Для громадян Дніпропетровщини створять «зелений коридор» при оформленні документів на землю та нерухомість
01-04-2014
Про це під час прес-конференції повідомив виконуючий обов’язки заступника голови-керівник апарату облдержадміністрації Геннадій Корбан.
Геннадій Корбан зазначив, що в області існує велика проблема щодо оформлення людьми прибудинкових територій, їх приватизації, оформлення сільськогосподарських паїв.
Зокрема, наразі не існує жодних державних нормативів на вартість оформлення відповідної технічної документації. Через це ціни в усіх землевпорядних організаціях різняться.
«Ми хочемо ввести регулювання цих тарифів на місцевому рівні, – сказав Геннадій Корбан. – Ми хочемо, щоб людина чітко знала, що якщо, наприклад, вона приходить замовляти документацію у Дніпропетровському районі, то на це є офіційний тариф».
Ще одна проблема, яку планує вирішити нова обласна влада – терміни виготовлення технічної документації, адже людям доводиться чекати на неї від 6 до 24 місяців.
«На тлі цього питання також існує корупція. Саме тому для всіх землевпорядних організацій області буде введено регулювання термінів на отримання документів. Або ж вони вкладаються у ці нормативи, або ми виходимо з клопотанням щодо позбавлення їх відповідної ліцензії».
Третім пунктом у спрощенні процесу оформлення документів стане покращення роботи міських та районних держкомземагенств, де люди отримують акти, та створення так званого «зеленого коридору» для звичайних громадян.
По-перше, тут працюватимуть спеціальні вікна, де перевірятимуть правильність подачі документів людей, а також надаватимуть їм консультації.
По-друге, для фізичних та юридичних осіб працюватимуть окремі черги.
По-третє, будуть облаштовані місця для очікування громадян. Зокрема, планується встановити спеціальні автомати, що видаватимуть талончики на прийом до спеціалістів. Це дозволить також ліквідувати конфлікти, які можуть виникати при чергах.
Також у держкомземагенствах планується встановити камери відеоспостереження.
«Це потрібно для того, щоб начальник міг бачити ефективність роботи власних реєстраторів та вчасно коректувати роботу», – сказав Геннадій Корбан.
«Це все складний процес, і наразі ми технічно опрацьовуємо схему, як все це правильно зробити», – сказав він.
Також Геннадій Корбан зазначив, що аналогічні зміни відбуватимуться й по реєстраційній службі, яка підпорядкована міністерству юстиції, де люди реєструють свою нерухомість.