У Дніпродзержинську буде продовжено ремонт вузлів Лівобережного мосту-шляхопроводу
14-09-2010
У Дніпродзержинську заплановано продовжити ремонт та модернізацію вузлів і конструкції Лівобережного мосту-шляхопроводу, для чого до урядових та обласних структур направлено фінансові запити. Про це повідомив міський голова Дніпродзержинська Ярослав Корчевський.
Відновлення температурного шву моста, ушкодження якого через сильну спеку сталося у червні, стало ще одним підтвердженням стривоженості міської влади станом дорожнього покриття та конструкцій шляхопроводу, який не ремонтувався близько 14 років. Фінансовий запит буде обґрунтовано розрахунками вартості відновлення решти температурних швів, що потребуватиме 40 млн грн та зупинки руху мостом під час проведення відповідних робіт на 8 місяців.
Наразі міська влада веде переговори з Мінтопенерго про передачу на утримання ВАТ «Укргідроенерго», якому належить Дніпродзержинська ГЕС, греблі станції. Саме через греблю буде здійснюватися транспортне сполучення з лівобережним житловим масивом та рух транзитного транспорту.
У Дніпродзержинську 12 червня о 22-й годині на ділянці лівобережного мосту-шляхопроводу над другим річищем сталося спухання асфальтового покриття над тепловим швом на висоту до 15 см. Відновлення вузлу моста завершено у серпні. Загальна довжина лівобережного мостового переходу становить 13,5 км, має 4 прольоти-власне мости: над суднохідним і несудохідним руслом Дніпра, над залізницею та Єлізаветівською трасою. Побудований у 1996 році для розвантаження транзитного транспортного сполучення з Полтавським напрямком та сполученням центру Дніпродзержинська з лівобережним житловим масивом, де мешкають понад 80 тис. городян. До цього рух у цьому напрямку здійснювався через греблю Дніпродзержинської ГЕС.