У Дніпродзержинську до управління з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів торік надійшло 648 звернень громадян
12-03-2013
У 2012 році до управління з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради надійшло 648 звернень громадян з питань якості продукції та послуг. Позитивно вирішено 625 звернень. Розглянуто та опрацьовано 214 письмових звернень. За результатами розгляду письмових звернень мешканцям міста повернуто понад 38,9 тис. грн., замінено неякісних товарів на якісні на суму понад 48,5 тис. грн.; відремонтовано товарів на суму понад 90,4 тис. грн.; виконано робіт (послуг) на суму понад 56,4 тис. грн.; надано допомогу більш як 400 громадянам у складанні претензій (у тому числі позовних) до суб’єктів господарювання. Звернення надходили з питань придбання товарів неналежної якості (скарги на якість вітчизняних та іноземних непродовольчих товарів, таких, як складна побутова техніка, мобільні телефони, взуття та інші промислові товари), з питань несвоєчасного виконання замовлень з виготовлення металопластикових вікон, дверей, меблів тощо. Найбільша кількість звернень надходить з питань якості складної побутової техніки, мобільних телефонів та меблів. Щодня за телефоном отримують консультації з питань чинного законодавства про захист прав споживачів у середньому 10 осіб. 98 % порушених питань вирішується позитивно на користь споживачів. Управлінням з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради у 2012 році проведено 58 планових перевірок та 91 позапланову перевірку за скаргами та зверненнями громадян. В цілому перевірено якість та безпеку продуктів харчування на суму 1955 тис. грн., забраковано та знято з реалізації товару на суму 32,2 тис. грн. За результатами перевірок складено 75 адміністративних протоколів, які були направлені до адміністративних комісій при виконавчих комітетах районних у місті Дніпродзержинську рад для розгляду.