Вихователька Дніпродзержинського дитячого садка запровадила методику пісочної анімації у трьох країнах світу
03-02-2014

Підведено підсумки IV міжнародного конкурсу «Школа високих досягнень».
Першість серед фахівців дошкільної та початкової загальної освіти проводилась російським Міжнародним центром практичної психології. Педагоги з різних країн презентували авторські проекти інноваційних методів навчання.
За умовами конкурсу творчі роботи оцінювались у п’яти номінаціях. Зокрема, це: «Управління освітнім процесом: інновації та традиції»; «Освіта, орієнтована на майбутнє», «Краща організація процесу освіти молодшого школяра» та «Новаторство у дошкільній освіті».
Серед основних критеріїв оцінювання були новизна, науковість та структурність педагогічних методик. Запропоновані конкурсантами проекти також мали підходити для запровадження у масову практику.
Інноваційні методики виховательки Дніпродзержинського дошкільного навчального закладу №3 Наталії Швайгерт були визнані кращими у номінації «Новаторство у дошкільній освіті». Проект «Використання пісочної анімації в гуртковій роботи з дошкільнятами» отримав золоту медаль та диплом першого ступеня IV міжнародного конкурсу «Школа високих досягнень».
Губернатор Дніпропетровщини Дмитро Колєсніков привітав виховательку з отриманням почесної нагороди.
«Дошкільне виховання є першою сходинкою у системі освіти. Перебуваючи у дитячому садочку, малеча отримує не лише навички спілкування з однолітками. Діти вчаться проявляти себе та свої здібності. Підтримати та розкрити юний талант може тільки досвідчений та творчий вихователь. Дошкільна освіта Дніпропетровщини робить акцент на всебічному розвитку своїх вихованців. В області запроваджено комплексні програми та проекти, спрямовані на виховання здорового, ерудованого та високоінтелектуального покоління жителів нашого регіону», - підкреслив Дмитро Колєсніков. 
Загалом, на Дніпропетровщині вже не перший рік практикуються унікальні навчальні методики дошкільної освіти. Зокрема, в Дніпропетровському дитячому садочку № 292 під час розвиваючих занять для дітей застосовують  адаптовану теорію вирішення винахідницьких задач. У якості нестандартних здоров’язбережувальних технологій дошкільні навчальні заклади області пропонують своїм вихованцям відвідування соляних кімнат, аромотерапію та послуги фіто-дієти.