20-09-2010
З ініціативи генерального директора КП «Дніпродзержинське житлове об’єднання» Володимира Гладнєва задля якісної підготовки житлового фонду до опалювального сезону розпочато серію зустрічей керівництва підприємства з мешканцями мікрорайонів за програмою «Спільна увага – спільний контроль». Про це повідомило інформагентство «Придніпров’я» з посиланням на інформаційну службу підприємства.
Зустрічі мають на меті вивчення конкретних питань житлового обслуговування на місці з урахуванням зауважень та пропозицій мешканців, налагодження спільного контролю стану обслуговування. Перші такі зустрічі відбулися у центральному районі та на Соцмісті. Для оперативного вивчення пропозицій мешканців та вжиття належних заходів з виправлення недоліків у роботі з підготовки житла до опалювального сезону створено робочу групу фахівців «Дніпродзержинського житлового об’єднання» та підпорядкованих дочірніх підприємств».
Присутні на зустрічах мешканці висловлюють зауваження безпосередньо керівництву житлового підприємства, проблемні питання, що не потребують значних вкладень, вирішуються у стислий термін, графіки проведення та якість ремонтних робіт контролюються спільно з мешканцями
Обслуговуванням житла в Дніпродзержинську займаються КП „Дніпродзержинське житлове об’єднання” (5 дочірніх підприємств, 1200 будинків), ТОВ „Толока” (76 будинків), ТОВ „Оселя” (71 будинок), ТОВ „Стела” (102 будинки), ТОВ „Крона” (300 будинків).