Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та легалізації громадських формувань Дніпродзержинського міського управління юстиції

 

Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців

 

та легалізації громадських формувань Дніпродзержинського міського управління юстиції

 

адреса: 51925, м. Дніпродзержинськ, вул. Арсенічева, 64, ІІ поверх.

 

 

Графік роботи: з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00, п’ятниця – з 9.00 до 16.45; перерва з 13.00 до 13.45.

 

Телефони: начальник відділу Мішина Юлія Ігорівна: 53-33-73,

 

державні реєстратори: 53-33-15,  спеціалісти: 53-33-80.

 

До уваги фізичних осіб-підприємців! 

Державним реєстраторам надана можливість застосування аналогії закону при проведенні державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за судовим рішенням, що не пов’язано з її банкрутством, яке надійшло до державного реєстратора до набрання чинності Законом України від 13.05.2014 №1258-VI «Про внесення до деяких законодавчих актів України щодо спрощення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців за заявницьким принципом».

 

Таким чином, державні реєстратори мають право провести державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за судовим рішенням, що не пов’язано з її банкрутством, яке надійшло до державного реєстратора до 07.07.2014 року.

ШАНОВНІ СУБ'ЄКТИ ГОСПОДАРЮВАННЯ! 

На виконання Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року № 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг" з 01.10.2014 року прийом громадян з усіх питань пов'язаних з державною реєстрацією юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, внесенням змін, наданням відомостей з Єдиного державного реєстру тощо, буде проводитись виключно через муніціпальний центр надання адміністративних послуг, який розміщено за адресою : м. Дніпродзержинськ, пр. Комсомольський, буд. 10/12

 

Юридичні особи
 
Фізичні особи-підприємці
Включення до ЄДР відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року  

Форми реєстраційних карток
Запити та заяви, що подаються державному реєстратору
Новини у сфері державної реєстрації


 Реєстраційна служба інформує!

 

Сьогодні актуальним питанням в житті юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, стало питання зміни КВЕДів.

 

Що таке КВЕД? КВЕДи (класифікатор видів економічної діяльності) вибирають при первинній реєстрації підприємства, вони і визначають його основні види діяльності. КВЕДи вносяться до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), а також вказуються на довідці статистики. Одному суб’єкту господарювання максимум можна підібрати шість КВЕД. Якщо ж ви хочете почати працювати по новому виду діяльності, за яким у вас немає КВЕД — це не проблема, оскільки КВЕД можна змінювати.

 

Також варто знати, що КВЕД впливає на: достовірність бухгалтерської звітності, розмір збору до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, отримання ліцензій та дозволів, сертифікацію продукції і т.п.

 

Терміни змін до КВЕД З 1 січня 2012 набув чинності затверджений Держспоживстандартом національний класифікатор України ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної діяльності» (КВЕД). Новий КВЕД в повній мірі відповідає європейським вимогам і стандартам. Незважаючи на це, старий класифікатор України ДК 009:2005 буде діяти до кінця 2013 року, але при реєстрації нових підприємств або фізичних осіб-підприємців потрібно обов’язково використовувати новий класифікатор ДК 009:2010.

 

З цього випливає, що всі підприємства, організації та фізичні особи-підприємці зобов’язані до 31 грудня 2013 року перейти на нові КВЕД.

 

Для спрощення вибору нових КВЕД на сайті (kved.ukrstat.gov.ua) Державної служби статистики України створено «Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2005 та КВЕД-2010». Тут ви зможете визначити код КВЕД 2010 року, знаючи свій код зразка 2005 року і навпаки.

 

Процедура зміни КВЕД Для зміни кодів КВЕД потрібно подати державному реєстратору реєстраційні картки за формою № 4 для юридичних осіб і за формою     № 11 для фізичних осіб-підприємців.

 

Заповнювати в реєстраційних картках потрібно тільки розділ «Відомості про юридичну особу / фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» та розділ «Види економічної діяльності юридичної особи / фізичних осіб — підприємців»

 

У розділі «Види економічної діяльності юридичної особи / фізичних осіб — підприємців» потрібно вказати всі свої коди КВЕД зразка 2005 року з назвою і описом видів економічної діяльності та поставити знак мінус «-» в рядку «. Викл», потім вказати коди КВЕД по новому класифікатору ДК 009:2010 з назвою і описом видів економічної діяльності та в рядку «Вкл.» поставити знак плюс «+». Таким чином, ми виключаємо старі КВЕД і вносимо нові.

 

За даними Єдиного державного реєстру станом на 02.09.2013 лише близько 61% юридичних осіб та 58% фізичних осіб – підприємців мають КВЕД-2010.

 

Враховуючи наявну чисельність державних реєстраторів у м. Дніпродзержинську, що здійснюють державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, масове проведення відповідних змін в Єдиному державному реєстрі у зв’язку із переходом на КВЕД-2010 може спричинити вкінці поточного року наявність великих черг в органах державної реєстрації, тому радимо Вам не затягувати до кінця року, оскільки досвід показує, що черги будуть тільки збільшуватися

   

  Реєстраційна служба Дніпродзержинського міського управління юстиції інформує:

25.03.2014р. Верховною Радою України прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо включення відомостей про діючих юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців до Єдиного державного реєстру». Законом скасовуються часові обмеження для включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які зареєстровані до 01.07.2004р., але до цього часу не подали державному реєстратору відомості про себе. Відповідно до Закону усі діючі юридичні особи та фізичні особи-підприємці, зареєстровані до 01.07.2004р., відомості про яких не включені до Єдиного державного реєстру, зобов’язані подати державному реєстратору необхідний пакет документів для включення відомостей про них до Єдиного державного реєстру.

Звертатися необхідно до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Дніпродзержинського міського управління юстиції за адресою: м.Дніпродзержинськ, вул.Арсенічева, буд.64; тел. 53-33-15.

  

Шановні суб’єкти господарювання!

           Доводимо до Вашого відома, що 11.04.2014 року набув чинності Наказ Міністерства юстиції України від 07.04.2014 № 598/5 «Про затвердження Опису бланка виписки, витягу та довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», який передбачає друк виписок, витягів, довідок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців без використання бланків суворої звітності.

      Бланк виписки, довідки, витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців виготовляється на білому папері формату А4. 

 

До уваги фізичних осіб-підприємців!

 

           На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців за заявницьким принципом» від 13.05.2014 №1258-VII з 07.07.2014 року змінився Порядок державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням.
          На теперішній час, проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням фізична особа - підприємець або уповноважена нею особа подає (надсилає) державному реєстратору реєстраційну картку (форма №12) на проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням.
         Реєстраційна картка заповнюється машинодруком або від руки друкованими літерами. Якщо документи надсилаються державному реєстратору поштовим відправленням, справжність підпису заявника на реєстраційній картці (заяві, повідомленні) повинна бути нотаріально засвідчена.

 

 

        Реєстраційна служба інформує:

         Відповідно до наказу Міністерства юстиції України 23.07.2014 № 1197/5 встановлено, що проведення реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, місцезнаходженням/місцем проживання яких є Автономна Республіка Крим та місто Севастополь, здійснюється державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційних служб територіальних органів Міністерства юстиції України згідно з таблицею.

№з/п
Найменування реєстраційної служби
Автономної Республіки Крим та міста
Севастополь
Найменування реєстраційної служби,
державні реєстратори якої проводять 
реєстраційні дії
1
Реєстраційна служба Алуштинського
міського управління юстиції
Автономної Республіки Крим 
Реєстраційна служба Чаплинського
районного управління юстиції
Херсонської області
2
Реєстраційна служба Армянського
міського управління юстиції
Автономної Республіки Крим
Реєстраційна служба
Нововоронцовського районного
управління юстиції Херсонської області
3
Реєстраційна служба
Бахчисарайського районного
управління юстиції Автономної
Республіки Крим
Реєстраційна служба Каховського
міськрайонного управління юстиції
Херсонської області
4
Реєстраційна служба Білогірського
районного управління юстиції
Автономної Республіки Крим
Реєстраційна служба Іванівського
районного управління юстиції
Херсонської області
5
Реєстраційна служба Джанкойського
міськрайонного управління юстиції
Автономної Республіки Крим
Реєстраційна служба
Великобілозерського районного
управління юстиції Запорізької області
6
Реєстраційна служба Євпаторійського
міського управління юстиції
Автономної Республіки Крим
Реєстраційна служба Мелітопольського
міськрайонного управління юстиції
Запорізької області
7
Реєстраційна служба Керченського
міського управління юстиції
Автономної Республіки Крим
Реєстраційна служба Генічеського
районного управління юстиції
Херсонської області
8
Реєстраційна служба Кіровського
районного управління юстиції
Автономної республіки Крим
Реєстраційна служба Каланчацького
районного управління юстиції
Херсонської  області
9
Реєстраційна служба
Красногвардійського районного
управління юстиції Автономної
Республіки Крим
Реєстраційна служба
Верхньорогачицького районного
управління юстиції Херсонської області
10
Реєстраційна служба
Красноперекопського міськрайонного
управління юстиції Автономної
Республіки Крим
Реєстраційна служба Високопільського
районного управління юстиції
Херсонської області
11
Реєстраційна служба Ленінського
районного управління юстиції
Автономної Республіки Крим
Реєстраційна служба Василівського
районного управління юстиції
Запорізької області
12
Реєстраційна служба Нижньогірського
районного управління юстиції
Автономної Республіки Крим
Реєстраційна служба Білозерського
районного Управління юстиції
Херсонської області
13
Реєстраційна служба Первомайського
районного управління юстиції
Автономної Республіки Крим 
Реєстраційна служба
Великоолександрівського районного
управління юстиції Херсонської області
14
Реєстраційна служба
Роздольненського районного
управління юстиції
Автономної Республіки Крим
Реєстраційна служба
Горностаївського районного
управління юстиції  Херсонської області
15
Реєстраційна служба Сакського
міськрайонного управління юстиції
Автономної Республіки Крим
Реєстраційна служба Цюрупинського
районного управління юстиції
Херсонської області
16
Реєстраційна служба
Сімферопольського міського
управління юстиції Автономної
Республіки Крим
Реєстраційна служба Миколаївського
міського управління юстиції
Миколаївської області
17
Реєстраційна служба
Сімферопольського районного
управління юстиції Автономної
Республіки Крим
Реєстраційна служба Енергодарського
міського управління юстиції
Запорізької області
18
Реєстраційна служба Совєтського
районного управління юстиції
Автономної Республіки Крим
Реєстраційна служба
Нижньосірогозького районного
управління юстиції Херсонської області
19
Реєстраційна служба Судацького
міського управління юстиції
Автономної Республіки Крим
Реєстраційна служба
Голопристанського районного
управління юстиції Херсонської області
20
Реєстраційна служба Феодосійського
міського управління юстиції
Автономної Республіки Крим
Реєстраційна служба Скадовського
районного управління юстиції
Херсонської області
21
Реєстраційна служба Чорноморського
районного управління юстиції
Автономної Республіки Крим
Реєстраційна служба
Великолепетиського районного
управління юстиції Херсонської області
22
Реєстраційна служба Ялтинського
міського управління юстиції
Автономної Республіки Крим
Реєстраційна служба Токмацького
міськрайонного управління юстиції у
Запорізькій області
23
Реєстраційна служба Головного
управління юстиції у місті
Севастополі
Реєстраційна служба Суворовського
районного управління юстиції у
м. Херсоні

 

 

Реєстраційна служба інформує:

         На виконання наказу Міністерства юстиції України 15.08.2014 № 1355/5 «Про проведення реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, місцезнаходженням/місцем проживання яких є Донецька та Луганська області» проведення реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, місцезнаходженням/місцем проживання яких є Донецька та Луганська області, здійснюється державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційних служб територіальних органів Міністерства юстиції України згідно з додатком до вище зазначеного наказу, а також у разі можливості - державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відповідних реєстраційних служб територіальних органів Міністерства юстиції України у Донецькій та Луганській областях.

 

 

Додаток
до наказу Міністерства юстиції Українивід 15.08.2014 N 1355/5

Перелік реєстраційних служб територіальних органів Міністерства юстиції
України, державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб -
підприємців яких проводять реєстраційні дії щодо юридичних осіб та
фізичних осіб -підприємців, місцезнаходженням / місцем проживання яких
є Донецька та Луганська області

 

№з/п Найменування реєстраційної служби
Найменування реєстраційної служби,
державні реєстратори якої проводять
реєстраційні дії
  Донецька область  
1 Реєстраційна служба Авдіївського
міського управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба Онуфріївського
районного управління юстиції у
Кіровоградській області 
2
Реєстраційна служба Амвросіївського
районного управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба Лисянського
районного управління юстиції у
Черкаській області
3
Реєстраційна служба Артемівського
міськрайонного управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба
Липоводолинського районного
управління юстиції у Сумській області
4
Реєстраційна служба
Великоновосілківського
районного управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба Звенигородського
районного управління юстиції у
Черкаській області
5
Реєстраційна служба Волноваського
районного управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба Кам'янського
районного управління юстиції у
Черкаській області
6
Реєстраційна служба Володарського
районного управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба Бобринецького
районного управління юстиції у
Кіровоградській області
7
Реєстраційна служба Ворошиловського
районного управління юстиції у
м. Донецьку
Реєстраційна служба Полтавського
міського управління юстиції у
Полтавській області
8
Реєстраційна служба Вугледарського
міського управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба
Добровеличківського районного
управління юстиції у
Кіровоградській області
9
Реєстраційна служба Горлівського
міського управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба Миргородського
міськрайонного управління юстиції у
Полтавській області
10
Реєстраційна служба Дебальцівського
міського управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба Ватутінського
міського  управління юстиції у
Черкаській області
11
Реєстраційна служба Дзержинського
міського управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба Петрівського
районного управління юстиції у
Кіровоградській області
12
Реєстраційна служба Димитровського
міського управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба
Новомиргородського районного
управління юстиції у Кіровоградській
області 
13
Реєстраційна служба Добропільського
міськрайонного управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба Кролевецького
районного управління юстиції у
Сумській області
14
Реєстраційна служба Докучаєвського
міського управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба Корсунь -
Шевченківського районного управління
юстиції у Черкаській області
15
Реєстраційна служба Дружківського
міського управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба
Буринського районного управління
юстиції у Сумській області
16
Реєстраційна служба Єнакієвського
міського управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба Охтирського
міськрайонного управління юстиції у
Сумській області
17
Реєстраційна служба Жданівського
міського управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба Жашківського
районного управління юстиції у
Черкаській області 
18
Реєстраційна служба Кіровського
міського управління юстиції у
Донецькій області 
Реєстраційна служба Долинського
районного управління юстиції у
Кіровоградській області
19
Реєстраційна служба
Костянтинівського міськрайонного
управління юстиції у Донецькій області
Реєстраційна служба Шишацького
районного управління юстиції у
Полтавській області
20
Реєстраційна служба Краматорського
міського управління юстиції у
Донецькій області 
Реєстраційна служба
Комсомольського міського управління
юстиції у Полтавській області
21
Реєстраційна служба
Красноармійського міськрайонного
управління юстиції у Донецькій області
Реєстраційна служба Компаніївського
районного управління юстиції у
Кіровоградській області
22
Реєстраційна служба
Краснолиманського міського
управління юстиції у Донецькій області
Реєстраційна служба Оржицького
районного управління юстиції у
Полтавській області
23
Реєстраційна служба Макіївського
міського управління юстиції у
Донецькій області 
Реєстраційна служба Черкаського
міського управління юстиції у
Черкаській області
24
Реєстраційна служба Маріупольського
міського управління юстиції у
Донецькій області 
Реєстраційна служба Кременчуцького
міського управління юстиції у
Полтавській області 
25
Реєстраційна служба Мар'їнського
районного управління юстиції у
Донецькій області 
Реєстраційна служба Вільшанського
районного управління юстиції у
Кіровоградській області 
26
Реєстраційна служба Новоазовського
районного управління юстиції у
Донецькій області 
Реєстраційна служба Чорнобаївського
районного управління юстиції у
Черкаській області 
27
Реєстраційна служба Новогродівського
міського управління юстиції у
Донецькій області 
Реєстраційна служба Новоукраїнського
районного управління юстиції у
Кіровоградській області  
28
Реєстраційна служба
Олександрівського районного
управління юстиції у Донецькій області
Реєстраційна служба Уманського
міськрайонного управління юстиції у
Черкаській області 
29
Реєстраційна служба
Першотравневого районного
управління юстиції у Донецькій області  
Реєстраційна служба Тальнівського
районного управління юстиції у
Черкаській області 
30
Реєстраційна служба Селидівського
міського управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба Чигиринського
районного управління юстиції у
Черкаській області
31
Реєстраційна служба Слов'янського
міськрайонного управління юстиції у
Донецькій області 
Реєстраційна служба Лубенського
міськрайонного управління юстиції у
Полтавській області 
32
Реєстраційна служба Сніжнянського
міського управління юстиції у
Донецькій області
Реєстраційна служба
Олександрівського районного
управління юстиції у
Кіровоградській області
33
Реєстраційна служба
Старобешівського районного
управління юстиції у Донецькій області 
Реєстраційна служба Ульяновського
районного управління юстиції у
Кіровоградській області 
34
Реєстраційна служба Тельманівського
районного управління юстиції у
Донецькій області 
Реєстраційна служба Маловисківського
районного управління юстиції у
Кіровоградській області 
35
Реєстраційна служба Торезького
міського управління юстиції у
Донецькій області 
Реєстраційна служба Котелевського
районного управління юстиції у
Полтавській області 
36
Реєстраційна служба Харцизького
міського управління юстиції у
Донецькій області 
Реєстраційна служба Білопільського
районного управління юстиції у
Сумській області 
37
Реєстраційна служба Шахтарського
міськрайонного управління юстиції у
Донецькій області 
Реєстраційна служба
Новгородківського районного
управління юстиції у
Кіровоградській області
38
Реєстраційна служба Ясинуватського
міськрайонного управління юстиції у
Донецькій області 
Реєстраційна служба
Катеринопільського районного
управління юстиції у Черкаській області
  Луганська область  
39
Реєстраційна служба Антрацитівського
міськрайонного управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Решетилівського
районного управління юстиції у
Полтавській області 
40
Реєстраційна служба Алчевського
міськрайонного управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Роменського
міськрайонного управління юстиції у
Полтавській області
41
Реєстраційна служба Біловодського
районного управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Семенівського
районного управління юстиції у
Полтавській області 
42
Реєстраційна служба
Білокуракинського районного
управління юстиції у Луганській області
Реєстраційна служба Кременчуцького
районного управління юстиції у
Полтавській області 
43
Реєстраційна служба Брянківського
міського управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Маньківського
районного управління юстиції у
Черкаській області 
44
Реєстраційна служба Кіровського
міського управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Сумського
районного управління юстиції у
Сумській області 
45
Реєстраційна служба Краснодонського
міськрайонного управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба
Недригайлівського районного
управління юстиції у Сумській області  
46
Реєстраційна служба Краснолуцького
міського управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба
Олександрійського міськрайонного
управління юстиції у
Кіровоградській області
47
Реєстраційна служба Кремінського
районного управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Золотоніського
міськрайонного управління юстиції у
Черкаській області 
48
Реєстраційна служба Лисичанського
міського управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба
Великобагачанського районного
управління юстиції у
Полтавській області
49
Реєстраційна служба Луганського
міського управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Сумського
міського управління юстиції у
Сумській області 
50
Реєстраційна служба Лутугинського
районного управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Гребінківського
районного управління юстиції у
Полтавській області
51
Реєстраційна служба Марківського
районного управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Кобеляцького
районного управління юстиції у
Полтавській області 
52
Реєстраційна служба Міловського
районного управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба
Новосанжарського районного
управління юстиції у
Полтавській області 
53
Реєстраційна служба
Новоайдарського районного
управління юстиції у
Луганській області
Реєстраційна служба Глобинського
районного управління юстиції у
Полтавській області 
54
Реєстраційна служба Новопсковського
районного управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Лохвицького
районного управління юстиції у
Полтавській області 
55
Реєстраційна служба Первомайського
міського управління юстиції у
Луганській області
Реєстраційна служба Чорнухинського
районного управління юстиції у
Полтавській області 
56
Реєстраційна служба Перевальського
районного управління юстиції у
Луганській області  
Реєстраційна служба Диканського
районного управління юстиції у
Полтавській області 
57
Реєстраційна служба Попаснянського
районного управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба
Городищенського районного
управління юстиції у
Черкаській області
58
Реєстраційна служба Ровеньківського
міського управління юстиції у
Луганській області
Реєстраційна служба
Великописарівського районного
управління юстиції у Сумській області 
59
Реєстраційна служба Рубіжанського
міського управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Устинівського
районного управління юстиції у
Кіровоградській області 
60
Реєстраційна служба Сватівського
районного управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Чутівського
районного управління юстиції у
Полтавській області 
61
Реєстраційна служба Свердловського
міського управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Тростянецького
районного управління юстиції у
Сумській області 
62
Реєстраційна служба
Севєродонецького міського
управління юстиції у Луганській області 
Реєстраційна Світловодського
міськрайонного управління юстиції у
Кіровоградській області
63
Реєстраційна служба
Слов'яносербського районного
управління юстиції у Луганській області
Реєстраційна служба Хорольського
районного управління юстиції у
Полтавській області 
64
Реєстраційна служба Станично -
Луганського районного управління
юстиції у Луганській області 
Реєстраційна служба Карлівського
районного управління юстиції у
Полтавській області
65
Реєстраційна служба Старобільського
районного управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Машівського
районного управління юстиції у
Полтавській області 
66
Реєстраційна служба Стахановського
міського управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Лебединського
міськрайонного управління юстиції у
Сумській області 
67
Реєстраційна служба Троїцького
районного управління юстиції у
Луганській області 
Реєстраційна служба Зіньківського
районного управління юстиції у
Полтавській області 

 Реєстраційна служба інформує:

       Верховною Радою України прийнято Закон України від 15.04.2014 № 1206- VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу", який передбачає наступні нововведення у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

        1. Скасовано обов'язковість використання юридичними особами печаток

Законом № 1206 - VIIпередбачено відмову від обов'язковості та перехід до добровільності використання печаток суб'єктами господарювання приватного права.

        2. Визначено  перелік  відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - Єдиний державний реєстр), доступних на офіційному веб - сайті Державної реєстраційної служби України та перелік критеріїв пошуку таких відомостей.

        3. Порушено питання необов'язковості використання електронного цифрового підпису при подачі електронних документів для проведення державної реєстрації.

        4.Скасовано реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та державної реєстрації фізичної особи підприємця, та розширено перелік документів, що підтверджують внесення реєстраційного збору.

Підпунктом 2 пункту 17 розділу I Закону № 1206 - VII внесено зміни до статті 10 Закону України " Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", відповідно до яких :

        скасовано реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичної особи та державної реєстрації фізичної особи - підприємця, та встановлено, що реєстраційний збір справляється лише за проведення державної реєстрації змін, що вносяться до установчих документів юридичної особи ( три неоподатковувані мінімуми доходів громадян), та за проведення державної реєстрації змін імені або місця проживання фізичної особи - підприємця (один неоподатковуваний мінімум доходів громадян);

        визначено,що реєстраційний збір за проведення державної реєстрації змін,що вносяться до установчих документів благодійних організацій,не справляється;

        розширено перелік документів,що підтверджують внесення реєстраційного збору,шляхом включення до нього копії квитанції з платіжного терміналу.

 

Реєстраційна служба інформує: 

     Відповідно до п.4 Доручення Міністерства юстиції України від 17.10.2014 № 6.2-32/2687 пропонується залучати випускників юридичних навчальних закладів,інших осіб,які відповідають відповідним кваліфікаційним вимогам до зайняття посад державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відділів державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців територіальних управлінь юстиції Головного управління юстиції у Дніпропетровській області.

 

До уваги громадян!
Реєстраційна служба інформує! 

       12 лютого 2015 року Верховною Радою України прийнято Закон України № 191-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» (набрав чинності 05 квітня 2015 року), яким внесено зміни до Цивільного та Господарського кодексів України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». Враховуючи політику держави та досвід іноземних країн, Міністерством юстиції України було розроблено покроковий план реформування сфери державної реєстрації, яким передбачається до кінця цього року завершити основний етап реформ стосовно надання адміністративних послуг. Так, на сферу реєстрації чекає запровадження електронних сервісів, спрощення процедур, передачу функцій з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців органам місцевого самоврядування, нотаріусам та банкам.

      Змінено розмір плати за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

       Згідно зі ст. 10 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» за проведення державної реєстрації змін:

- що вносяться до установчих документів юридичної особи, справляється адміністративний збір у розмірі 0,05 мінімальної заробітної плати (станом на 01.01.2015 – 60,90 грн.);

- імені або місця проживання фізичної особи — підприємця справляється адміністративний збір у розмірі 0,02 мінімальної заробітної плати (станом на 01.01.2015 – 24,36 грн.).

- за видачу дубліката оригіналу установчих документів та змін до них, засвідчених державним реєстратором, справляється адміністративний збір у розмірі 0,02 мінімальної заробітної плати (станом на 01.01.2015 – 24,36 грн.).

       Документом, що підтверджує внесення адміністративного збору, є копія квитанції, виданої банком, копія платіжного доручення з відміткою банку, квитанція з платіжного термінала, квитанція (чек) з поштового відділення зв’язку.

    Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому подаються документи для проведення відповідної реєстраційної дії.

      Відповідно до ст. 8 Закону України «Про державний бюджет України на 2015 рік» у 2015 році мінімальна заробітна плату у місячному розмірі становитиме: з 1 січня – 1218 гривень, з 1 грудня – 1378 гривень.

   Скасовано оприлюднення повідомлень, передбачених статтею 22 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації

      Згідно з частиною п’ятою ст. 20 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців справляється плата у такому розмірі:

- 0,05 мінімальної заробітної плати – за надання витягу та довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в паперовій формі (станом на 01.01.2015 – 60,90 грн.);

- 0,02 мінімальної заробітної плати – за надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в паперовій формі (станом на 01.01.2015 – 24,36 грн.);

- 75 відсотків плати, встановленої цією частиною, – за надання витягу, довідки та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в електронній формі (станом на 01.01.2015: за надання витягу та довідки в електронній формі – 45,68 грн., за надання виписки в електронній формі – 18,27 грн.). Отримати відомості в електронній формі можливо на офіційних веб-сайтах – irc.gov.ua або usr.minjust.gov.ua

   Плата за надання відомостей справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому подається запит про надання відповідних відомостей.

    За надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців за результатами проведення реєстраційної дії плата не справляється.

   Скасовано оприлюднення повідомлень, передбачених статтею 22 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації

   Запроваджено оприлюднення на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, повідомлень, передбачених статтею 22 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», замість їх опублікування в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

    Відповідно до частини п’ятої зазначеної вище статті за оприлюднення повідомлень про зміну місцезнаходження юридичної особи, зміну найменування юридичної особи, прийняття засновниками (учасниками), судом або уповноваженим органом рішення про виділ, зменшення статутного (складеного) капіталу юридичної особи, втрату оригіналів установчих документів юридичної особи справляється плата в розмірі 0,05 мінімальної заробітної плати.

  Встановлені особливості проведення державної реєстрації на підставі електронних документів

     Пунктом 21 розділу VIII «Прикінцеві положення» Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» встановлено, що до визначення на законодавчому рівні та запровадження в Україні альтернативних електронному цифровому підпису засобів ідентифікації особи під час доступу до ресурсів державних інформаційних систем:

- електронні документи, що подаються відповідно до цього Закону, крім документів, що засвідчують повноваження уповноваженої особи, засвідчуються електронним цифровим підписом заявника згідно з вимогами законодавства у сфері електронного цифрового підпису;

- ідентифікація особи заявника, який подає електронні документи відповідно до цього Закону, здійснюється шляхом перевірки електронного цифрового підпису заявника за допомогою посиленого сертифіката відкритого ключа.

     Крім того, звертаємо увагу, що згідно з Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів» від 14.10.2014 №1702-VII юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цього Закону, подають державному реєстратору відомості про свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника їх засновника, якщо засновник - юридична особа, упродовж шести місяців з дня набрання чинності цього Закону (до 25.05.2015).

   Відповідно до ст. 16611 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» - "Неподання юридичною особою державному реєстратору передбаченої Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи тягне за собою накладення на керівника юридичної особи або особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), штрафу від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".