21-12-2009
На Дніпродзержинському житловому підприємстві ТОВ «Крона» створено службу допомоги мешканцям-боржникам — функції надання такої допомоги покладені на юридичний відділ підприємства. Про це повідомили на підприємстві «Крона».
Служба працює індивідуально з кожним боржником, вивчає причини виникнення боргу за житлові послуги, веде роз’яснення щодо функцій житлового підприємства. За першими підсумками роботи служби допомоги виявлено, що значна частина боржників не бажала сплачувати за утримання житла та прибудинкової території, помилково гадаючи, що підприємство повинно усувати всі проблеми житлового масиву, зокрема з благоустрою, озеленення, зовнішнього освітлення, відлову безпритульних тварин. Після роз’яснень та підтверджень нормативними документами мешканці визнають правомірність доводів підприємства, сплачують борги або укладають договори реструктуризації.
ТОВ „Крона” вперше виграло тендер на обслуговування лівобережного масиву Дніпродзержинська у лютому 2004 року. Обслуговує 1,9 млн кв. м житла (лівобережний житловий масив та селище Дніпробуд).