16-02-2012
На комунальному підприємстві «Дніпродзержинськтепломережа» упроваджується низка заходів для поліпшення динаміки розрахунків населення за послуги теплопостачання.
Зокрема, на підприємстві організовано групи лінійних контролерів, які працюють з абонентами за місцем проживання; для зручності абонентів організовано додаткові абонентні відділи; станом на лютий укладено 9245 договорів про реструктуризацію заборгованості на суму 18815,1 тис. грн, у тому числі за січень 2012 року укладено 14 договорів на суму 48,5 тис. грн.
З початку 2012 року підприємством подано 36 заяв до суду на загальну суму 238 тис. грн. До ДВС подано 10 рішень на загальну суму 1785,8 тис. грн.
Служба економічної безпеки підприємства з працівниками теплотехнічної інспекції та відділу збуту проводять роботу з боржниками-суб’єктами господарювання безпосередньо за місцем розташування об'єктів господарювання. На підприємстві КП ДМР «ДТМ» створено базу даних працівників 251 установ та закладів і промислових підприємств міста, яка щомісячно оновлюється.
Щомісяця відрахування із заробітної плати на підставі 4034 письмових заяв працівників здійснюють 78 установ та організацій на загальну суму 448,9 тис. грн. Завдяки вжитим заходам, спостерігається динаміка у бік збільшення рівня сплати населення за спожиті послуги з централізованого теплопостачання.
КП «Дніпродзержинськтепломережа» створено у 1967 році, обслуговує 8 котельних, надає послуги тепло забезпечення на 5 млн 383 кв. метрів житла, має 43 теплових пункти, 10 насосних станцій. Загальна довжина теплових мереж міста у двохтрубному виконанні складає 293 км.