Порядок розгляду скарг
                                                                                                                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                                                                                        Протокол засідання
                                                                                                                                                                        тендерного комітету
                                                                                                                                                                        № 72 від 20.05.2010 року
 
                                                                                                                                                                        Голова тендерного
                                                                                                                                                                        комітету ________ Нороха Н.М.
 
Порядок розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю
 
          1. Цей Порядок розроблено з метою забезпечення захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і свобод фізичних та юридичних осіб у сфері державних закупівель та визначає процедуру розгляду скарг у неповній середній загальноосвітній школі – інтернаті №2 з відділенням для дітей з важкими розладами мови м. Дніпродзержинська (далі – НСЗШ – інтернат №2), поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю.
          Терміни, викладені в цьому Порядку, вживаються у значенні, наведеному в Положенні про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 921 (зі змінами) (далі - Положення).
         2. Будь-який учасник процедури закупівлі (далі - учасник), який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків внаслідок порушення НСЗШ – інтернату №2 здійснення процедур закупівель, установлених Положенням, може оскаржити рішення, дії або бездіяльність НСЗШ – інтернату №2 відповідно до цього Порядку.
         У разі коли на день отримання НСЗШ – інтернату №2 скарги укладено договір про закупівлю, НСЗШ – інтернат №2 не приймає рішення за даною скаргою, про що повідомляє учасника, який подав скаргу, листом у п’ятиденний строк.
         3. Об’єктом оскарження не може бути:
         а) зроблений НСЗШ – інтернатом №2 вибір процедури закупівлі;
         б) рішення НСЗШ – інтернату №2 про відхилення всіх тендерних пропозицій.
         4. НСЗШ – інтернат №2 не розглядає скаргу, якщо вона була подана пізніше ніж протягом 15 календарних днів з дня настання підстави для її подання.
Днем настання підстави для подання скарги вважається день допущення НСЗШ – інтернату №2 порушення процедури закупівлі.
        У разі коли оскаржується кілька рішень, дій, а також бездіяльність НСЗШ – інтернату №2, строк, необхідний для подання скарги, відраховується від дати останнього за часом такого рішення, дії, а також бездіяльності.
         5. Скарга повинна бути викладена українською мовою і оформляється:
         а) учасником - юридичною особою: на бланку, за підписом уповноваженої особи, та скріплюється печаткою юридичної особи;
         б) учасником - фізичною особою: за підписом учасника або уповноваженої ним особи.
        6. Скарга повинна містити:
        6.1. Відомості про учасника: найменування, місцезнаходження, телефони - для юридичних осіб; прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання - для фізичних осіб.
        6.2. Відомості про замовника: найменування, місцезнаходження, телефони, телефакс, прізвище, ім’я та по батькові особи, відповідальної за здійснення процедур державних закупівель.
        6.3. Відомості про процедуру закупівлі: вид процедури, предмет закупівлі, місце проведення процедури закупівлі.
        6.4. Викладення змісту підстав, у зв’язку з якими вона подається.
        6.5. Інформацію, у тому числі документи (за наявності), що підтверджують порушення НСЗШ – інтернату №2 процедур закупівель.
        6.6. Номер оголошення та номер інформаційного бюлетеня "Вісник державних закупівель", у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до законодавства.
        6.7. Документ, що підтверджує подання учасником тендерної (цінової) пропозиції.
        6.8. Вимоги скарги.
        7. Учасник процедур державних закупівель має право включати до скарги й іншу інформацію, що стосується предмета скарги.
        Оформлена скарга скріплюється швидкозшивачем з нанесенням на титульному аркуші дати та вихідного номера скарги (у разі його присвоєння). Усі копії документів, що додаються до скарги, завіряються печаткою учасника, який подав скаргу, якщо учасник є юридичною особою.
        8. НСЗШ – інтернат №2 залишає скаргу без розгляду у разі, якщо:
         а) скарга подана з порушенням вимог пункту 5 цього Порядку;
         б) зміст скарги не відповідає пункту 6 цього Порядку;
         в) об’єктом оскарження є зроблений НСЗШ – інтернатом №2 вибір процедури закупівлі або рішення НСЗШ – інтернату №2 про відхилення всіх тендерних пропозицій;
         г) у разі відкликання скарги учасником.
         9. У разі залишення скарги без розгляду НСЗШ – інтернату №2 повідомляє про це учасника, який подав скаргу, в п’ятиденний строк.
Рішення НСЗШ – інтернату №2 про залишення скарги без розгляду оформлюється листом.
        10. У разі подання скарги відповідно до пункту 86 Положення НСЗШ – інтернат №2 зупиняє процедуру закупівлі на строк, що не може перевищувати 20 робочих днів з дати отримання скарги.
       Датою зупинення процедури закупівлі вважається дата прийняття НСЗШ – інтернату №2 рішення про зупинення процедури закупівлі. Після закінчення зазначеного строку НСЗШ – інтернатом №2 продовжує відповідну процедуру закупівлі, крім випадку, коли Міністерство економіки прийняло в установлений строк рішення про відміну торгів або визнання результатів торгів недійсними.
       Рішення НСЗШ – інтернату №2 про зупинення процедури закупівлі оформлюється протоколом тендерного комітету.
      11. НСЗШ – інтернат №2 не пізніше п’яти робочих днів після отримання скарги повідомляє учасника, який подав скаргу, учасника - переможця процедури закупівлі про її зміст, час і місце розгляду, в якому зазначені особи мають право взяти участь. НСЗШ – інтернат №2 передає повідомлення факсимільним зв’язком з подальшим його направленням поштовим зв’язком.
       12. НСЗШ – інтернат №2 приймає протягом 20 робочих днів з дня отримання скарги обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:
         а) у разі коли скаргу не задоволено - причини прийняття такого рішення;
         б) у разі коли скаргу задоволено повністю або частково - заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту, зокрема зобов’язання прийняти рішення та/або вчинити дії, необхідні для усунення порушень, виявлених при проведенні відповідної процедури закупівлі, та/або вжити заходів, необхідних для врегулювання спірного питання.
       13. НСЗШ – інтернат №2 приймає рішення на підставі скарги та в межах інформації, зазначеної в скарзі.
       14. Учасник процедури закупівлі може письмово відкликати скаргу, подану до НСЗШ – інтернату №2.
        У разі відкликання учасником скарги будь-які наступні скарги того самого учасника до НСЗШ – інтернату №2 з того самого предмета оскарження в подальшому до розгляду не приймаються.
        15. НСЗШ – інтернат №2 виконує всі рішення Міністерства економіки України, як уповноваженого органу щодо оскарження процедур закупівель відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 921 (зі змінами).