ЗВІТ про повторне відстеження результативності регуляторного впливу наказу управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення Дніпродзержинської міської ради від 30.09.2013 №12 «од» «Про внесення змін та доповнень у додаток до наказу управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради від 23.05.2011 № 19«од» «Про затвердження мережі міських автобусних маршрутів загального користування у м.Дніпродзержинську»
ЗВІТ

про повторне відстеження результативності регуляторного впливу наказу управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення Дніпродзержинської міської ради від 30.09.2013 №12 «од» «Про внесення змін та доповнень у додаток до наказу управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради від 23.05.2011 № 19«од» «Про затвердження мережі міських автобусних маршрутів загального користування у м.Дніпродзержинську»

 

1. Регуляторний акт – наказ управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення Дніпродзержинської міської ради від 30.09.2013 №12 «од» «Про внесення змін та доповнень у додаток до наказу управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради від 23.05.2011 № 19«од» «Про затвердження мережі міських автобусних маршрутів загального користування у м.Дніпродзержинську». 

2. Виконавець заходів з відстеження – управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення Дніпродзержинської міської ради.

3. Вдосконалення існуючої маршрутної мережі міських автобусних маршрутів загального користування (доповнення маршрутів з урахуванням потреб пасажирів).

Законодавством України передбачено, що організація пасажирських перевезень автомобільним транспортом значною мірою покладається на органи місцевого самоврядування. Зокрема, відповідно до вимог Закону України «Про автомобільний транспорт»:

Стаття 6. Система органів державного регулювання та контролю

Органи місцевого самоврядування формують мережу міських автобусних маршрутів загального користування і здійснюють контроль за виконанням транспортного законодавства на відповідній території згідно з повноваженнями, визначеними законами України.

Стаття 7. Організація пасажирських перевезень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані:

забезпечувати формування автобусної маршрутної мережі загального користування.

Стаття 14. Засади розвитку автомобільного транспорту

Формування та ведення реєстру міських автобусних маршрутів загального користування покладається на виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту, який затверджує мережу і паспорти міських автобусних маршрутів.

Згідно Положення про управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради, повноваження щодо організації автомобільних пасажирських перевезень покладено на управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення Дніпродзержинської міської ради. Таким чином, затверджувати мережу, як і паспорти міських автобусних маршрутів також повинно управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради.

Маршрутна мережа формується на підставі вивчення попиту населення на перевезення з урахуванням стану доріг та дорожніх об'єктів та наявності автобусів, які мажуть бути використані для перевезень пасажирів.

На сьогодні маршрутна мережа затверджена шляхом затвердження наказу управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради «Про затвердження мережі міських автобусних маршрутів загального користування у м.Дніпродзержинську».

4.Строк виконання заходів з відстеження – жовтень 2014 року.
5.Тип відстеження – повторне.
6.Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Основними якісними показниками цього регуляторного акта є впорядкування роботи перевезень пасажирів міськими автобусними маршрутами загального користування, уникнення скарг мешканців міста на роботу транспорту, рівень безпечності пасажирських перевезень автомобільним транспортом, поліпшення якості надання послуг пасажирським автомобільним транспортом загального користування, задоволення попиту населення на якісні та безпечні перевезення.

7.   Дані та припущення, на основі, яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних 
– аналіз і контроль за регулярністю руху на міських автобусних маршрутах загального користування здійснювалось управлінням 
транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради по кожному міському автобусному маршруту загального
користування.

8.    Визначення очікуваних результатів запропонованого регуляторного акта.

Впровадження цього регуляторного акта приводить у відповідність до законодавства України одну із складових процедури організації автобусних пасажирських перевезень, затвердженню змін та доповнень до мережі підлягає існуюча мережа міських автобусних маршрутів загального користування, тому додаткових вигод та витрат немає.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта наказу управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення Дніпродзержинської міської ради від 30.09.2013 №12 «од» «Про внесення змін та доповнень у додаток до наказу управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради від 23.05.2011 № 19«од» «Про затвердження мережі міських автобусних маршрутів загального користування у м.Дніпродзержинську».

Цей регуляторний акт впорядковує одну із складових процедури організації автобусних пасажирських перевезень і за своїм змістом фіксує наявний платоспроможний попит на перевезення з боку населення, вплив мережі доріг та економічно обґрунтовані можливості автоперевізників. З погляду на це визначити окремі показники результативності для цього регуляторного акту неможливо.

З внесенням змін і доповнень до мережі міських автобусних маршрутів загального користування в місті створюється єдиний механізм постійного регулювання попиту і пропозицій на ринку з можливістю відстеження перевезень пасажирів, визначення своєчасної оцінки очікуваних результатів, створення сприятливого економічного клімату.

Впровадження чітких взаємовідносин учасників транспортного процесу дозволило зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод на пасажирському автотранспорті, що надає послуги населенню.

10. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта.

Термін дії запропонованого регуляторного акта не може бути обмежено у часі, оскільки його прийняття викликане вимогами законодавства України. Протягом дії регуляторного акта передбачається:

– вдосконалювати існуючу мережу;

– забезпечити належне виконання вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів;

– створити сприятливі умови ведення господарської діяльності для суб’єктів господарської діяльності;

– забезпечити захист вільної конкуренції;

       виконати принципи державної регуляторної політики.

Висновки. За результатами повторного відстеження результативності регуляторного акта наказ управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення Дніпродзержинської міської ради від 30.09.2013 №12 «од» «Про внесення змін та доповнень у додаток до наказу управління транспортної інфраструктури та цивільного захисту населення міської ради від 23.05.2011 №19«од» «Про затвердження мережі міських автобусних маршрутів загального користування у м.Дніпродзержинську» відповідає вимогам Закону України «Про автомобільний транспорт», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» від 03.12.2008 №1081.

Відповідно до ст.10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», періодичне відстеження планується здійснити один раз в три роки, з дня виконання заходів з повторного відстеження, з метою подальшого вдосконалення механізму відшкодування та створення сприятливого підприємницького клімату.

 
Начальник управління

транспортної інфраструктури

та цивільного захисту
населення міської ради                                            М.М.МИРОШНИЧЕНКО