25-01-2016
З 1 лютого, як і заплановано, у Дніпродзержинську відбудеться офіційне відкриття єдиної диспетчерської служби, заявки від населення почнуть оброблятися після двотижневого тестового режиму – з 15 лютого. До цього часу триватиме процес налагодження всіх механізмів для безперебійної взаємодії існуючих міських служб і керуючих компаній. Детальний алгоритм взаємодії ще раз докладно обговорили сьогодні, 25 січня, під час робочої наради під головуванням міського голови Андрія Білоусова.
Як доповіли міському голові відповідальні особи, технічне оснащення диспетчерської вже завершено, і диспетчери готові розпочати стажування та подальше виконання своїх посадових обов'язків.
Крім того, за час роботи в тестовому режимі будуть затверджені основні положення, розроблена і погоджена єдина форма звітності, а також проведена технічна перевірка всіх комунікацій.
«Диспетчерська служба дозволить об'єднати інформацію про тепло-, водо-, газо-, електропостачання, стан житлово-комунального господарства, роботу міського транспорту, а також об'єктів житлово-комунальної інфраструктури в єдиній автоматизованій системі, що допоможе нам діяти скоординовано і злагоджено у разі виникнення аварійних або позаштатних ситуацій», - сказав Андрій Білоусов.
Багатоканальні номери телефонів будуть опубліковані за кілька днів до закінчення тестового режиму роботи. З 15 лютого оператори почнуть реєструвати заявки, направляти їх у відповідні служби, а також здійснювати контроль за їх виконанням і в телефонному режимі повідомляти заявника про результати.