Головна / Posylannya / ODPI informuye /
2016-01-14 17:20:15
          
Звернення громадян – підсумовуємо рік

 За 2015 рік до Дніпродзержинської ОДПІ від громадян надійшло 31 звернення, що на 2 більше ніж за 2014. Збільшившись на 2 до 3-х зросла кількість колективних звернень.

Станом на 1 січня 2016 року фахівцями інспекції розглянуто 29 звернень, 2 - знаходились на виконанні. За результатами розгляду, на підставі ст.7 Закону України «Про звернення громадян», три заяви направлені  за місцем обліку суб’єктів господарювання для опрацювання та надання відповіді заявникам. За наслідками розгляду одного звернення складено Акт про відсутність ліцензії на право здійснення торгівлі підакцизними товарами, фізичну особу – підприємця буде притягнуто до відповідальності згідно Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» у вигляді застосування штрафних санкцій. Також при розгляді одного з колективних звернень було встановлено порушення законодавства, про що складено відповідний акт. До керівника підприємства застосовані адміністративні та фінансові санкції. За результатами розгляду 3-х звернень щодо можливого порушення законодавства з ЄСВ посадовими особами одного з комунальних підприємств міста, встановлено порушення термінів надання звітності до ОДПІ, у зв’язку з чим посадовці підприємства запрошені до інспекції для складання протоколу про адміністративну відповідальність. В інших випадках заявникам надано роз’яснення щодо застосування норм чинного податкового законодавства.

Керівництвом Дніпродзержинської ОДПІ у 2015 році було проведено 3 особистих прийоми громадян, що на 2 прийоми менше, ніж за аналогічний період 2014 року. Двоє громадян звернулись до начальника ОДПІ з повідомленням про можливе порушення податкового законодавства суб’єктами господарювання міста. Один прийом проведений першим заступником начальника ОДПІ представника підприємства з питань внесення підприємства до Реєстру неприбуткових організацій та установ. В двох випадках громадянами були залишені письмові звернення, в одному випадку надано усне роз’яснення щодо застосування норм чинного податкового законодавства.

             «Для громадян практичну реалізацію конституційного права вносити в органи державної влади, пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів забезпечує Закон України «Про звернення громадян». Це дає їм можливість брати участь в управлінні державними і громадськими справами, впливати на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, відстоювати свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення. Тому, робота зі зверненнями – один з важливих напрямів в діяльності податківців і розгляду їх  по суті  приділяється значна увага» - зауважила заступник начальника Дніпродзержинської ОДПІ  Наталія Камінська  

 

                                                                                                      Сектор комунікацій

                                                                                                  Дніпродзержинської ОДПІ