народних депутатів України, депутатів місцевих Рад; розпорядчими документами ДФС, ГУ ДФС та ОДПІ, зверненнями громадян, фізичних осіб підприємців, адвокатів та арбітражних керуючих, запитами на публічну інформацію та зверненнями, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр», а також дорученнями керівництва ОДПІ до іншої вхідної кореспонденції |
Управління реєстрації платників та електронних сервісів, відділ інфраструктури, організаційно-розпорядчий сектор |
Протягом півріччя |
7.10. |
Здійснення системної оцінки рівня виконавської дисципліни у структурних підрозділах ОДПІ
|
Управління реєстрації платників та електронних сервісів, відділ інфраструктури, організаційно-розпорядчий сектор |
Протягом півріччя |
8. |
Розділ 8. Організація правової роботи
|
||
8.1. |
Забезпечення представлення у встановленому законодавством порядку інтересів ОДПІ в судах, інших органах під час розгляду правових питань і спорів |
Юридичний відділ |
Протягом півріччя |
8.2. |
Організація роботи щодо забезпечення реалізації рішень суду апеляційної/касаційної інстанцій, прийнятих на користь держави протягом звітного періоду |
Юридичний відділ |
Протягом півріччя |
8.3. |
Організація та ведення позовної роботи, спрямованої на забезпечення надходження платежів до бюджетів та державних цільових фондів |
Юридичний відділ |
Протягом півріччя |
9. |
Розділ 9. Здійснення внутрішнього аудиту та контролю
|
||
9.1. |
Надання необхідної інформації та матеріалів працівникам ДФС, ГУ ДФС при проведенні тематичних та оперативних перевірок з окремих питань діяльності |
Структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
9.2. |
Забезпечення усунення порушень та недоліків, виявлених за результатами проведених перевірок працівниками ДФС, ГУ ДФС |
Структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
9.3. |
Розгляд та аналіз звернень (скарг) на дії працівників ОДПІ, у разі необхідності проведення службових розслідувань (перевірок) |
Структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
10. |
Розділ 10. Організація роботи з персоналом. Запобігання і боротьба з корупцією в ОДПІ
|
||
10.1. |
Організація роботи щодо укомплектування структурних підрозділів ОДПІ працівниками відповідного фаху і кваліфікації |
Відділ персоналу |
Протягом півріччя |
10.2. |
Підвищення кваліфікації фахівців, у т.ч.: |
|
|
10.3. |
організація направлення працівників ОДПІ на навчання з підвищення кваліфікації у навчальних закладах системи підвищення кваліфікації, що належать до сфери управління ДФС |
Відділ персоналу |
Протягом півріччя |
10.4. |
здійснення контролю за проведенням навчання працівників ОДПІ на дистанційних короткострокових навчальних курсах відповідно до планів-графіків, затверджених ГУ ДФС |
Відділ персоналу |
Протягом півріччя |
10.5. |
Здійснення профілактичних заходів, спрямованих на запобігання, виявлення та припинення корупційних проявів в структурних підрозділах ОДПІ |
Структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
10.6. |
Забезпечення вжиття заходів щодо запобігання виникненню конфлікту інтересів у структурних підрозділах ОДПІ відповідно до вимог чинного законодавства |
Структурні підрозділи, відділення |
Протягом півріччя |
10.7. |
Організація роботи щодо подання працівниками ОДПІ декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік |
Відділ персоналу |
І квартал |
11. |
Розділ 11. Організація фінансової діяльності. Матеріально-технічний розвиток
|
||
11.1. |
Розробка та надання ГУ ДФС на затвердження кошторисів та планів асигнувань за бюджетними програмами, закріпленими за ОДПІ згідно з обсягами, затвердженими у розписі Державного бюджету України на 2016 рік |
Відділ фінансово- економічної роботи та бухгалтерського обліку |
У терміни, встановлені ГУ ДФС |
11.2. |
Забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів |
Відділ фінансово- економічної роботи та бухгалтерського обліку |
Протягом півріччя |
11.3. |
Забезпечення виконання доведених ГУ ДФС до ОДПІ: - кошторисів, планів асигнувань загального та спеціального фондів державного бюджету; - планів використання бюджетних коштів і помісячних планів використання коштів відповідно до обсягів, затверджених у розписі державного бюджету |
Відділ фінансово- економічної роботи та бухгалтерського обліку |
Протягом півріччя |
11.4. |
Складання консолідованої фінансової звітності про виконання кошторису за бюджетними програмами, відповідальним виконавцем чи співвиконавцем яких визначено ОДПІ, та подання її до ГУ ДФС |
Відділ фінансово- економічної роботи та бухгалтерського обліку |
Протягом півріччя |
11.5. |
Підготовка і надання щомісячної, квартальної та річної фінансової звітності по виконанню кошторисів до Пенсійного фонду, фонду соціального страхування та ОДПІ |
Відділ фінансово- економічної роботи та бухгалтерського обліку |
Протягом півріччя |
11.6. |
Здійснення заходів щодо розвитку матеріально-технічної бази ОДПІ, поліпшення умов праці працівників, забезпечення та оснащення сучасними системами зв’язку, усіх видів інженерних комунікацій тощо |
Відділ інфраструктури
|
Протягом півріччя |
11.7. |
Здійснення заходів щодо проведення закупівель відповідно до законодавчих та інших нормативно-правових актів |
Відділ інфраструктури
|
Протягом півріччя |
11.8. |
Здійснення заходів щодо посилення протипожежного захисту об'єктів у 2016 році, проведення обов’язкових для виконання в між опалювальний сезон планово-попереджувальних ремонтних і налагоджувальних робіт |
Відділ інфраструктури
|
Протягом півріччя |
11.9. |
Забезпечення щоденного контролю та недопущення перевищення лімітів споживання теплової, електричної енергії, природного газу та води |
Відділ інфраструктури, відділення |
Протягом півріччя |
11.10. |
Підготовка об’єктів ОДПІ до роботи в осінньо-зимовий період – 2016-2017 роки |
Відділ інфраструктури |
Протягом півріччя |
12. |
Розділ 12. Інформаційно-технічне забезпечення діяльності ОДПІ.
|
||
12.1. |
Супроводження програмного комплексу призначеного для планування, обліку та аналізу кошторису видатків та адміністрування серверу централізованого бухгалтерського обліку ДФС |
Відділ ІТ |
Протягом півріччя |
12.2. |
Супроводження системи зовнішнього обміну документами ОДПІ та Державною казначейською службою та системи формування та подання до органів ДФС засобами телекомунікаційного зв’язку податкової звітності, податкових накладних та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді |
Відділ ІТ, відділення |
Протягом півріччя |
12.3. |
Супроводження системи формування засобами телекомунікаційного зв’язку податкової звітності, податкових накладних та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді |
Відділ ІТ, відділення |
Протягом півріччя |
12.4. |
Супроводження системи електронного документообігу АСЕДО РР |
Відділ ІТ |
Протягом півріччя |
12.5. |
Забезпечення адміністрування серверів баз даних районного рівня |
Відділ ІТ |
Протягом півріччя |
12.6. |
Забезпечення безперебійного супроводження роботи вузла електронної пошти в ОДПІ |
Відділ ІТ |
Протягом півріччя |
12.7. |
Забезпечення супроводження ІС центрального рівня |
Відділ ІТ |
Протягом півріччя |
12.8. |
Забезпечення належної роботи корпоративної мережі ОДПІ, вузла електронної пошти та програмного засобу «Fossmail» в ОДПІ |
Відділ ІТ |
Протягом півріччя |
12.9. |
Виконання регламентних робіт щодо наповнення баз даних ОДПІ, формування архівів згідно з регламентом експлуатації автоматизованої інформаційної системи |
Відділ ІТ |
Протягом півріччя |
13. |
Розділ 13. Забезпечення охорони державної таємниці, технічного та криптографічного захисту інформації
|
||
13.1. |
Проведення комплексу заходів з питань технічного захисту інформації в ОДПІ |
Відділ ІТ |
Протягом півріччя |
13.2. |
Організація та проведення робіт з використання комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі ОДПІ |
Відділ ІТ |
Протягом півріччя |
13.3. |
Впровадження комплексної системи захисту інформації в автоматизованих системах |
Відділ ІТ |
Протягом півріччя |
Начальник Дніпродзержинської
об’єднаної державної податкової
інспекції Головного управління
ДФС у Дніпропетровській області С.В. Кирпа