У виконавчих органах Дніпродзержинської міської ради впроваджується удосконалена система оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян
10-08-2009
У виконавчих органах Дніпродзержинської міської ради впроваджується удосконалена система оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян, відповідно до якої виконком міської ради затвердив заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян. Про повідомила заступник міського голови Дніпродзержинська, керуюча справами виконкому Дніпродзержинської міської ради Тетяна Завгородня.
Виконком міської ради затвердив методику оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян, якою передбачено, що рівень організації цієї роботи оцінюється за результатами перевірок виконання вимог нормативно-правових актів посадовими особами, аналізу відомостей про звернення громадян.
До показників оцінки рівня організації роботи зі зверненнями громадян віднесено, зокрема, суворе дотримання строку розгляду звернень, проведення аналітичної роботи зі зверненнями (аналізу щодо виявлення найбільш актуальних питань та внесення пропозицій стосовно шляхів їх розв'язання, виявлення причин, що зумовлюють надходження повторних звернень), розміщення на внутрішньому та зовнішньому сайтах міської ради інформації про організацію роботи зі зверненнями, графіків проведення особистих прийомів, роз'яснень з найбільш актуальних питань громадян.
З початку 2009 року до виконавчих органів міської та районних рад у Дніпродзержинську надійшло 3,8 тис. звернень громадян.