У Дніпродзержинську пройшло засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва
08-05-2014
7 травня у виконкомі Дніпродзержинської міської ради відбулося засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва.
На початку засідання міський голова Станіслав Сафронов висловив подяку підприємцям Дніпродзержинська за їх плідну діяльність на благо міста. «У такий кризовий час ви зуміли зберегти стабільну роботу, виплачуєте заробітну плату своїм працівникам. Ваш труд – це підтримка економічної і політичної ситуації в державі», – сказав Станіслав Сафронов. Він зазначив, що доходи загального фонду місцевого бюджету за перший квартал склали 101,2 %, у тому числі власні доходи виконано на 108,5 %. Також міський голова наголосив, що за перший квартал стовідсотково виплачено заробітну плату працівникам бюджетних установ.
До міського голови звернулася ініціативна група підприємців, що працюють у сквері проспекту Леніна. Бізнесмени наголошували, що навіть у такий непростий для країни час вони справно платять податки, забезпечують людей робочими місцями, до того ж беруть участь у благоустрої прилеглої території – ремонтують лави, впорядковують клумби.
За словами підприємців, вони обурені зневажливим ставленням окремих посадовців до їх діяльності, а також безпідставними звинуваченнями, які останнім часом надходять на їхню адресу.
Бізнесмени просили розібратися та дати належну оцінку виступам деяких депутатів міської ради, що закликають ліквідувати торгівельні споруди в сквері. «Просимо дати нам можливість нормально працювати. А всі порушення, які трапляються, ми готові ліквідовувати законним шляхом», – говорили підприємці.
Станіслав Сафронов запевнив, що всебічно сприятиме врегулюванню цього питання. Міський голова нагадав: завдання координаційної ради і полягають у покращенні можливостей підприємців, сприянні розвитку бізнесу, допомозі у вирішенні всіх актуальних питань. «Наш підхід – дати людям заробляти гроші та створити для цього всі необхідні умови. Розвиток підприємництва – це наповнення бюджету, нові робочі місця, повноцінне соціальне життя. Ми – єдина територія, єдина громада. Ми повинні бачити одне одного, поважати та допомагати», – наголосив Станіслав Сафронов.
Наступне питання, розглянуте на засіданні, стосувалося роботи землевпорядних організацій щодо оформлення технічної документації. Міським центром муніципальних послуг виявлено низку проблемних питань у цій сфері.
Як повідомила начальник управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва міської ради Марина Гурська, до міського центру муніципальних послуг звертаються громадяни міста з питання отримання дозволу на розроблення проекту відведення земельної ділянки. Заявників до Центру направляють безпосередньо землевпорядні організації, вони надають їм зразки заяв та консультують на предмет їх заповнення. Як наслідок – до центру люди надають вже заповнені заяви, в яких досить часто невірно указаний розмір земельної ділянки, тобто, наявна розбіжність указаного в заяві розміру земельної ділянки з розмірами в правоустановчих документах на земельну ділянку.
Бланки заяв, які надають землевпорядні організації заявникам, не відповідають тим бланкам, які заповнюються у центрі для отримання адміністративної послуги.
За результатами проведеного моніторингу переважна більшість відмов у наданні адміністративних послуг з земельних питань пов’язана з помилками у технічній документації (в тому числі невірні розміри земельних ділянок), яка підготовлена землевпорядними організаціями. Крім того, виправлення помилок організації здійснюють за додаткову плату.
В результаті цих фактів департамент комунальної власності та земельних відносин при розгляді документів надає відмови громадянам в розробці технічної документації.
Зі слів громадян міста, їх дезінформують фахівці землевпорядних організацій. Дане питання є дуже актуальним, оскільки з ним пов’язана велика кількість відмов у наданні адміністративних послуг.
Для вирішення проблеми центр муніципальних послуг запропонував: припинити практику консультування землевпорядними організаціями громадян з питань, що стосуються повноважень департаменту комунальної власності та земельних відносин міської ради; впровадити щоденне консультування громадян з земельних питань спеціалістом департаменту комунальної власності та земельних відносин міської ради у приміщенні центру муніципальних послуг; вирішити питання щодо безоплатного виправлення землевпорядними організаціями власних помилок у технічній документації.
Наступні питання черги денної стосувалися виконання доручень координаційної ради щодо підготовки Порядку розміщення внутрішньої реклами в багатоквартирних житлових будинках комунальної власності міста, підготовки проекту регуляторного акту «Про впровадження плати за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж».
Розглянуто та підтримано проект звернення координаційної ради до Уряду України стосовно сприяння у вирішенні питання делегування органам місцевого самоврядування повноважень щодо проведення державної реєстрації земельних ділянок, власниками яких є органи місцевого самоврядування, а також прав на них.
Також на засіданні обговорили проект регуляторного акту щодо внесення змін до рішення міської ради «Про затвердження положення про комісію щодо проведення конкурсів з відбору суб’єктів оціночної діяльності – суб’єктів господарювання для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності міста».