У Дніпродзержинську видано розпорядчий акт про забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, що надходять на урядову «гарячу лінію»
27-10-2009
22 жовтня у Дніпродзержинську оприлюднене розпорядження міського голови Дніпродзержинська про організацію роботи із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію».
Розпорядження міського голови включає низку доручень відповідальним посадовим особам для об'єктивного та вчасного розгляду звернень, здійснення моніторингу результатів звернень на урядову «гарячу лінію», вжиття заходів для вирішення питань, порушених громадянами у зверненнях для задоволення законних прав та інтересів заявників.
Від мешканців Дніпродзержинська на урядову «гарячу лінію» вже надійшло 89 звернень, що містять, головним чином, зауваження щодо земельного законодавства та питань виплати заборгованості із заробітної плати.
Розпорядження міського голови Дніпродзержинська видане на виконання постанови КМУ від 12 серпня 2009 року «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр» із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову «гарячу лінію».