Відновлювальні роботи на лівобережному мосту в Дніпродзержинську ведуться за графіком
08-07-2010
6 липня Дніпродзержинський міський голова Ярослав Корчевський на брифінгу у виконкомі міської ради поінформував, що відновлювальні роботи на ділянці пошкодженого температурного шву лівобережного мосту-шляхопроводу ведуться чітко за графіком.
Спеціалісти «Мостозагону-12» (Дніпропетровськ) забезпечені необхідними матеріалами та допоміжними засобами, фінансування робіт ведеться чітко за заявками ремонтників.
Кошторис відновлювальних робіт уточнено, вартість ремонту температурних швів складає до одного мільйона гривень проти попередньо оперативно визначених трьох мільйонів.
До 20 серпня відновлення мосту буде завершено, як і передбачалося графіком (наразі рух транспорту на одній смузі мосту перекрито, на іншій – швидкість обмежена до 20 км на годину).
За словами Ярослава Корчевського, обстеження мосту показало його безаварійність, всі опори та фундаменти у нормальному стані, металоконструкції над суднохідним та несудохідним руслом не ушкоджені корозією.
Пошкодження температурного шва на лівобережному мосту у Дніпродзержинську (спухання частини асфальтового покриття) сталося в ніч на 12 червня, після чого на три доби було припинено рух по мосту. Загальна довжина лівобережного мостового переходу становить 13,5 км, має 4 прольоти – власне мости: над суднохідним і несудохідним руслом Дніпра, над залізницею та Єлізаветівською трасою. Побудований у 1996 році для розвантаження транзитного транспортного сполучення з Полтавським напрямком та сполученням центру Дніпродзержинська з лівобережним житловим масивом, де мешкає понад 80 тис. городян. До цього рух цього напрямку здійснювався через греблю Дніпродзержинської ГЕС.