В.Буланов, «Відомості» № 3 від 19.01.2011
Починаючи з листопада, у місті розгорнулась активна боротьба з негараздами у сфері благоустрою і комунального господарства. І незважаючи на цілу низку проблем – починаючи з дефіциту коштів у бюджеті, і закінчуючи погодними «сюрпризами», результат цієї діяльності городяни встигли помітити, і оцінити. Зокрема, те, що на багатьох вулицях обрізуються сухі гілки й дерева, вивозяться купи сміття, ліквідуються стихійні звалища, фарбуються зупинки, огорожі, стовпи та віадуки.
Підстави для оптимізму додає й те, що наступальні темпи важливої роботи у сфері благоустрою міська влада знижувати не збирається.
На минулому тижні відбувся черговий об’їзд території міста першим заступником міського голови Костянтином Гузенком. Маршрут інспекційної поїздки, в якій брали участь голови райрад, керівники комунальних підприємств і профільних управлінь міськвиконкому, а також представники ЗМІ, включав місця, де останнім часом здійснюються найбільш активні роботи з благоустрою. Це транспортна розв’язка «Вовче горло», ділянка під мостовим переходом на вул. Петровського, вулиці Дніпропетровська від в’їзду в місто до станції Баглій.
К. Гузенко відзначив значну роботу, проведену комунальними підприємствами спільно з районами по приведенню зазначених територій в належний стан.
На нашу думку, це цілком заслужена оцінка. Щоб визначити різницю між тим, що було кілька тижнів тому, і тим, що побачили учасники об’їзду, не треба бути фахівцем з питань комунального господарства. Результати помітні, як говориться, неозброєним оком. Багатокілометровий бетонний паркан, що тягнеться вздовж Дніпропетровської до межі міста, з обох боків пофарбовано у приємний блакитний колір. Там же обабіч вирізаються неохайні хащі чагарників, до яких ніколи нікому не було діла, обрізуються гілки дерев. Конструкції залізничного віадуку в районі «Вовчого горла» теж пофарбовані.
Але найбільш вражаючі зміни відбулись на вул. Петровського під мостовим переходом. Ці знімки, зроблені з інтервалом у кілька тижнів, під час двох об’їздів, точно не придатні до рубрики «Знайди п’ять відмінностей». Фактично між ними – всього одна відмінність. Зате яка: відсутність «гірської гряди» з будівельного сміття. Вона стільки років мулила усім очі, що врешті решт стала сприйматись, як незмінна деталь тамтешнього пейзажу. Вже просто не вірилось, що цього давнього звалища, своєрідного пам’ятника безгосподарності, чи просто байдужості місцевої влади, можна колись позбутися.
Але саме так сталося на наших очах – немає вже цієї багаторічної ганьби! Подія, можливо й не така глобальна в масштабах міста, зате дуже красномовна і показова, причому відбулася вона без всякого галасу, як говориться – в робочому порядку. Як власне і має все робитись в системі міського господарства. Втім, масштаби там не такі вже й маленькі: за словами представників комунального підприємства «Газель», з-під мосту вивезено більше 60 КрАЗів. А це – більше 600 кубометрів сміття й багнюки.
Така ж наступальна тактика в боротьбі за чистоту і благоустрій везтиметься й надалі, – підкреслив, підводячи підсумки поїздки, К. Гузенко. Зараз активно запрацювали спеціалізовані комунальні підприємства, що не так давно перебували на межі повної зупинки – «Дорожник», «Зеленбуд», Управління мостів і шляхопроводів. Контроль за виконанням поставлених міською владою завдань і доручень везтиметься щоденно. До роботи у сфері благоустрою обов’язково залучатимуться підприємства і комерційні структури. До тих, хто не реагуватиме на відповідні звернення і пропозиції міської влади застосовуватимуться заходи адміністративного впливу, штрафні санкції, – зазначив К. Гузенко.
Хочеться сподіватись, що таких випадків виявиться небагато, адже всі зацікавлені жити в нормальному, чистому, впорядкованому місті.