14-10-2009
У Дніпродзержинську до сектору з питань захисту прав споживачів Управління з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів міської ради звернулися з початку 2009 року 440 городян. Про це повідомила завідувач сектору з питань захисту прав споживачів Любов Багбая.
Серед загальної кількості звернень домінують скарги на якість вітчизняних та імпортних непродовольчих товарів, зокрема, складної побутової техніки, мобільних телефонів та інших промислових товарів. Багато скарг останнім часом надходить до сектору з питань несвоєчасного та неякісного виконання замовлень з виготовлення металопластикових вікон.
За всіма зверненнями споживачі отримали консультації, роз'яснення прав у разі порушення умов договору при виконанні робіт та послуг. За результатами звернень споживачам були повернуті кошти за неякісні товари на суму 18,2 тис. грн, замінено товарів на суму 22,4 тис. грн, відремонтовано товарів на суму 19,6 тис. грн.
Сектор з питань захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради (до 2008 року — відділ) створений в червні 2002 року.