Начальник управління, директор центру - Гурська Марина Гарріївна
Посадові особи департаменту, управління, відділу, сектору:
П.І.Б., посада |
Номер кабінету |
Номер службового телефону |
Управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг) |
||
ГУРСЬКА Марина Гарріївна начальник управління, директор центру |
Каб.№ |
Приймальна 2-49-43; 2-46-39 |
ПЕТРУСЬ Лілія Станіславівна - державний адміністратор |
Каб.№ |
2-73-03; 2-61-50 |
ЯЦИНА Віра Олександрівна - державний адміністратор |
Каб.№ |
2-73-03; 2-61-50 |
ЯЛАНСЬКА Дарина Володимирівна - адміністратор |
Каб.№ |
2-73-03; 2-61-50 |
СНІГУР Віолетта Сергіївна - адміністратор |
Каб.№ |
2-73-03; 2-61-50 |
САЄНКО Тетяна Іллівна - адміністратор |
Каб.№ |
2-73-03; 2-61-50 |
АЛІПОВА Світлана Валеріївна - адміністратор |
Каб.№ |
2-73-03; 2-61-50 |
МАЦАПУРА Лідія Анатоліївна - адміністратор |
Каб.№ |
2-73-03; 2-61-50 |
Відділ регуляторної політики та розвитку підприємництва |
||
КРАВЦОВ Михайло Васильович заступник начальника управління, начальник відділу |
Каб.№ |
2-48-32 |
ВОРОНОВА Світлана Анатоліївна –заступник начальнику відділу |
Каб.№ |
2-49-43 |
ЧИМБАРЬ Альона Юріївна - головний спеціаліст-юрисконсульт |
Каб.№ |
2-49-43 |
Відділ споживчого ринку та захисту прав споживачів |
||
ДУРНОВА Олена Іванівна- начальник відділу |
Каб.№ |
2-47-95 |
БОРСУКОВСЬКА Ольга Анатоліївна - заступник начальника відділу |
Каб.№ |
2-47-95 |
БУРЧАК Марія Вікторівна – головний спеціаліст |
Каб.№ |
2-48-37 |
ГРОЗАН Віта Костянтинівна – головний спеціаліст |
Каб.№ |
2-48-37 |
БАЛАН Людмила Василівна – головний спеціаліст |
Каб.№ |
2-48-37 |
Відділ фінансово-господарської діяльності |
||
ОСТАПЕНКО Альона Анатоліївна - начальник відділу-головний бухгалтер |
Каб.№ |
2-49-30 |
СОЛОНА Ганна Олександрівна - заступник начальника відділу |
Каб.№ |
2-49-43 |
ЗАХАРЧЕНКО Віктор Петрович - завідувач господарством |
Каб.№ |
- |
ІВАШИНА Інна Миколаївна прибиральник службових приміщень |
- |
- |
ПЕРЕРВА Валерій Олександрович прибиральник службових приміщень |
- |
- |
Основні завдання виконавчого органу:
2.1. Забезпечення в межах компетенції органів місцевого самоврядування на території міста реалізації державної, регіональної і міської політики щодо:
- видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності;
- реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг;
- реформування та розвитку системи надання муніципальних (в т.ч. адміністративних) послуг;
- підтримки і розвитку малого та середнього підприємництва;
- державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності;
- споживчого ринку та сфери послуг;
- захисту прав споживачів;
- нормованого забезпечення населення основними продовольчими та непродовольчими товарами в особливий період.
2.2. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через Центр надання адміністративних послуг.
2.3. Організація видачі документів дозвільного характеру через дозвільний центр, який є складовою Центру надання адміністративних послуг.
2.4. Забезпечення реалізації державної регуляторної політики в межах, визначених законодавством.
2.5. Визначення пріоритетів та видів підтримки суб’єктів малого і середнього підприємництва з урахуванням загальнодержавних пріоритетів.
2.6. Упровадження нормативних актів щодо здійснення торговельної діяльності та правил побутового обслуговування населення, захисту прав споживачів тощо, проведення заходів щодо вдосконалення торговельного обслуговування населення.
2.7. Розроблення і реалізація у встановленому порядку цільових програм розвитку підприємництва, системи надання муніципальних послуг, захисту прав споживачів.
2.8. Розроблення і реалізація інноваційних проектів у межах повноважень органів місцевого самоврядування у сферах надання муніципальних послуг та підтримки й розвитку підприємництва.
2.9. Сприяння розвитку споживчого ринку та системи захисту прав споживачів з питань, що впливають на соціальний розвиток міста та якість торговельного та побутового обслуговування населення.
2.10. Координація в межах та порядку, передбаченому чинним законодавством, роботи об’єктів торгівлі, послуг, ресторанного господарства, побутового обслуговування населення та підприємств харчової промисловості всіх форм власності, в тому числі з питань, пов’язаних з розвитком їх інфраструктури, організацією та якістю торговельного й побутового обслуговування населення.
2.11. Сприяння діяльності громадських організацій, спілок, інших утворень, що представляють інтереси суб’єктів малого і середнього підприємництва.
2.12. Сприяння розвитку та удосконаленню:
- інфраструктури підтримки підприємництва;
- системи надання муніципальних (в тому числі, адміністративних) послуг на території міста;
- сфери споживчого ринку, послуг та торговельного обслуговування населення;
- системи захисту прав споживачів.