02-04-2014
1 квітня у виконкомі Дніпродзержинської міської ради за дорученням міського голови Станіслава Сафронова відбулося засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва.
Відкриваючи засідання, заступник міського голови Юрій Бєлобородов висловив вдячність підприємцям та усім громадянам за спільне прагнення до збереження спокою, єдності та добробуту в державі.
«Ми маємо завжди знаходити порозуміння та спільно працювати над вирішенням актуальних питань бізнесу та громади», – наголосив Юрій Бєлобородов.
На засіданні координаційної ради розглядалося питання розміщення внутрішньої реклами в багатоквартирних житлових будинках комунальної власності міста.
На теперішній час дане питання в місті не врегульоване. Згідно з законодавством, органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об’єктами права комунальної власності. Отже, погодження розміщення внутрішньої реклами має здійснюватися міською радою або уповноваженою нею на це особою. Балансоутримувачем багатоквартирних житлових будинків комунальної власності визначений департамент житлово-комунального господарства та будівництва міської ради. Проте департамент не є уповноваженою на погодження розміщення внутрішньої реклами особою.
Для забезпечення прозорості під час розрахунку відповідної плати за користування місцями у багатоквартирних житлових будинках для розміщення реклами, доцільно визначити порядок розрахунку такої плати. Це дозволить підприємцям здійснювати свою діяльність на визначених міською радою підставах, а міська рада отримає додаткові надходження до міського бюджету. Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва спільно з юридичним відділом міської ради рекомендовано детально вивчити зазначене питання та доповісти про результати.
Друге питання черги денної стосувалося скорочення строків надання адміністративних послуг з земельних питань. На засіданні заслухали пропозицію Міського центру муніципальних послуг щодо спрощення процедур у сфері земельних відносин.
Фізичні та юридичні особи, громадяни та підприємці при поданні повного пакету документів на отримання рішення міської ради щодо оренди, надання у користування земельних ділянок очікують на результат до 60 днів. З метою створення зручних умов для громади є необхідність скорочення строку надання таких послуг. Отже, постає завдання у межах чинного законодавства визначити «спрощену» процедуру, яка б дозволила вносити на розгляд міської ради заяви, які опрацьовані та погоджені департаментом комунальної власності та земельних відносин до дня проведення пленарного засідання ради. Учасники засідання висловили низку пропозицій щодо вирішення цього питання.
Також на засіданні обговорили проект регуляторного акту – рішення міської ради «Про впровадження плати за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж». Проблема, яку планується розв’язати з прийняттям даного рішення, полягає у впровадженні даної плати та забезпечення захисту житлового фонду від неупорядкованої діяльності операторів зв’язку та теле-, радіокомунікацій.
Плату за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж планується здійснювати відповідно до укладених з департаментом житлово-комунального господарства та будівництва міської ради договорів. Введення в дію такої плати дозволить нейтралізувати шкоду, завдану комунальному майну при закріпленні на конструктивних елементах кабельних мереж та пристроїв. Також запровадження плати дозволить спрямувати отримані кошти на відновлення житлового фонду міста.
За підсумками засідання координаційної ради цей проект рекомендовано доопрацювати з урахуванням пропозицій операторів зв’язку та інтернет-провайдерів.