25-12-2008
З початку грудня Дніпродзержинський центр комунальних розрахунків ТОВ «ІНФО-КОМ» розширив сервісні функції з вирішення проблем громадян міста стосовно житлово-комунального господарства. Про це повідомило інформагентство «Придніпров’я» з посиланням на директора ТОВ «ІНФО-КОМ» Валерія Дмитренко.
Відтепер городяни отримали можливість отримувати в операторів «ІНФО-КОМу» онлайн-консультації за допомогою Skype. У подальших планах центру комунальних розрахунків передбачено створення спільно з банківськими структурами послуги сплати комунальних послуг за системою «не виходячи з квартири»: через електронні розрахунки автоматичного перерахування платежів з пластикової картки абонента послуг.
Дніпродзержинський центр комунальних розрахунків ТОВ «ІНФО-КОМ» створено розпорядженням міського голови Дніпродзержинська у березні 2000 року, має розширену мережу з 134 пунктів прийому платежів та 162 автоматизованих робочих місць бухгалтерів, на яких приймаються безготівкові платежі шляхом утримання коштів із заробітної плати. Щомісячно оператори центру видають користувачам близько 36 тис. довідок.