Інформація про роботу департаменту

 Начальник управління, директор центру - Гурська Марина Гарріївна

Служ.тел. 2-46-39; прийм.2-49-43; e – mail. usr@old.dndz.gov.ua
Адреса: 51900 м. Дніпродзержинськ, просп.Комсомольський,10/12

 Посадові особи департаменту, управління, відділу, сектору:

 

П.І.Б., посада

Номер

кабінету

Номер

службового телефону

Управління надання муніципальних послуг та розвитку підприємництва (Міський центр муніципальних послуг)

ГУРСЬКА Марина Гарріївна начальник управління, директор центру

Каб.№

Приймальна 2-49-43;

2-46-39

ПЕТРУСЬ Лілія Станіславівна - державний адміністратор

Каб.№

2-73-03; 2-61-50

ЯЦИНА Віра Олександрівна - державний адміністратор

Каб.№

2-73-03; 2-61-50

ЯЛАНСЬКА Дарина Володимирівна - адміністратор

Каб.№

2-73-03; 2-61-50

СНІГУР Віолетта Сергіївна -

адміністратор

Каб.№

2-73-03; 2-61-50

САЄНКО Тетяна Іллівна -

адміністратор

Каб.№

2-73-03; 2-61-50

АЛІПОВА Світлана Валеріївна -

адміністратор

Каб.№

2-73-03; 2-61-50

МАЦАПУРА Лідія Анатоліївна -

адміністратор

Каб.№

2-73-03; 2-61-50

Відділ регуляторної політики та розвитку підприємництва

КРАВЦОВ Михайло Васильович заступник начальника управління, начальник відділу

Каб.№

2-48-32

ВОРОНОВА Світлана Анатоліївна –заступник начальнику відділу

Каб.№

2-49-43

ЧИМБАРЬ Альона Юріївна - головний спеціаліст-юрисконсульт

Каб.№

2-49-43

Відділ споживчого ринку та захисту прав споживачів

ДУРНОВА Олена Іванівна- начальник відділу

Каб.№

2-47-95

БОРСУКОВСЬКА Ольга Анатоліївна - заступник начальника відділу

Каб.№

2-47-95

БУРЧАК Марія Вікторівна –

головний спеціаліст

Каб.№

2-48-37

ГРОЗАН Віта Костянтинівна – головний спеціаліст

Каб.№

2-48-37

БАЛАН Людмила Василівна – головний спеціаліст

Каб.№

2-48-37

Відділ фінансово-господарської діяльності

ОСТАПЕНКО Альона Анатоліївна - начальник відділу-головний бухгалтер

Каб.№

2-49-30

СОЛОНА Ганна Олександрівна - заступник начальника відділу

Каб.№

2-49-43

ЗАХАРЧЕНКО Віктор Петрович - завідувач господарством

Каб.№

-

ІВАШИНА Інна Миколаївна

прибиральник службових приміщень

 

-

-

ПЕРЕРВА Валерій Олександрович

прибиральник службових приміщень

 

-

-

 

 

   Основні завдання виконавчого органу:

 2.1. Забезпечення в межах компетенції органів місцевого самоврядування на території міста реалізації державної, регіональної і міської політики щодо:
- видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності;
- реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг;
- реформування та розвитку системи надання муніципальних (в т.ч. адміністративних) послуг;
- підтримки і розвитку малого та середнього підприємництва;
- державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності;
- споживчого ринку та сфери послуг;
- захисту прав споживачів;
- нормованого забезпечення населення основними продовольчими та непродовольчими товарами в особливий період.
2.2. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через Центр надання адміністративних послуг.
2.3. Організація видачі документів дозвільного характеру через дозвільний центр, який є складовою Центру надання адміністративних послуг.
2.4. Забезпечення реалізації державної регуляторної політики в межах, визначених законодавством.
2.5. Визначення пріоритетів та видів підтримки суб’єктів малого і середнього підприємництва з урахуванням загальнодержавних пріоритетів.
2.6. Упровадження нормативних актів щодо здійснення торговельної діяльності та правил побутового обслуговування населення, захисту прав споживачів тощо, проведення заходів щодо вдосконалення торговельного обслуговування населення.
2.7. Розроблення і реалізація у встановленому порядку цільових програм розвитку підприємництва, системи надання муніципальних послуг, захисту прав споживачів. 
2.8. Розроблення і реалізація інноваційних проектів у межах повноважень органів місцевого самоврядування у сферах надання муніципальних послуг та підтримки й розвитку підприємництва.
2.9. Сприяння розвитку споживчого ринку та системи захисту прав споживачів з питань, що впливають на соціальний розвиток міста та якість торговельного та побутового обслуговування населення.
2.10. Координація в межах та порядку, передбаченому чинним законодавством, роботи об’єктів торгівлі, послуг, ресторанного господарства, побутового обслуговування населення та підприємств харчової промисловості всіх форм власності, в тому числі з питань, пов’язаних з розвитком їх інфраструктури, організацією та якістю торговельного й побутового обслуговування населення.
2.11. Сприяння діяльності громадських організацій, спілок, інших утворень, що представляють інтереси суб’єктів малого і середнього підприємництва.
2.12. Сприяння розвитку та удосконаленню:
- інфраструктури підтримки підприємництва;
- системи надання муніципальних (в тому числі, адміністративних) послуг на території міста;
- сфери споживчого ринку, послуг та торговельного обслуговування населення;
- системи захисту прав споживачів.