08-10-2013
7 жовтня Дніпродзержинський міський голова Станіслав Сафронов провів особистий прийом громадян. «Створити для людей гідні умови життя і вчасно реагувати на ті чи інші фактори, які перешкоджають цій меті, – ось принцип, якого має дотримуватись міська влада. Саме звернення наших громадян дозволяють нам вчасно реагувати на ті чи інші питання та дають розуміння, у якому напрямку в першу чергу потрібно працювати», – впевнений Станіслав Сафронов.
На прийом до міського голови цього дня звернулися 18 дніпродзержинців. Серед них – учасники бойових дій, діти війни, ветерани праці, інваліди. Всього громадянами було порушено 23 питання, які стосувалися комунального господарства, соціального захисту, земельних відносин, економічної політики.
Так, мешканці будинку по Комсомольському проспекту звернулися зі скаргою на постійні пориви комунікацій, внаслідок чого будинок залишається без води. Міський голова дав доручення виконати тимчасовий ремонт комунікацій, а в наступному році провести вже капітальний ремонт.
Мешканка проспекту Ювілейний також скаржилася на перебої з водопостачанням, які тривають вже п’ять років. Люди зверталися до усіх можливих інстанцій, а проблема не вирішувалась. Міський голова Станіслав Сафронов зателефонував директору комунального виробничого підприємства «Міськводоканал» і доручив вирішити це питання протягом тижня.
Пенсіонер, мешканець вулиці Цимлянської, звернувся з проханням відновити освітлення та відремонтувати асфальтне покриття на даній вулиці, а також облаштувати належним чином пішохідний перехід через проспект Ювілейний в районі 5-го Жовтневого провулку. Станіслав Сафронов дав відповідні доручення щодо вирішення цих питань.
Кожен, хто в цей день звернувся до міського голови, отримав необхідну консультацію, підтримку і впевненість у тому, що він не залишиться сам на сам зі своїми проблемами. Питання, порушені на прийомі, вимагають детального вивчення і пошуку оптимальних шляхів їх вирішення. Зараз всі вони знаходяться на особистому контролі міського голови. Станіслав Сафронов дав доручення відповідним виконавчим органам міської ради та керівникам комунальних підприємств міста уважно вивчити всі питання, посприяти у їх вирішенні і особисто доповісти про хід виконання.
«Сьогодні було порушено багато питань, із вирішенням яких не можна зволікати. Вчасне реагування на всі виклики – це показник ефективності роботи влади. Кожен, хто звернувся по допомогу, має її отримати», – наголосив Станіслав Сафронов. Відзначимо, що чимало громадян під час прийому подякували міському голові за вчасно розпочатий опалювальний сезон.