Торік до органів місцевого самоврядування в Дніпродзержинську надійшло майже 13 тисяч звернень громадян
05-02-2010
У Дніпродзержинську протягом 2009 року до виконавчих органів міської, районних та Карнаухівської селищної рад надійшло 12957 звернень громадян.
Громадянами порушено понад 13,7 тис. питань, з них: 17,6% — питання соціального захисту та пенсійного забезпечення, 30,1% — питання житлового, комунального та дорожнього господарства, 36,1% — питання екологічної безпеки та природокористування. Громадяни міста зверталися до органів місцевого самоврядування з питань надання грошової допомоги на лікування та оздоровлення, а також у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем.
За результатами звернень 1160 мешканцям міста надано матеріальну допомогу за рахунок коштів міського бюджету на суму 221,9 тис. грн, 442 громадянам — за рахунок коштів районних та Карнаухівського селищного бюджетів на суму 61,2 тис. грн.
З метою інформування громадян міста про роботу органів влади, ознайомлення з нормативними документами, можливості звернення до представників владних структур, за рахунок коштів цільового фонду міської ради придбано 2 інформаційні термінали, які встановлено у приміщеннях міської ради та громадської приймальні.
У 2010 році передбачено впровадження у виконавчих органах міської ради електронної громадської приймальні та електронного документообігу з питань розгляду звернень громадян. Планується також впровадження системи «Автоматизований будинковий облік», призначеної для ведення обліку витрат та робіт з утримання житлового фонду житлово-комунальних підприємств та кожного окремого будинку, розвитку системи інформування населення всебічною актуальною інформацією міської влади за допомогою Інтернет-ресурсів.
На особисті прийоми керівників Дніпродзержинської міської ради та структурних підрозділів міськвиконкому щомісячно приходять, у середньому, близько 100 громадян