1. Методика оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах Дніпродзержинської міської ради (далі – методика) розроблена відповідно до Закону України “Про звернення громадян” Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року №630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348.
2. Рівень організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради оцінюється за результатами перевірок виконання вимог нормативно-правових актів посадовими особами виконавчих органів міської ради, аналізу відомостей, які містяться у реєстраційно-контрольних картках чи журналах реєстрації звернень громадян, що ведуться на паперових або електронних носіях, відповідях, довідках, архівних і аналітичних матеріалах, інших документах тощо.
3. Рішення про проведення перевірки та оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради приймає міський голова шляхом видання розпорядження.
4. Проведення перевірки та оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради здійснює відділ роботи зі зверненнями громадян міської ради.
5. Рівень організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради оцінюється за показниками, що зазначені у додатку до методики, як такий, що:
5.1. Відповідає вимогам, установленим чинним законодавством України – коли всі показники, за якими оцінюється рівень організації роботи зі зверненнями громадян у відповідному виконавчому органі визначено позитивними.
5.2. Не повністю відповідає вимогам, установленим чинним законодавством України – якщо мінімум два показники визначено негативними.
5.3. Не відповідає вимогам, установленим чинним законодавством України – якщо три і більше показники визначено негативними.
6. За результатами перевірки відділ роботи зі зверненнями громадян міської ради складає звіт та надає міському голові для затвердження за попереднім погодженням із заступником міського голови, керуючим справами виконавчого комітету міської ради.
6.1. У разі виявлення несуттєвих недоліків в організації роботи зі зверненнями громадян відділ роботи зі зверненнями громадян міської ради надає міському голові пропозиції щодо їх усунення та заходів з поліпшення цієї роботи.
6.2. У разі, коли рівень організації роботи зі зверненнями громадян визначено таким, що не повністю відповідає або не відповідає вимогам, установленим чинним законодавством, відділ роботи зі зверненнями громадян міської ради надає матеріали перевірки та оцінювання на розгляд постійно діючої міської комісії з питань розгляду звернень громадян при міському голові (далі – постійно діюча міська комісія).
За результатами розгляду матеріалів перевірки та оцінювання комісія надає пропозиції міському голові щодо здійснення заходів для поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчому органі, де здійснювалася перевірка, або вжиття дисциплінарного стягнення.
7. Інформація про результати проведення перевірки та оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян розміщується на внутрішньому сайті міської ради відділом роботи зі зверненнями громадян міської ради.