Звіт про проведену роботу управління соціального захисту населення за 2015 рік

Управління соціального захисту населення Баглійського району  повідомляє, що за звітний період до відділу прийому громадян з питань призначення соціальної допомоги звернулось з заявами про призначення всіх видів соціальних допомог 15892 особи, в тому числі для призначення субсидій 10390осіб. Призначено допомог на суму 75785,00 тис. грн. Призначено субсидій на суму 30500,7 тис. грн.

З початку року було проведено 674 обстежень матеріально - побутових умов проживання малозабезпечених громадян району, надано матеріальної допомоги за рахунок коштів районного бюджету 65 громадянам на загальну суму 13,1 тис.грн.

За рахунок коштів обласного бюджету матеріальна допомога надана 31 громадянам району на суму 29,68 тис. грн.

За рахунок коштів Державного бюджету було надано допомогу                 17 малозабезпеченим особам та інвалідам на суму 8,07 тис. грн.

         Нарахована компенсація за невикористане санаторно-курортне лікування 25 інвалідам війни на суму 8,64 тис. грн., 15 інвалідам від загального захворювання на суму 3,6 тис. грн.       

         Нарахована компенсація на бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобілів 27 інвалідам на суму 5,65 тис. грн., на транспортне обслуговування інвалідів - 53 чоловік на загальну суму 15,21 тис. грн.

На теперішній час на черзі для отримання санаторно - курортних путівок перебуває 765 громадян. З початку року путівками забезпечено 163 громадян пільгових категорій.

         З початку 2015 року 316 інвалідів, згідно медичних висновків та індивідуальним програмам реабілітації, забезпечені засобами пересування та реабілітації.

         Видано 150 направлень інвалідам на протезний завод для отримання протезно-ортопедичних виробів. 

          Щомісячну грошову допомогу на продукти харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, за 2015 рік отримали 304 громадянина на суму 735,35 тис. грн..

За рахунок субвенцій з Державного бюджету на надання пільг та житлових субсидій підприємствам – надавачам житлово – комунальних послуг  за надані послуги пільговим категоріям населення відшкодовано 40511,8 тис. грн. Виявлені розбіжності на загальну суму 125,25  тис. грн.

31 громадян пільгових категорій отримали готівку на придбання твердого палива на загальну суму 21,7 тис. грн. та 9 громадян – отримали готівку на придбання скрапленого газу на загальну суму – 0,9 тис.грн.

Відповідно до  статистичних даних не виплачується заробітна плата на          4-х підприємствах району, сума боргу складає – 6077,0 тис. грн., у порівнянні з початком року заборгованість зменшилась на 3263,6 тис.грн., або на  42,1%. (ДНВП «Цирконій» (Самошост), ДП «Бар’єр» (Сушинський),                                       ДП «Придніпровський завод кольорових металів» (Проскурін),                                УкрДІАП (Барабаш).

Відбулось 9 засідань комісії з питань забезпечення податкових та інших надходжень до бюджетів усіх рівнів і погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, запрошувались 97 керівників підприємств району, що мають борги з виплати заробітної плати, по сплаті внесків до ОДПІ, до бюджету, не дотримуються мінімальних гарантій в оплаті праці. З метою посилення впливу та дієвості рішень комісії, виконання протокольних доручень керівниками підприємств-боржників району, на засідання запрошувався представник від прокуратури району.

         Для сприяння у вирішенні питань погашення заборгованості  направлялись листи:

         - до Міністерства енергетики та вугільної промисловості України           (ДНВП «Цирконій» (Самошост), ДП «ПЗКМ» (Проскурін);

         - до Міністерства фінансів України з викладенням проблемних питань на ДП «Бар’єр» (Сушинський);

         - народному депутату України Дубініну О.І. з проханням  сприяння у вирішенні питання погашення заборгованості на ДП «Бар’єр».

         - до прокуратури району з викладенням ситуації на підприємствах – боржниках району;

         - до департаменту державної пенітенціарної служби України (ДДЕП (Деркаченко) та ін.

            Проведено роботу з представниками 163 підприємств району з питань дотриманням мінімальних гарантій в оплаті праці.

            За звітний період зареєстровано 9 колективних договорів, 15 змін та доповнень до договорів, укладених раніше. Взагалі укладено 106 колдоговорів.

         З початку року спеціалістами управління здійснено нагляд за правильністю призначення, перерахунку та виплатою пенсій управлінням Пенсійного фонду України в Баглійському районі, перевірено 3172 пенсійні справи, порушень не виявлено. Проведено роботу щодо сприяння громадянам району в одержанні довідок необхідних для призначення пенсій – 22 чол.

Проведено роботу з 243 підприємствами, установами та організаціями району щодо компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятим на військову службу за контрактом,  надання матеріальної допомоги, звільненим зі строкової служби. У звітному періоді відбулось відшкодування 20 підприємствам району на суму                    11 млн. 549,5 тис.грн.

З різних питань відділ співпрацював з  497 підприємствами, установами та організаціями району усіх форм власності.

Проведено профілактичну роботу з питань профілактики травматизму серед мешканців району - 42 (листи, статті та ін.).

         Надано методичну допомогу 316 підприємствам, установам та організаціям району (з питань оплати праці, охорони праці, щодо атестації робочих місць за умовами праці, забезпечення працівників спецодягом, надання пільг та компенсацій за роботу в шкідливих умовах праці,  укладення колективних договорів).

          З початку року до Баглійського районного суду подано 27 адміністративних позовів про стягнення коштів, надміру виплачених по державним соціальним допомогам, 14 адміністративних справ за вищезазначеними позовами управління розглянуто судом на користь управління, по 10 позовам відповідачі добровільно сплатили борг у повному обсязі після отримання повісток з суду, 4 позови знаходиться на розгляді в суді.

За звітний період до управління надійшло 488 звернень громадян. Усі звернення відпрацьовані, громадянам надані роз’яснення в межах чинного законодавства.



Начальник управління                                                                 Т.М.ЗІМАРЄВА