Дніпродзержинська об’єднана державна фінансова інспекція інформує про результати проведеної контрольно-ревізійної роботи за 5 місяців 2013 року.
Діяльність Дніпродзержинської об’єднаної державної фінансової інспекції спрямована на забезпечення належного рівня фінансово-бюджетної дисципліни, здійснення контролю за використанням бюджетних коштів, станом збереження державного та комунального майна у різних соціально-економічних сферах діяльності, відповідно до повноважень, визначених Бюджетним кодексом України, Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», доручень Кабінету Міністрів України, ДФІ України та ДФІ в Дніпропетровській області та доручень, отриманих від правоохоронних органів.
Протягом січня-травня 2013 року проведено 17 ревізіїфінансово-господарської діяльності на 17-ти підприємствах, установах та організаціях. В ході проведення контрольних заходів охоплено контролем грошових та матеріальних ресурсів на загальну суму 407,9 млн.гривень.
За наслідками проведених ревізій встановлено фінансових порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на загальну суму 1490,09 тис. грн., в т.ч.:
· недоотримання доходів бюджетами всіх рівнів, підприємствами та організаціями, власних надходжень бюджетних установ по 10 об’єктах контролю на загальну суму 349,99 тис. гривень;
· витрат з порушенням законодавства, що призвели до збитку по 17 об’єктах контролю на загальну суму 1140,10 тис. гривень.
Вжитими заходами відшкодовано фінансових порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на загальну суму 996,84 тис. грн.,: що становить 66,9 відсотків від виявлених протягом поточного року порушень, в тому числі
· надійшло фінансових ресурсів з урахуванням сум усунення порушень, що виявлені у попередніх звітних роках на загальну суму 298,67 тис. грн., що складає 85,3 % від суми виявлених порушень;
· відшкодовано і поновлено втрат фінансових і матеріальних ресурсів з урахуванням сум усунення порушень, що виявлені у попередніх звітних роках на суму 698,16 тис. грн., або 61,2 % від суми виявлених порушень.
Для вжиття заходів щодо відшкодування встановлених порушень за 5 місяців 2013 року пред'явлено 3 позови до суду щодо відшкодування винними особами втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 2156,04 тис.гривень.
Також протягом січня - травня 2013 року інспекцією ініційовано подання позовних заяв перед 4 об’єктами контролю на суму 280,95 тис. грн та перед органами прокуратури 2 позови на суму 1469,1 тис. гривень.
За вищевказаний період подано 8 позовних заяв на загальну суму 2052,77 тис. грн, із яких станом на 01.06.2013 року задоволено 2 позови на суму 1284,97 тис. гривень.
За результатами проведених інспекцією контрольних заходів для прийняття управлінських рішень було направлено 21 інформацію з вимогами та пропозиціями по усуненню виявлених порушень та недоліків по яким прийнято 19 управлінських рішень об’єктами контролю, органами місцевого самоврядування для забезпечення усунення порушень та запобігання їх у подальшому.
За порушення з бюджетними коштами застосовано фінансові санкції, а саме, призупинено бюджетних асигнувань по 4 бюджетній установі, зупинено операції з бюджетними коштами 22 установам. До адміністративної відповідальності за ст. 164-2 КУпАП притягнуто 61 особи на суму 10,27 тис. грн., за ст. 164-12 КУпАП – 3 особи на суму 1,5 тис. гривень.
До правоохоронних органів передано матеріали 9 контрольних заходів, за результатом розгляду яких до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення 7 кримінальних проваджень.