Транспортний рух лівобережним мостом у Дніпродзержинську буде відновлено по обох смугах сьогодні з 17 години
15-06-2010
15 червня Дніпродзержинський міський голова Ярослав Корчевський провів нараду робочої групи з визначення заходів щодо відкриття руху лівобережним мостом після аварійної деформації температурного шву по обох смугах, початку відновлювальних робіт та кошторису витрат.
Участь у нараді взяв директор інституту «ДніпроДІПРОтранс» Ігор Савілов, головний інженер проекту цього інституту Юрій Зубарєв, директор мостобудівного підприємства ВАТ «Мостобуд-12» Сергій Скляр.
Оговорені технічні питання відновлювальних робіт з поточного ремонту температурного шву (орієнтовно обсяг витрат становитиме 1,5 млн грн.).
Ярослав Корчевський зазначив, що протягом двох років з моменту обрання на посаду постійно домагається виділення фінансування з вищих бюджетів на реконструкцію та добудову лівобережного мосту, відновлення функціонування у повному обсязі комунального підприємства «Дніпродзержинське управління з експлуатації мостів і шляхопроводів», яке раніше обслуговувало 12 міських мостів, тунелі та меліосистему. Ситуація на лівобережному мосту залишається під контролем міської влади.
Ярослав Корчевський висловив подяку керівнику ВАТ «Укргідроенерго» Семену Поташнику за своєчасну допомогу при проведенні водолазного обстеження підводної частини мосту.
Результатом обговорення ситуації з керівництвом відділу ДАІ у Дніпродзержинську стала можливість відновлення руху транспорту по лівобережному мосту по обох смугах, а не по одній, як передбачалося раніше, вже сьогодні з 17 години. Обмеження руху транспорту на ділянці температурного шву до 20 км на годину має забезпечити гарантію безпеки руху.
 
Загальна довжина Дніпродзержинського лівобережного мостового переходу становить 13,5 км, має 4 прольоти – власне мости: над суднохідним і несудохідним руслом Дніпра, над залізницею та Єлізаветівською трасою. Побудований у 1996 році для розвантаження транзитного транспортного сполучення з Полтавським напрямком та сполученням центру Дніпродзержинська з лівобережним житловим масивом, де мешкає понад 80 тис. городян. До цього рух цього напрямку здійснювався через греблю Дніпродзержинської ГЕС.